Citat:
Ursprungligen postat av pozie
hah, lilla vän. jag säger inte att du ska sluta använda det, jag använder det fortfarande. men jag gillar bara folk som är så jävla naiva som tror på dem. om bottet nu är 100% UD, fråga dig själv hur scripts fortfarande kan köras ÄVEN om du sätter pause bot/pause input. då ska ALLT som har med neobot att göra sluta, ändå finns det saker som kör vidare. men antar att du är för cool för att förstå det. + att när du får en botreport mot dig så får du en NOTATION inte en ban. jag har bottat med neobot på cirka 7 acc's, accountet som blev bannat bottade jag minst, de andra charsen jag bottar bottar jag stenhårt, ingen av dem har blivit bannade. så jag vet inte varför. och tänk själv, hur jävla smart hade det vart av cip att banna mer än 2k i månaden? de hade ju för fan inte haft några spealre kvar då eftersom nästan alla bottar på något sätt.
Bevisar ju precis hur mycket du vet. När du får bot report mot dig så får du inte ett piss på ditt konto. Ja, jag har testat med två konton (reporta mig själv om du nu inte fattade det).
Ja du, vi vet ju alla att om dem bannade för många så skulle dem skjuta sig själva i foten, bokstavligt talat. Dock så är det bara en av åtta ban/deletion waves där antalet konton som rykt varit under 2000.
Jag kan inget om scriptande, så grattis du slår mig där, dock så slutar alla mina script fungera helt om jag kryssar i pause & input på botten va jag har märkt iaf. Men du kan ju vara så snäll och upplysa oss ofrälse eftersom du tydligen vet.