Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-12-23, 23:20
Medlem
Robss avatar
Någon som har koll på hur man ändrar item depositen i neobot, bottar min moneymaker och ändrade det för några dagar sedan och det funkade bra, drog ner till låg stamina men nu har jag ganska bra med stamina igen. Glömde spara ändringen och nu när jag försöker ändra och gör likadant som jag gjorde då så vill det inte funka konstigt nog.

Är väl grounditem på depot, sen depot igen och efter det depot chest, sen moveitem "yellow backpack, depot chest"? Då jag vill att den ska lägga det i yellow bp som finns i min dp...
Citera
2011-12-24, 00:32
Medlem
UnknownSources avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Exakt. Behåll båda paren, alltid bra att ha så man kan skita i att refilla på 8h. Om du nu inte är i stort behov av pengar.

Tack så mkt! nej inte i behov av pengar. Inte heller i behov av 2 par softs (är bara 80) och kör inga 8 timmar hunts Men jag antar att de kan komma till nytta senare
Citera
2011-12-24, 00:34
Medlem
Rompahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Nu kan man sitta på hästar, åsnor, får och björnar! Utvecklingen fortgår!

Oj oj oj här går det undan
Citera
2011-12-24, 09:01
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownSource
Tack så mkt! nej inte i behov av pengar. Inte heller i behov av 2 par softs (är bara 80) och kör inga 8 timmar hunts Men jag antar att de kan komma till nytta senare

Inte just det att du drar på hunts i 8h, sker inte så ofta. Utan du kan köra flera refills utan att behöva ta dig till Venore igen, så slipper du både båtkostnader och dyrbar tid där någon idiot snor ens spawn. Alltid skönt!

Går du low on cash så kan du sälja de i framtiden med, så bara vinst på att behålla dem nu.
Citera
2011-12-24, 10:51
Medlem
Deathwanderers avatar
fan va många som blivit bannade nu på sista tiden om man kollar neos forums...
Citera
2011-12-24, 12:09
Medlem
f0cuss avatar
Eeee grabbar! Vad kan en naken lvl 100+/- facc sorc eller druid kosta idag?
Senast redigerad av f0cus 2011-12-24 kl. 12:19.
Citera
2011-12-24, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Eeee grabbar! Vad kan en naken lvl 100+/- facc sorc eller druid kosta idag?

300-400 typ, beror lite på om den har delete warning och om den går att transfera eller inte.
Citera
2011-12-24, 21:13
Bannlyst
Finns Gratis bots längre? Isf tipsa
Citera
2011-12-25, 02:21
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNekarn
Finns Gratis bots längre? Isf tipsa

Tibia Auto, Tibia Underground (TUGbot)... Dessa blir dock upptäckta av CIPs tools, men det är ändå inte säkert att man blir bannad. Tycker du att det är värt att chansa så kör (Men fuska fan inte på galana (; )
Citera
2011-12-25, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Tibia Auto, Tibia Underground (TUGbot)... Dessa blir dock upptäckta av CIPs tools, men det är ändå inte säkert att man blir bannad. Tycker du att det är värt att chansa så kör (Men fuska fan inte på galana (; )
Dom 2 har ju blivit nerstängda.
Citera
2011-12-25, 18:40
Medlem
Om man köper alla bless (5 vanliga + twist of fate) samt bär en AoL. Vad tappar man då?

Vore ju riktigt jävla najs om man tappade AoL men fick lika mkt death penalty som om man hade 5 bless'..

Fast antar att CipSoft tänkt på detta och fixat så att man tappar AoL och får full penalty eller att man tappar 5 vanliga bless (och loosar mindrE) och har kvar AoL?

MVh
Citera
2011-12-25, 19:02
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Om man köper alla bless (5 vanliga + twist of fate) samt bär en AoL. Vad tappar man då?

Vore ju riktigt jävla najs om man tappade AoL men fick lika mkt death penalty som om man hade 5 bless'..

Fast antar att CipSoft tänkt på detta och fixat så att man tappar AoL och får full penalty eller att man tappar 5 vanliga bless (och loosar mindrE) och har kvar AoL?

MVh
Du tappar bless + aol va jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in