Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-26, 22:48
Bannlyst
Nån som har ett script för fibula rootworm cave till tibia auto? jag hittar ingenstans o ladda ner scripten o göra ett konto på deras forum verkar ju helt hjärndött.
Citera
2011-11-26, 23:18
Medlem
presarios avatar
Tänkte börja på en non-pvp server Någon som vet någon fin ?
Citera
2011-11-26, 23:32
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av presario

Jag spelar på secura. Jag är inte en social människa när jag spelar pratar inte med folk direkt. Dock är det en hel del bottar.. Och polacker men det ger sig av snabbt när man skriver att man är svensk och "??" när dem skriver på polska . Folk snor ofta dina tränings monster ifall du inte visar att du ej är AFK. Men det kan ju vara så på alla dem servarna
Citera
2011-11-26, 23:32
Medlem
Qanders avatar
Citat:

Calmera är ok.
Citera
2011-11-26, 23:42
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ja men att argumentera med dig är ju helt waste, för du kan allt, vet allt. jag är inte den enda som blivit bannad med neobot, och jag kan scripta, blivit förfrågad att börja göra script med flera av dem kända på neobot. så jag är ganska säker på vad jag gör
Aa okej, vi säger så. Tydligen så är vi lite speciella då eftersom vi aldrig blir tagna fastän många av oss bottar monster som går invis, bottar med minimerad klient osv.
Citera
2011-11-27, 01:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
om du kollar neobots forum så är det en del high lvls där som kör olympa, de verkar ganska snälla, regga dig där och fråga om du kan få lite hjälp

Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Aa okej, vi säger så. Tydligen så är vi lite speciella då eftersom vi aldrig blir tagna fastän många av oss bottar monster som går invis, bottar med minimerad klient osv.
vanliga p12 svaret, bara för det inte hänt er så är det omöjligt att bli bannad. i våran vent så är det bara jag och en till som blivit bannade av neobot, ingen annan, och dem bottar ganska mer än vad vi gjorde. vi har ingen aning om vad som bannade oss, och det med minimize client och monster som går invis vet ingen om det stämmer eller inte, så att du ens drar upp det bevisar ju bara mer på att du är ett neofanboy, vad som än händer så kommer du lita på det till 100%
Citera
2011-11-27, 03:46
Medlem
UnknownSources avatar
Tips på bra spawns för en 67 MS? Lvlar mest vid water elementals i port hope, men spawnet är upptaget hela tiden. Har ingen aning om vart jag ska lvla annars... Testat Dl's men det går jag back på för mycket :/
Citera
2011-11-27, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownSource
Tips på bra spawns för en 67 MS? Lvlar mest vid water elementals i port hope, men spawnet är upptaget hela tiden. Har ingen aning om vart jag ska lvla annars... Testat Dl's men det går jag back på för mycket :/

tombs med gfbs borde väll va rätt fint
Citera
2011-11-27, 04:58
Medlem
chullans avatar
Citat:
om du kollar neobots forum så är det en del high lvls där som kör olympa, de verkar ganska snälla, regga dig där och fråga om du kan få lite hjälp

vanliga p12 svaret, bara för det inte hänt er så är det omöjligt att bli bannad. i våran vent så är det bara jag och en till som blivit bannade av neobot, ingen annan, och dem bottar ganska mer än vad vi gjorde. vi har ingen aning om vad som bannade oss, och det med minimize client och monster som går invis vet ingen om det stämmer eller inte, så att du ens drar upp det bevisar ju bara mer på att du är ett neofanboy, vad som än händer så kommer du lita på det till 100%
Jag har ju ingen anledning till att INTE lita på det. Har bottat i över ett år utan att åka dit på över 10 konton. Tror du att jag ska sluta botta för att en random tomte blir bannad och säger att bottet inte är säkert? Get real. Du kan lika gärna ha fått 423432094093240932 bot reports mot dig. Kom tillbaka när folk börjar bli massbannade som med elfbot.
Citera
2011-11-27, 11:53
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Jag har ju ingen anledning till att INTE lita på det. Har bottat i över ett år utan att åka dit på över 10 konton. Tror du att jag ska sluta botta för att en random tomte blir bannad och säger att bottet inte är säkert? Get real. Du kan lika gärna ha fått 423432094093240932 bot reports mot dig. Kom tillbaka när folk börjar bli massbannade som med elfbot.
hah, lilla vän. jag säger inte att du ska sluta använda det, jag använder det fortfarande. men jag gillar bara folk som är så jävla naiva som tror på dem. om bottet nu är 100% UD, fråga dig själv hur scripts fortfarande kan köras ÄVEN om du sätter pause bot/pause input. då ska ALLT som har med neobot att göra sluta, ändå finns det saker som kör vidare. men antar att du är för cool för att förstå det. + att när du får en botreport mot dig så får du en NOTATION inte en ban. jag har bottat med neobot på cirka 7 acc's, accountet som blev bannat bottade jag minst, de andra charsen jag bottar bottar jag stenhårt, ingen av dem har blivit bannade. så jag vet inte varför. och tänk själv, hur jävla smart hade det vart av cip att banna mer än 2k i månaden? de hade ju för fan inte haft några spealre kvar då eftersom nästan alla bottar på något sätt.
Citera
2011-11-27, 12:38
Medlem
chullans avatar
Citat:
hah, lilla vän. jag säger inte att du ska sluta använda det, jag använder det fortfarande. men jag gillar bara folk som är så jävla naiva som tror på dem. om bottet nu är 100% UD, fråga dig själv hur scripts fortfarande kan köras ÄVEN om du sätter pause bot/pause input. då ska ALLT som har med neobot att göra sluta, ändå finns det saker som kör vidare. men antar att du är för cool för att förstå det. + att när du får en botreport mot dig så får du en NOTATION inte en ban. jag har bottat med neobot på cirka 7 acc's, accountet som blev bannat bottade jag minst, de andra charsen jag bottar bottar jag stenhårt, ingen av dem har blivit bannade. så jag vet inte varför. och tänk själv, hur jävla smart hade det vart av cip att banna mer än 2k i månaden? de hade ju för fan inte haft några spealre kvar då eftersom nästan alla bottar på något sätt.
Bevisar ju precis hur mycket du vet. När du får bot report mot dig så får du inte ett piss på ditt konto. Ja, jag har testat med två konton (reporta mig själv om du nu inte fattade det).
Ja du, vi vet ju alla att om dem bannade för många så skulle dem skjuta sig själva i foten, bokstavligt talat. Dock så är det bara en av åtta ban/deletion waves där antalet konton som rykt varit under 2000.
Jag kan inget om scriptande, så grattis du slår mig där, dock så slutar alla mina script fungera helt om jag kryssar i pause & input på botten va jag har märkt iaf. Men du kan ju vara så snäll och upplysa oss ofrälse eftersom du tydligen vet.
Citera
2011-11-27, 13:44
Medlem
Jag tänkte nu efter ett par års uppehåll börja spela Tibia litegranna, så jag laddade ner spelet o loggade in och inser väldigt fort att jag laggar ganska mycket!
Datorn jag har är en bärbar HP för 6.000. Ca. 8 månader gammal!

Kan de vara så att man dator är för dålig för Tibia?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in