Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-24, 17:16
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Men eftersom att det finns folk som bottar och inte spelar på lika villkor så varför ska jag vara annorlunda? Dessutom så spelar jag inte längre, bara sa hur jag tänkte och resonerade när jag spelade.

Samma här. Även om jag har bottat och cheatat som en galning så om jag skulle få välja att alla bots raderas eller att spelet fortsätter som det är så skulle jag välja att alla bots raderats. Skulle bara ett fåtal botta till en början så skulle jag själv inte börjat, men sen när det blev en norm så resonerade jag precis som du, varför ska jag göra annorlunda alla andra?
Citera
2009-04-24, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Men eftersom att det finns folk som bottar och inte spelar på lika villkor så varför ska jag vara annorlunda? Dessutom så spelar jag inte längre, bara sa hur jag tänkte och resonerade när jag spelade.

Säg det till Elofsson efter att ha fått spö av en storfuskande Johan Müehlegg.

Det är inte kul helt enkelt. Hur bra kan man känna sig om man äntligen blivit bäst på något i spelet när man fuskat som ett as?

Jag själv är jävligt stolt över att ha varit topp 3 i experience, topp 5 i skill-attribut, vara i de allra första teamen på alla nya quests och vara ett jävligt respekterat namn utan fusk på något sätt. Men detta för 3 år sedan, innan spelet förstördes.
Detta var i alla fall kul.
Citera
2009-04-25, 11:57
Bannlyst
hahha jag måste bara skryta lite att jag lootade 2 rhs på en 3 minuter i okolnir! haeheaha
Citera
2009-04-25, 12:17
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MADjAN

Det är inte kul helt enkelt. Hur bra kan man känna sig om man äntligen blivit bäst på något i spelet när man fuskat som ett as?

Jag själv är jävligt stolt över att ha varit topp 3 i experience, topp 5 i skill-attribut, vara i de allra första teamen på alla nya quests och vara ett jävligt respekterat namn utan fusk på något sätt. Men detta för 3 år sedan, innan spelet förstördes.

Rutinerat, vad nickade du?
Citera
2009-04-25, 12:19
Medlem
Duumburks avatar
Citat:

ganska kass jämförelse.
Citera
2009-04-25, 12:20
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
hahha jag måste bara skryta lite att jag lootade 2 rhs på en 3 minuter i okolnir! haeheaha

Grattis Alltid trevligt med lite extra pengar.
Citera
2009-04-25, 12:52
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
ganska kass jämförelse.
jaha, o vafan har du att komma med då som är så jävla bra?

skitbra jämförelse
Citera
2009-04-25, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIuemagic
Rutinerat, vad nickade du?

Rockarou, lirade på Hiberna. Vi hade vår storhetstid i en guild med namnet Uncommon Valor, vi utnyttjade inte vår makt men hade ändå stor respekt med oss som mäktigast guild på hela servern. Vi var omtyckta av de allra flesta förutom avundsjuka holländare, spanjorer och forna svenska medlemmar som "vi gav karriärer" som senare börja apa sig på servern.
Citera
2009-04-25, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
ganska kass jämförelse.

Jaså, varför det? Ganska kasst motiverat av dig.
Citera
2009-04-25, 14:55
Medlem
wikholms avatar
Fan vad jag saknar "The golden days" på tibia Då bara "Antica" fanns och man var highlvl om man var lvl 60-70, golden armor va otroligt sällsynt, och Arieswar va högst lvln på 92 :P
Citera
2009-04-25, 16:09
Medlem
Kan endast hålla med föregående talare!
oj oj vilka fina minnen man har från "old days"

tibia har tappat sin charm tycker jag.

det är inte många spel som kan jämföras med tibia i den mening att man var som ett med sin gubbe, var han nära att dö gick pulsen upp i 200 och man blev helt skakig! iaf har inte jag upplevt det på något annat spel!

up för gamla tibia
Citera
2009-04-25, 16:56
Medlem
Niths avatar
Citat:
Rockarou, lirade på Hiberna. Vi hade vår storhetstid i en guild med namnet Uncommon Valor, vi utnyttjade inte vår makt men hade ändå stor respekt med oss som mäktigast guild på hela servern. Vi var omtyckta av de allra flesta förutom avundsjuka holländare, spanjorer och forna svenska medlemmar som "vi gav karriärer" som senare börja apa sig på servern.
hah hiberna var också min server!
men ja hade kom inte särskilt långt i brist på tid och internet
kommer mycket väl ihåg rockarou
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in