Citat:
Ursprungligen postat av Wuri
Det bästa med spelet förr var väl att stå träna och snacka skit?

Du har en poäng, jag var "känd" på servern för mina träningsläger och mha en monk-bot och mycket tid var jag första EK till 90/90 på servern. Min monk-bot hade förövrigt högst fishing på servern (med god marginal) och låg på top 25 i mlvl.
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Var iofs Bubble som tog både level 100 och 200 först i världen. EO var dock högst level och hade bäst skills i spelet fram till då han sluta.
Hmm, det har du nog rätt i. Spelade aldrig på Antica och tyckte mest Bubble var en feg spelare, inte minst för att hon gjorde anhi först på 200. Vill dock minnas att EO var rätt nära att snuva henne på 200 eller var det Cachero? Om inte annat gick han om henne med stormsteg efteråt och lyckades ju till och med bugga klienten genom att ta en lvl som CIPsoft aldrig förväntade sig att någon skulle nå (256?).
Citat:
Ursprungligen postat av KTMmarkus
Satt alla P12or och sa ja. Så har det ju varit om alla, bara för att dom är högst är det 25 olika användare.
Att det blev server reset när hon dog var ingen hemlighet (hon var mycket försiktig vad jag förstod så det hände väl 1 gång eller något, mao kan ha varit en tillfällighet). Däremot var just Bubble en unik spelare och en av VÄLDIGT få som var ensam på sin karaktär.
För att förtydliga, när jag spelade var alltid det första man frågade någon "vem är det som spelar" när man tog kontakt med någon av toppen. Det var inte alla som uttalat hade två ägare, vissa svarade bara inte när "fel" person var inne men många var öppna (inom en sluten krets så klart) med att det var flera personer bakom och i regel delade man kontona sinsemellan.
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Väldigt komplicerat med acc share ofta, mina polare som inte bottade men hade riktigt hög level när det begav sig så var det ofta två bröder i ungefär samma ålder som spelade från samma dator.
Vad gäller brassar så spelar de ofta från internetcafé då man inte har dator hemma i samma utsträckning, därför kan ofta massa folk dela en gubbe och byta av varandra.
Acc share var iaf inget problem på min tid, majoriteten av alla som var i toppen sharade, det var mer regel än undantag. Jag skapade min main med en polare och jag skötte det sociala på forum etc. och vi hade koll på vilka som kände vem. Senare ändrades det hela och i slutändan var det jag och två nya ansikten som styrde den.
Vet att den längsta hunten vi gjorde på karaktären var över en vecka utan att lämna OF och det var flera som var inne nästan lika mycket. Det var många som låg i toppen över alla servrar som var online flera veckor utan att logga ut förutom vid SS.
Jag blir dock lite nyfiken på de två bröderna då en väldigt aktiv kille på min tid var misstänkt för att vara just två bröder. Killen satte rekord i 1-100 på den tiden även om det inte gjordes på min server, men "han" spelade på min server och var med när vi vann det första kriget.