2011-12-27, 22:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Detta kommer aldrig hända, då CipSoft vet att Tibia har dragits med bottar alldeles för länge, att dom gett upp jakten om att försöka sänka NeoBot.. Min teori iaf. Dumt från båda håll. Spelet har blivit så löjligt tråkigt att ingen orkar köra manuellt längre, skulle dom ta bort det/bli bannade skulle folk sluta betala prem = mindre pengar.. Loose/loose situation

En annan grej: Har märkt av att jag har en hög (?) ML som pala. 104 RP med 21ML, lågt/högt för min level? Såg en kille på facebook som skröt över sin ml 20 på en 120!

Helvete; läste nu att Ekx ska lägga ner Neo! Shit. *köper maxtid*
för det första kan du inte köpa mer, för det andra är du trög om du köper eftersom det kommer sluta fungera vid första uppdate. och den mag lvln är standard, har runt 22/23 på min 113 rp som jag tränat lite för mycket kanske. mag spelar inte så stor roll på paladins längre, men du borde ju ha en ganska skön dist med
Citera
2011-12-27, 23:02
Medlem
Robss avatar
Citat:
Min teori iaf. Dumt från båda håll. Spelet har blivit så löjligt tråkigt att ingen orkar köra manuellt längre, skulle dom ta bort det/bli bannade skulle folk sluta betala prem = mindre pengar.. Loose/loose situation

Vet många som manuellar mer än vad dom bottar men ändå bottar på t.ex nätter osv. Sålänge folk inte blir deleteade så tror jag inte att Tibia kommer ta skada av det, folk kommer fortsätta spela oavsett om de finns bot eller inte sålänge de har kvar charsen.
Senast redigerad av Robs 2011-12-27 kl. 23:15.
Citera
2011-12-27, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Vet många som manuellar mer än vad dom bottar men ändå bottar på t.ex nätter osv. Sålänge folk inte blir deleteade så tror jag inte att Tibia kommer ta skada av det, folk kommer fortsätta spela oavsett om de finns bot eller inte sålänge de har kvar charsen.
Kopierar vad en kille från en gammal server postade på sin facebook..
Om dom gör detta, oj oj. Vad jag kommer lira den servern isf
Citera
2011-12-28, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
för det första kan du inte köpa mer, för det andra är du trög om du köper eftersom det kommer sluta fungera vid första uppdate. och den mag lvln är standard, har runt 22/23 på min 113 rp som jag tränat lite för mycket kanske. mag spelar inte så stor roll på paladins längre, men du borde ju ha en ganska skön dist med
Skadar mer med exori san än exori con på nästan alla creatures, mer ekonomiskt så det är inte helt fel. Viktigt i pvp när man healar sig med, våra pots är ju skitkassa..
Citera
2011-12-28, 01:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Skadar mer med exori san än exori con på nästan alla creatures, mer ekonomiskt så det är inte helt fel. Viktigt i pvp när man healar sig med, våra pots är ju skitkassa..
jo sant, dock spelar inte healingen så super roll för en pally enligt mig, antingen behöver du knappt heala dig, eller så tankar du i combos med crosshair pots från EK's, i ett bra team spelar det inte så stor roll då ens enemys combos är större än ditt egna hp. svårt att förklara, men i solo battle mot större grupp är det solklart +
Citera
2011-12-28, 06:16
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Visst det går att manuella. Men inte fan tar det bort faktumet att det är sjukt tråkigt.

Beror ju på din level, din voc, ditt umgänge, tillgångar etc...

Hunta manuellt kan vara sjukt roligt med gott sällskap. Visst, du kanske inte tjänar lika mycket som att afk botta en knight enbart för pengar en natt, men roligare har du och dessutom uppskattar du din level mer om du kör manuellt.
Citera
2011-12-28, 06:51
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
dessutom uppskattar du din level mer om du kör manuellt.
Indeed, har en knight jag bara bottat på i princip då jag började lira med ett gäng polare på Elysia, den är runt 60, har även en 80+ knigge på antica som inte heller är på samma acc och den kniggen har jag bara manuellat. Känns som en stor jävla lvl skillnad fastän det inte är det, dessutom vet jag mer vad min knight på antica kan göra och har kunnat göra i samma lvl som på den jag har på elysia. Elysia charen känns knappt som om den är min hehe, är väl psykologiskt om hur vi tänker och känner antar jag..
Citera
2011-12-28, 09:02
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Beror ju på din level, din voc, ditt umgänge, tillgångar etc...

Hunta manuellt kan vara sjukt roligt med gott sällskap. Visst, du kanske inte tjänar lika mycket som att afk botta en knight enbart för pengar en natt, men roligare har du och dessutom uppskattar du din level mer om du kör manuellt.
330 rp, kan göra pretty much allt solo i spelet (förutom svåra quests som inq då). Visst det kan vara kul att teamhunta ibland, men att göra det frekvent. Aldrig.
Citera
2011-12-28, 11:57
Medlem
Onkelkonkels avatar
Är det någon med dagar kvar som skulle vilja transfera några enstaka dagar till mitt neo-konto?

Tog slut på mina dagar och sket i att stänga av boten under 5 dagar, och just då ska dom lägga ner och i natt krashade neo totalt så nu kan jag ej starta.

Tänkte köra fram till nästa update iaf.

/onkel
Citera
2011-12-28, 12:02
Medlem
Deathwanderers avatar
kan inte få fram min kod så jag kan få fler dagar av kompisar(neo)

Invalid account e-mail or password

d e rätt mail, d e rätt kod.

har till o med ändrat mail/pws o testat gamla + nya.. anyone?
Citera
2011-12-28, 12:49
Medlem
Onkelkonkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
kan inte få fram min kod så jag kan få fler dagar av kompisar(neo)

Invalid account e-mail or password

d e rätt mail, d e rätt kod.

har till o med ändrat mail/pws o testat gamla + nya.. anyone?

Testade nyss med min egna, fungerade utan problem.
Citera
2011-12-28, 13:36
Medlem
Mongouls avatar
fan nu orkar jag inte lvla mer! någon som har en 100+ char att skänka för en liten peng? på en normal server, behöver ej ha någon eq eller liknande kan ta och betala en hundralapp eller så om det verkligen skulle behövas!

Mvh
Niklas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in