Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-19, 21:02
Medlem
20:38 You advanced from Level 94 to Level 95.

Citera
2007-10-19, 21:18
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
20:38 You advanced from Level 94 to Level 95.

Grattis
Citera
2007-10-21, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Grattis

Tack

Är redigt lack nu, mitt internet är nog ett av de sämsta i Sverige. Höll på att hoppa en demon, fick ner den på rött, sen började jag få frysar å grejer, kan inte ens gå som en vanlig idiot nu.

2 mms lootade igen denna hunt iaf
Citera
2007-10-22, 15:51
Medlem
Foorgs avatar
Citat:
Känner ett par som precis börjat på Askara, du bor inte i Bålsta va? ^_^

Nope, icke.

Hade vart skoj att ha någon att tjöta med på nätterna iaf, känns rätt ensamt ibland på askara
Citera
2007-10-22, 16:20
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Tack

Är redigt lack nu, mitt internet är nog ett av de sämsta i Sverige. Höll på att hoppa en demon, fick ner den på rött, sen började jag få frysar å grejer, kan inte ens gå som en vanlig idiot nu.

2 mms lootade igen denna hunt iaf
Hur länge och hur mycket wasta ni/du då?
Citera
2007-10-22, 16:54
Medlem
Spelade Tibia i närmare 1½ år för en jäkla massa år sedan, brorsan har dock hållt lågan uppe och nu i Torsdes bestämde jag mig för att ta upp spelet igen. Inte som hardcore utan mest bara för att ha något kul sidan om. Sitter nu på en Knight, level 24, Magic level 4 och 61 / 60 i skills, kan tillägga att jag dött fyra gånger. Med en bott och lite schysst scripts är det här spelet så oerhört mycket enklare. Använde inte ens macro i de gamla dagarna men nu är jag cheat o-holic för bövelen. Siktar på 70 / 70 i skills och sen ska jag börja leka lite.
Citera
2007-10-22, 17:01
Medlem
Brandfarligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Spelade Tibia i närmare 1½ år för en jäkla massa år sedan, brorsan har dock hållt lågan uppe och nu i Torsdes bestämde jag mig för att ta upp spelet igen. Inte som hardcore utan mest bara för att ha något kul sidan om. Sitter nu på en Knight, level 24, Magic level 4 och 61 / 60 i skills, kan tillägga att jag dött fyra gånger. Med en bott och lite schysst scripts är det här spelet så oerhört mycket enklare. Använde inte ens macro i de gamla dagarna men nu är jag cheat o-holic för bövelen. Siktar på 70 / 70 i skills och sen ska jag börja leka lite.

non-pvp?
Citera
2007-10-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Hur länge och hur mycket wasta ni/du då?

Jag fuskar lite, jag stairjumpar. Så jag wastade 150~ royal spears å 10 bps manas kanske.
Citera
2007-10-22, 18:04
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Jag fuskar lite, jag stairjumpar. Så jag wastade 150~ royal spears å 10 bps manas kanske.
Du gjorde iaf fin profit gz igen
Citera
2007-10-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
non-pvp?

Nope, PVP server.
Citera
2007-10-23, 00:38
Medlem
Mordiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Min brorsa och hans polare lirade Tibia förut... Alla förutom en har dock gått över till WoW. Jag lirade det i en vecka, men det sög så slapp getpung att jag slutade.

Brorsan hette Schieften (tror jag), och hans (mina) polare heter/hette Rookie, Sewov, Xander Swanheart och... Umm... Kommer inte ihåg. Det var ett tag sen.

jaha, här ges mitt namn ut, din jävel, och det stavades Rookki på hans gubbe, och han är tyvärr deletad nu och jag spelar lite halvt på Sewov samtidigt som jag är semi retired, ska ladda upp en söt pic sen när jag pkade lite orcs i orcfort för er fantaster som gillar lite eq

Servern var Isara

och babbas du får fan sluta pga nu ditt stairjumpande as

Edit: länk till en soet bild http://tinypic.com/view.php?pic=10g9uz7&s=2
Citera
2007-10-23, 00:53
Medlem
115ed på topp
115 rp
108 ms
87 ek

Hatar spelet, fick mig att förlora 8-9an för att sedan gå 1 år på iv tills jag kom in på rätt linje, och nu gått ut och tagit studenten. Glad att jag slutade spela, men det var svårt. Det är lite som nikotin.

Men man hade sina stunder, så kul det var under tiden man lirade..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in