2011-12-20, 03:53
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Om du ska pka är det rätt soft o va knight faktiskt.
Det är inte ett bra val om man ska random pka om du frågar mig eftersom man kommer dra till sig folk och det kan bli tufft om man inte kan mwalla och dessutom måste hålla sig nära. Mwall använder du för att blocka någon, blocka av en väg och om du blir trappad och inte kan swappa så är de bra även här.

Pally skulle jag nog valt eftersom man inte har lika stor risk att dö som en mage.
Citera
2011-12-20, 07:34
Medlem
Deathwanderers avatar
^
skulle nog också dra en pally. knights e som roligast när dom har mag 9, vilket man inte brukar ha vid 120
Citera
2011-12-20, 07:58
Medlem
Men när man väl är på hög lvl så skadar ju knigge satan.
En 250(tror jag det var) drog en 500 hit med exori gran hur (detta är inte vad den heter men kommer inte ihåg >.<).
Det är vad jag tar om jag har tur med min UE - lvl 140.
Citera
2011-12-20, 10:36
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malyza
Men när man väl är på hög lvl så skadar ju knigge satan.
En 250(tror jag det var) drog en 500 hit med exori gran hur (detta är inte vad den heter men kommer inte ihåg >.<).
Det är vad jag tar om jag har tur med min UE - lvl 140.
Mjo... dom kan skada riktigt bra, en 130-150 kan ju onehitta/comboa en mage i ungefär samma level. Men då får man även ha i åtanke att när man drar skull kan de vara jobbigt då man troligtvis drar på sig folk, är man skull så är de oftast deff som gäller nu för tiden oavsett voc, men om syftet är enbart att random pka så räknar iallafall inte jag med att man går deff. knights är bra 1v1 om man inte har ett team med sig.
Citera
2011-12-20, 13:10
Medlem
Marphiuss avatar
Knighten jag funderar på ligger i level 120. Har ju inte lirat tibia på 3 år heller... Känns som knight är enklast.. Men pally måste ju vara sjukt mycket roligare..
Citera
2011-12-20, 15:36
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Fan då. Så fort man pkar någon random lvl 30-50 på Inferna blir man ju slaktad av en 100+ (ÄVEN FACCS)?!!
Citera
2011-12-20, 17:34
Medlem
Knight är som roligast i lvl 150+, annars ganska segt. För vid denna lvln brukar man ha fått upp skillsen och gott om cash till fin eq. Billigt att hunta med knights, speciellt nu när market har kommit. Folk säljer uhp's för sådär 180gp each, vilket gynnar knights somfan.

Ska man pka så tycker jag mages är bäst, sda och UEa som fan och sen bara dra strong haste iväg Min första char var sorc också, det är ganska lätt att lära sig mages om det är första charen. Minst jobb också med dom i början, eftersom man inte behöver stå och skilla (endast maglvl som betyder något och det får man oftast när man huntar och kan bättra på den i lvl 20-30)
Citera
2011-12-20, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ck7
Knight är som roligast i lvl 150+, annars ganska segt. För vid denna lvln brukar man ha fått upp skillsen och gott om cash till fin eq. Billigt att hunta med knights, speciellt nu när market har kommit. Folk säljer uhp's för sådär 180gp each, vilket gynnar knights somfan.

Ska man pka så tycker jag mages är bäst, sda och UEa som fan och sen bara dra strong haste iväg Min första char var sorc också, det är ganska lätt att lära sig mages om det är första charen. Minst jobb också med dom i början, eftersom man inte behöver stå och skilla (endast maglvl som betyder något och det får man oftast när man huntar och kan bättra på den i lvl 20-30)

Lirar ED, tycker det är grymt kul.
Men det är dyrt som satan :/
Citera
2011-12-20, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malyza
Lirar ED, tycker det är grymt kul.
Men det är dyrt som satan :/

Köp dina pots på market, du sparar en hel del på det. Sen kan du om inget annat också "hyra" en knight som blockar åt dig när du healar honom.. Hade en polare som drog lvl 60-90 väldigt snabbt på det viset!
Citera
2011-12-20, 20:35
Medlem
Någon som vet om det finns något nytt (uppdaterat) bot som man kan köra till den nya tibia versionen?
Laddade precis ner Neobot men den versionen är för gammal :P
Citera
2011-12-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvinden
Någon som vet om det finns något nytt (uppdaterat) bot som man kan köra till den nya tibia versionen?
Laddade precis ner Neobot men den versionen är för gammal :P
Ingen ide o lira med Neobot om du inte betalt ändå.. Den som kommer med update först kmr vara Neobot, lovar dig ingen annan kommer före (finns det äns någon annan som inte e detected?). Det patchades trots allt för nån timme sen bara..
Citera
2011-12-20, 21:03
Medlem
Jag har ändå tänkt att betala bot, hur lång tid tror du att de tar innan man kan botta på den här versionen också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in