Försöker summona monks att träna på men går inte riktigt som jag vill. Har 1 framme nu, och om jag försöker summona en till så syns han i 1 sekund innan en försvinner. Ibland försvinner båda. Vad kan vara felet? Finns tillräckligt med plats och allt.
Gjort av med 175 mana potions. Reloggade och sen funkade det. Suck
På rp'n borde du nog köra cyclops i mistrock och kniggen på valfri dragon spawn
bottar du?
jag använder bot (XenoBot) men lirar manuelt, har den mest för healing osv. men förstår mig inte på den alls, när jag la av med Tibia vare NG som gällde.
Funderar på om jag ska skilla nu när det är dubbel skill/exp vecka. eller om jag ska dra så många lvls jag kan. har dragit 4 lvlar på pallyn och 1 på ek idag
jag använder bot (XenoBot) men lirar manuelt, har den mest för healing osv. men förstår mig inte på den alls, när jag la av med Tibia vare NG som gällde.
Funderar på om jag ska skilla nu när det är dubbel skill/exp vecka. eller om jag ska dra så många lvls jag kan. har dragit 4 lvlar på pallyn och 1 på ek idag
Skriv vad det är du inte förstår så hjälper jag dig. Xenobot är väldigt simpel
Sänna,har tänkt börja spela tibia igen för att känna på det lite och hade tänkt mig Inferna eftersom många pratade om det på forumet, hör av er isåfall!
så, har ni gjort nån nytta under 2x, lvlat massa, elr mest skillat? elr bara kört som vanligt?
Varit lite segt, men dragit upp 4 knights till 20 som jag ska ha som moneymakers, en paladin och sen en sorc till elvel 28 som jag ska skilla min mainknight på i 3 dygn nu!
drog på druiden 93-95 sen dog ja, så tappade lusten o lvla den.. skulle lvla sorcen o kriga lite på den(den e 133), men tog ba typ 10% sen orka ja inte..
rpn drog ja iaf 157-158på.. skulle vilja dra 160, men lvla e sååå tråkigt