Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-17, 14:57
Medlem
Qanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
These strange creatures can be found in different dimension which can be accessed via portal in tower South-west of Zao Steppe.

Jo jag såg det där men det tyckte det inte var precist enough, hittar inte stället o sen vet man inte hur det ser ut, hur farligt det är osv. Finns tutorials för det mesta men detta ställe är väl för nytt.
Citera
2012-02-17, 23:28
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qander
Jo jag såg det där men det tyckte det inte var precist enough, hittar inte stället o sen vet man inte hur det ser ut, hur farligt det är osv. Finns tutorials för det mesta men detta ställe är väl för nytt.
tror det är här han har sin portal

http://tibia.wikia.com/wiki/Mapper?coords=129.118-123.36-7-4-1-1
dock går det ju som sagt bara att komma in i portalen medans mad mage lever, vilket enligt folk är vid server save, så direkt vid ss dra in innan någon dödar honom, för sen är det stängt tills han lever igen. men ska kolla med min polare när han svarar, han har vart där tror jag
Citera
2012-02-18, 00:20
Medlem
Tibia det var goda tider! Ngn som vet om det va myt eller att man kunde fa magic sword (tror jag) i ny borjar staden?
Citera
2012-02-18, 00:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanikSlagen
Tibia det var goda tider! Ngn som vet om det va myt eller att man kunde fa magic sword (tror jag) i ny borjar staden?
du menar de "magic sword" som ser ut som ett spike sword? ja det är en myt, eller iaf ett fortfarande olöst quest
Citera
2012-02-18, 01:16
Medlem
meganegerdases avatar
Nån (gärna knight) som vill teamhunta lite på Galana imorn förmiddag/dag? Jag är 31 drulle med prem såklart. Mag 26+1 så healar okej med sion!
Citera
2012-02-18, 02:57
Medlem
Citat:
du menar de "magic sword" som ser ut som ett spike sword? ja det är en myt, eller iaf ett fortfarande olöst quest

Ja det var nog det! Haha jag komihag nar jag fick for mig att jag skulle va den som loste questet! Korde upp en gubbe till runt level 50 i rookgard sen trottna jag hahah. Spelade samma server med ngn som hete sunrise eller sunguy ngt med sun iallafall
Citera
2012-02-18, 02:58
Medlem
Spadess avatar
Citat:
Ja det var nog det! Haha jag komihag nar jag fick for mig att jag skulle va den som loste questet! Korde upp en gubbe till runt level 50 i rookgard sen trottna jag hahah. Spelade samma server med ngn som hete sunrise eller sunguy ngt med sun iallafall

Haha, ja Sunrise, första i rook till level 100. haha, det var tider det!
Citera
2012-02-18, 04:21
Medlem
Qanders avatar
Citat:
tror det är här han har sin portal

http://tibia.wikia.com/wiki/Mapper?coords=129.118-123.36-7-4-1-1
dock går det ju som sagt bara att komma in i portalen medans mad mage lever, vilket enligt folk är vid server save, så direkt vid ss dra in innan någon dödar honom, för sen är det stängt tills han lever igen. men ska kolla med min polare när han svarar, han har vart där tror jag

Han kommer typ när man dödat 1000 sådanadär. Kan man komma ut när som helst? Fick höra att det är mycket lurers där
Citera
2012-02-18, 10:43
Medlem
pozies avatar
Citat:
haha lira de med på antica, och hade med de planerna ett tag de va goda tider!

Citat:
Ursprungligen postat av Qander
Han kommer typ när man dödat 1000 sådanadär. Kan man komma ut när som helst? Fick höra att det är mycket lurers där
komma ut när som borde man kunna, det är komma in som är problemet tror jag, min polare är fortfarande afk, och från USA så tar några dagar innan jag får kontakt med honom ibland, men ska kolla upp det asap
Citera
2012-02-18, 12:33
Medlem
meganegerdases avatar
Va det inte en som fick ett Magic Longsword i rook genom en bugg, sålde det för typ lite blåbär, köparen reportade och så försvann det ?
Citera
2012-02-18, 13:02
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Va det inte en som fick ett Magic Longsword i rook genom en bugg, sålde det för typ lite blåbär, köparen reportade och så försvann det ?
tvivlar starkt på att han skulle sälja det för ett par blåbär, och att den som köpte det skulle reporta det ;P
Citera
2012-02-18, 18:08
Medlem
Citat:
tvivlar starkt på att han skulle sälja det för ett par blåbär, och att den som köpte det skulle reporta det ;P

Han som hade det rapporterade det faktiskt. Har för mej att han fick göra en lista med items han ville ha och bestämde sej för golden boots typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in