Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-11-10, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnitedFan
Min dist ligger på 54 just nu!!!
Okej, köpa small stones, och gå till minos alternativt rotworms, på full def.
Det är nog det bästa, om du inte har någon med monk. Jag körde på det iallafall.
Citera
2010-11-10, 18:02
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazzie
Det är nog det bästa, om du inte har någon med monk. Jag körde på det iallafall.
Okej! Tror min pollare har en 50 MS så kan fråga han!
Citera
2010-11-10, 18:05
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazzie
Jag har inte så mycket pengar vet du nått ställe som man kan få in snabba $$$ cash $$$??? Och kanske lite exp.
Citera
2010-11-10, 18:29
Medlem
Citat:
Jag har inte så mycket pengar vet du nått ställe som man kan få in snabba $$$ cash $$$??? Och kanske lite exp.

Kör på spears då, på full def på minos, och samtidigt gör lootbag, då får man rätt mycket pengar.
Det är vad jag skulle ha gjort iallafall .
Citera
2010-11-11, 18:43
Medlem
Inzaits avatar
Hade varit kul om man lirat på samma värld som dom flesta på flashback.
Tänk, guild Flashback och så äger vi en europeisk server :O
Citera
2010-11-11, 22:25
Medlem
KneKhis avatar
Hur går man tillväga lättast om man vill köpa premium för tibia cash utan att bli scammad?
Citera
2010-11-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Hur går man tillväga lättast om man vill köpa premium för tibia cash utan att bli scammad?

Finns nog inget bra sätt förutom att hitta någon som är trusty, ingen kommer köpa prem till dig innan dom fått cashen iaf...
Citera
2010-11-12, 03:16
Bannlyst
Har spelat tibia i kanske 6-7 år och inatt hände det konstigaste någonsin.. Vad i helvete!!!!

Jag bottade på en low level knight för att fixa guld och hör mitt alarm gå igång och ser att det är en 29 mage med RS och 2 orc berskers som är på mig.. drar upp mitt hp lite, stänger av bot och börjar döda hans orcs, får ner dem och börjar gå på honom.. Han har attackerat mig först det vet jag då jag hörde alarmet..

Han healar upp sitt liv ett tag och sedan ställer han sig i ett hörn OCH FÖRSVINNER!

Jag var på floor -1 i en grotta så jag skulle ha sett om han gick ner i ett hål eller liknande men han stod med väggarna runt omkring sig och inget hål i närheten.. Hur i hela helvetet gick detta till?

Jag skrivet . till honom för att se om han är online och det är han.. han svarar med =) och loggar sedan ut efter 1-2 minuter.

Hur gick detta till?
Citera
2010-11-12, 07:56
Medlem
Soepas avatar
Citat:

Prova rats i thais!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hört att expen i timmen är typ 2k, beror på hur många noob *HRFM* är där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skit bra cash me!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Citera
2010-11-12, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malcon_n
Har spelat tibia i kanske 6-7 år och inatt hände det konstigaste någonsin.. Vad i helvete!!!!

Jag bottade på en low level knight för att fixa guld och hör mitt alarm gå igång och ser att det är en 29 mage med RS och 2 orc berskers som är på mig.. drar upp mitt hp lite, stänger av bot och börjar döda hans orcs, får ner dem och börjar gå på honom.. Han har attackerat mig först det vet jag då jag hörde alarmet..

Han healar upp sitt liv ett tag och sedan ställer han sig i ett hörn OCH FÖRSVINNER!

Jag var på floor -1 i en grotta så jag skulle ha sett om han gick ner i ett hål eller liknande men han stod med väggarna runt omkring sig och inget hål i närheten.. Hur i hela helvetet gick detta till?

Jag skrivet . till honom för att se om han är online och det är han.. han svarar med =) och loggar sedan ut efter 1-2 minuter.

Hur gick detta till?

Säker på att det inte var ett hål upp då? :P
Citera
2010-11-12, 09:30
Medlem
DirectXs avatar
Citat:

Hur gick detta till?
Levitate up lr va det heter, längesen jag spelade. Enda jag kom att tänka på i.a.f.
Citera
2010-11-12, 10:49
Medlem
Citat:

Hur gick detta till?

Som några av grabbarna säger, fast det var nog inte levitate up. Eftersom det inte var något hål där var det förmodligen ett hål man bara kan hoppa ner i, det stod väl någon där uppe och repade upp honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in