Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-21, 17:38
Medlem
Hej! Någon som spelar Inferna fortfarande? Har nyligen börjat spela igen,, lirat på en knight på vanlig pvpserver, men anser att det roligaste med tibia är pvpandet, så begränsningarna på vanlig open pvp är inget för mig. Har spelat förut för år sedan och hade en 70-80ms på Inferna som tyvärr blev hackad och deletad (fullständigt mitt fel, då jag lånade ut den till en polare efter jag slutat spela).

Spelar druid och är för tillfället lvl 17 så för låg för teamhunts, men kan vara kul att ha någon att konversera med! pma om nick!
Citera
2012-03-21, 17:44
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltminusett
Hej! Någon som spelar Inferna fortfarande? Har nyligen börjat spela igen,, lirat på en knight på vanlig pvpserver, men anser att det roligaste med tibia är pvpandet, så begränsningarna på vanlig open pvp är inget för mig. Har spelat förut för år sedan och hade en 70-80ms på Inferna som tyvärr blev hackad och deletad (fullständigt mitt fel, då jag lånade ut den till en polare efter jag slutat spela).

Spelar druid och är för tillfället lvl 17 så för låg för teamhunts, men kan vara kul att ha någon att konversera med! pma om nick!

Jag drog upp en gubbe igår men blev huntad av PL's hela jävla dagen så gav upp just nu i alla fall. Drygt när spawnsen är så jävla sega. Sen hatar jag hur tibia har blivit, hoppar tillbaka till 7.4 otsen istället.

Men kommer nog lira mer i helgen, så skicka ett pm med ditt nick så hör jag av mig!
Citera
2012-03-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Jag drog upp en gubbe igår men blev huntad av PL's hela jävla dagen så gav upp just nu i alla fall. Drygt när spawnsen är så jävla sega. Sen hatar jag hur tibia har blivit, hoppar tillbaka till 7.4 otsen istället.

Men kommer nog lira mer i helgen, så skicka ett pm med ditt nick så hör jag av mig!

Haha ja, PLs ska då alltid hålla på! Vi får gadda ihop oss mot dom.

Jag håller med om att Tibia har gått utför senaste åren, men av någon anledning kommer jag alltid tillbaka efter att "ha slutat för gott." Finns väl helt enkelt inga andra spel som inger samma känsla som tibia
Citera
2012-03-21, 22:12
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Inte särskilt krångligt att fixa Paypal. Det enda som är är att du behöver vänta ett par arbetsdagar innan det är kopplat till ditt konto, men efter det är det så värt det. Behöver aldrig skriva in mina kontouppgifter online igen.

för mig gick det direkt o få d kopplat :/
Citera
2012-03-22, 11:56
Medlem
Kalaspungs avatar
allvarligt har inte tibia några jävla patch loggar?
Citera
2012-03-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspung
allvarligt har inte tibia några jävla patch loggar?

Nopp....

btw nickar du mikeey på xeno? ^^
Citera
2012-03-22, 12:29
Medlem
Kalaspungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezron
Nopp....

btw nickar du mikeey på xeno? ^^
heheh a
Citera
2012-03-22, 13:25
Medlem
BIRDIE13s avatar
Kom det ny patch idag? Isåfall, vad är skillnaden? Hittar ingenting på hemsidan.
Citera
2012-03-22, 14:08
Medlem
Citat:
Kom det ny patch idag? Isåfall, vad är skillnaden? Hittar ingenting på hemsidan.

Står på newsticker på förstasidan :P

btw, om någon tröttnat på sin 150 + RP å vill byta http://forums.xenobot.net/showthread.php?2411-Trading-172-EK-100-MS-for-150-RP-PVPSERVER
Citera
2012-03-22, 14:59
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezron
Står på newsticker på förstasidan :P

btw, om någon tröttnat på sin 150 + RP å vill byta http://forums.xenobot.net/showthread.php?2411-Trading-172-EK-100-MS-for-150-RP-PVPSERVER

Första nyheten är ju från den 15e mars?
Citera
2012-03-22, 15:04
Medlem
Citat:
Första nyheten är ju från den 15e mars?

Det e news, ovanför det e newsticker. Bara en liten uppdates för å fixa bugs å sånt. Inget kul alls. Det e inte spring update
Citera
2012-03-22, 15:13
Medlem
RaketDoriss avatar
Jag spelade väldigt mycket Tibia som liten och är grymt sugen att börja igen!
Har lite frågor till de som spelar.
Vilken server ska man börja på?
Är premium värt? kommer köpa det isåfall.
Någon annan som spelar som man kan konversera med alternativt lira lite med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in