Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
12-05-10, 21:05
Medlem
pozies avatar
jag körde solo, när jag gick upp för vissa trappor körde jag energy ring, för det kan komma 2 dls. dessa 4 spawns körde jag, är ganska små så när man rensat alla är den första full spawnad!

http://tibia.wikia.com/wiki/Mapper?coords=129.187-122.93-7-4-1-1

http://tibia.wikia.com/wiki/Mapper?coords=129.245-122.91-7-4-1-1

http://tibia.wikia.com/wiki/Mapper?coords=129.254-122.120-7-4-1-1

http://tibia.wikia.com/wiki/Mapper?coords=129.212-122.114-7-4-1-1

kör dem i den ordningen, skippa frostsen så är det hur lätt som helst som en 47! bara håll er från waven, vissa dl's måste man dock blocka, kör första rundan sakta så märker ni hur ni ska köra sen

för mig var det inte waste, eftersom jag gjorde alla sds själv, använde 100 strongs och softs. lootade ingenting, för att gå snabbare
Citera
12-05-10, 21:34
Medlem
Topppis avatar
skön bugg imorse som gav oss 4x expen =P för dem som hann med det!
Citera
12-05-10, 21:46
Medlem
pozies avatar
ingen bugg, cip som satte på fel bara, nej det är inte så stor skillnad, men trött på alla som spammar om OLOOLO THE BUG BUG BUG, inget personligt emot dig, jag är bara bitter!

en på min värld drog 3 lvls, från 356-359.... (under den tiden)
Citera
12-05-10, 21:46
Medlem
Deathwanderers avatar
d e nu man ska skita i o lvla sin main, o fixa massa pk mages..
Citera
12-05-10, 22:10
Medlem
storytellers avatar
Jag ska powerexpa nu med min ED, jag har tagit 83-86 hittills idag. Blir en eller ett par levels till idag beroende på ork. Kör lite blandat BB Island och Dragonblaze DLs, de riktigt tunga spawnsen är upptagna sedan länge
Citera
12-05-10, 22:29
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ingen bugg, cip som satte på fel bara, nej det är inte så stor skillnad, men trött på alla som spammar om OLOOLO THE BUG BUG BUG, inget personligt emot dig, jag är bara bitter!

en på min värld drog 3 lvls, från 356-359.... (under den tiden)

"En bugg är en felaktighet i datorprogram. Den kan leda till att programmet ger felaktigt resultat eller att det kraschar." - källa wikipedia

alltså, ett felaktigt resultat än vad dom tidigare sa med 2x expen =)

dvs bug.

no hard feelings!
Citera
12-05-10, 22:39
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
"En bugg är en felaktighet i datorprogram. Den kan leda till att programmet ger felaktigt resultat eller att det kraschar." - källa wikipedia

alltså, ett felaktigt resultat än vad dom tidigare sa med 2x expen =)

dvs bug.

no hard feelings!
mm, felaktighet,när de själva klantar sig och gör det till 4x istället för 2x är det ett typo, inte bugg :P
Citera
12-05-10, 22:54
Medlem
BIRDIE13s avatar
Hittade också en bugg.
La ut 1000 brown mushrooms på market först, och sedan 800. Fick därefter för mig att avbryta båda. När jag sedan kollar i mailen har jag bara fått från den ena, alltså 1000 stycken. Hade inte sålt några för jag hade fortfarande 0 gold på banken.
Citera
12-05-10, 22:56
Medlem
StoraOrmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
mm, felaktighet,när de själva klantar sig och gör det till 4x istället för 2x är det ett typo, inte bugg :P

Nu kan inte jag särskilt mycket om kodning och datorer, men jag antar att händelser och företeelser som ständigt kallas buggar kan bero på ett typo i spelets kodning, då är det alltså inte en bugg, utan ett typo?
Citera
12-05-11, 00:02
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoraOrmen
Nu kan inte jag särskilt mycket om kodning och datorer, men jag antar att händelser och företeelser som ständigt kallas buggar kan bero på ett typo i spelets kodning, då är det alltså inte en bugg, utan ett typo?
beror på hur mycket det omfattar, om det nu är så att de bara ska ändra om xp raten, och den blir högre än vad den ska, är det ett typo, inte en bugg.

en bugg är t.e.x om du kan köpa saker på market utan o betala för dem, alltså är dem gratis.

@Ovan, det har hänt mig en liknande sak, jag la ut massa gmps på market, 300, fanns inga som hade min "requested" mängd gp /each, dock slutade det ändå med att jag fick upp något konstigt meddelande, och endast 257 gmps las upp, och jag fick inga pengar, eller några i mailen ;/
Citera
12-05-11, 18:42
Medlem
Hade tänkt dra lvl 100 under dubbel exp veckan.
Men blev inte mycket utav den planen , då min "polare" i nova blåste mig.
Fick RS å blev sänkt och loosade hela eqn. Men men sånt som händer..
Citera
12-05-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoglundabengt
Hade tänkt dra lvl 100 under dubbel exp veckan.
Men blev inte mycket utav den planen , då min "polare" i nova blåste mig.
Fick RS å blev sänkt och loosade hela eqn. Men men sånt som händer..

Haha vem var det som gjorde de?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in