Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-12, 14:00
Medlem
Deathwanderers avatar
d där me att allt hamnar i samma dp, e ju sjukt bra, va inne på en skit char, som ja aldrig nånsin kmr fixa prem på igen.. ofan där ligger en royal crossbow...

o så på massa andra chars har ja hittat massa saker, boh,golden armor o sånt som ja annars inte skulle ha nån anning om.. fint fint!
Citera
2012-10-12, 14:09
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
d där me att allt hamnar i samma dp, e ju sjukt bra, va inne på en skit char, som ja aldrig nånsin kmr fixa prem på igen.. ofan där ligger en royal crossbow...

o så på massa andra chars har ja hittat massa saker, boh,golden armor o sånt som ja annars inte skulle ha nån anning om.. fint fint!

Så varje gång jag öppnar dp så syns allt från alla städer eller vadå? Vet inte, har allt jag äger i samma stad ändå så men är det så det funkar?
Citera
2012-10-12, 16:01
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Så varje gång jag öppnar dp så syns allt från alla städer eller vadå? Vet inte, har allt jag äger i samma stad ändå så men är det så det funkar?

mailbox itemsen har blivit samlat från alla städer.. så man ska kunna använda market oavsett stad å dp å inte bara den staden du lägger in det på å så
Citera
2012-10-13, 10:30
Medlem
Deathwanderers avatar
jo precis, mailboxen e samma överallt, dock så kom ju allt från dpn till mailboxen när den där updaten kom, så chars man inte använt på länge lär ha massa grejer i mailboxen! iaf för mig, hittat massa grejer
Citera
2012-10-13, 11:09
Medlem
BIRDIE13s avatar
Sen får kan man sälja saker på Market även om de ligger i mailboxen vilket också är väldigt skönt. Dels för att man slipper dra över allt skit till Depoten samt att, som jag som marketfarmar mycket, lätt kan se hur mycket av varje item som ligger i mailboxen.
Citera
2012-10-13, 11:30
Medlem
Svarte-Orms avatar
Halloj

Vad skulle ni rekommendera en EK på level 120 och sword 95?
Jag funderade lite på att dra till muggy plains, men det känns som att det kan bli waste med knight.
Talahu quaras har jag också tänkt på och wyrms har jag provat men det är campat som tusan, men skulle vilja ha lite mer alternativ.
Senast redigerad av Svarte-Orm 2012-10-13 kl. 11:37.
Citera
2012-10-13, 12:14
Medlem
Deathwanderers avatar
hur mtk tjänar du på o hänga market?
Citera
2012-10-13, 15:45
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
hur mtk tjänar du på o hänga market?

Beror helt på hur mycket tid man lägger ner och vilka items man kör. Men har set för kanske 1kk + 1,5kk pure cash. Har då inte kört särskilt mycket. Om jag har tid kommer jag att köra mycket nu i veckan så kan komma med update nästa helg
Citera
2012-10-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Beror helt på hur mycket tid man lägger ner och vilka items man kör. Men har set för kanske 1kk + 1,5kk pure cash. Har då inte kört särskilt mycket. Om jag har tid kommer jag att köra mycket nu i veckan så kan komma med update nästa helg

Vad är det du gör i market o tjäna pengar på?
Citera
2012-10-13, 16:30
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldidy
Vad är det du gör i market o tjäna pengar på?

Köper billigt och lägger ut dyrare/säljer till npc

EDIT: Och köper från npcs och lägger ut på market
Citera
2012-10-13, 18:38
Medlem
Deathwanderers avatar
vad e d du köper från npcs o lägger ut :O
Citera
2012-10-13, 19:24
Medlem
Robss avatar
Citat:
vad e d du köper från npcs o lägger ut :O
Oftast är de väl saker du bara kan köpa i en viss stad, mwalls brukar man kunna sälja rätt dyrt på market när de är krig på servern, de går ju bara att köpa i edron och man kanske behöver några akut.

Jag brukar köpa brown mushrooms på market, på antica säljs de för 11gp, 1 gp mer på varje är ju ingenting, men för de som har lagt ut så drar de väl gissningsvis in ganska mycket i det långa loppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in