Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-01-31, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Precis som vi bror oss? Hade acces till en 198 EK är jag cool då?
Prata för dig själv. Jag bryr mig
Citera
2008-01-31, 18:28
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Jag kan bevisligen säga att jag lyckats sluta spela Tibia. Har min egen character som är 100 royal i Iridia. Sen nu efter jag har slutat så får jag om jag vill ta över min polares 140 elite med rare set om jag vill, samt min andra polares 106 royal.

Men jag klarar mig. Ska låta charsen långsamt dö.

Kass du e, har du inte access till någon ms eller druid? Fyfan va lönt å ha access till knights,,,,,,,,,,du e riktigt löjlig ;]
Citera
2008-01-31, 18:40
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalos
Prata för dig själv. Jag bryr mig
Varför?

Sånna klockrena skrytinlägg får mig att spy irl
Citera
2008-01-31, 19:44
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Kass du e, har du inte access till någon ms eller druid? Fyfan va lönt å ha access till knights,,,,,,,,,,du e riktigt löjlig ;]

Vet inte läget nu eftersom jag inte lirat på ett halvår... men när jag slutade var knight och pally dom 2 bästa vocsen .
Citera
2008-02-01, 11:57
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Vet inte läget nu eftersom jag inte lirat på ett halvår... men när jag slutade var knight och pally dom 2 bästa vocsen .
Ne, det var dom inte alls, du e noob också ;]
Citera
2008-02-01, 15:21
Medlem
Foorgs avatar
uTorrent går på offensiven

Mitt internet är totalt pajj, har inte kunnat lira på 2 veckor nu... Doooh.
Citera
2008-02-01, 15:48
Medlem
Sheiks avatar
Citat:
Ne, det var dom inte alls, du e noob också ;]

Det där får du utveckla. Hur var en sorc bättre än en knigge för ett halvår sen?

Galet vad man kunde tjäna pengar lättare som knight. Du fick snabbare exp i förhållande till looten, du var lika jävla kass som alltid i pvp. Men mages sög också pvp efter updaten.

Och ja, jag anser att jag kan bekräfta det med stor säkerhet då min bästa polare som är 160 elder inte kunde dra lika bra money/exp som jag när jag lira 140 ek.

Ät en banan.
Senast redigerad av Sheik 2008-02-01 kl. 15:54.
Citera
2008-02-02, 01:52
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Det där får du utveckla. Hur var en sorc bättre än en knigge för ett halvår sen?

Galet vad man kunde tjäna pengar lättare som knight. Du fick snabbare exp i förhållande till looten, du var lika jävla kass som alltid i pvp. Men mages sög också pvp efter updaten.

Och ja, jag anser att jag kan bekräfta det med stor säkerhet då min bästa polare som är 160 elder inte kunde dra lika bra money/exp som jag när jag lira 140 ek.

Ät en banan.
Men druiderna har ju alltid varit dåliga, framtills nu dvs...Du har fel också, visst e man noob som du kan det ju vara svårt å veta hur och var man ska expa som sorc, men snabbare än att botta turtles med knight går det
Citera
2008-02-02, 01:56
Medlem
Citat:
Men druiderna har ju alltid varit dåliga, framtills nu dvs...Du har fel också, visst e man noob som du kan det ju vara svårt å veta hur och var man ska expa som sorc, men snabbare än att botta turtles med knight går det

Vilken typisk tibia-attityd du har!
Senast redigerad av gnåmbord 2008-02-02 kl. 02:01.
Citera
2008-02-02, 12:58
Medlem
Sheiks avatar
Citat:

Om du på fullt allvar tror att jag bottade turtles på level 140 så är det nog du som är nooben.
Citera
2008-02-02, 13:40
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Om du på fullt allvar tror att jag bottade turtles på level 140 så är det nog du som är nooben.
Ne, men du fattar väl poängen? Anledningen till att dom gjorde balanseringen i somras var ju för att sorcarna expade så sjukt mkt snabbare och det skulle jämnas ut lite..
Citera
2008-02-02, 17:07
Bannlyst
Citat:
Jo tjenare där, du har nog råkat spela på en ot server i sådana fall.

Sorcerer och Paladin är de som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in