Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-12-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaanquest
Vad är standard priser för blue legs, knight set osv?

beror ju på vilken värld du kör på. den jag kör (secura) ligger blue legs på 15k ungefär och knight set går för kanske 10k.

lättast är ju bara att kolla på www.tibia.wikia.com för att få en ungefärlig bild av vad de är värda, eller helt enkelt googla "tibia pricelist" + den värld du är intresserad av.
Citera
2011-12-19, 06:31
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0we
intressant att folk fortfarande spelar det när tibia är typ de mmo som har utvecklats långsamast och straffar en mest för att dö >_>
Det är väl just det som gör Tibia att du faktiskt förlorar saker/twist of fate när du dör och vetskapen om att andra också gör det när du dödar dom, hade de inte varit så har jag nog inte börjat spela tibia eller inte ens spelat än idag.

Har köpt prem på mitt andra acc nu där jag inte bryr mig så mycket om accet blir bannat, bottar en pally på elysia nu, har även en moneymaker där jag tänkt börja botta för pengar så fort jag fixar eq till den då charen är naken. Sen vet jag inte riktigt hur man bottar mages, men skulle uppskatta tips på hur jag bör botta min 71 ed på hiberna

Fan, lite sugen på att dra upp en 45 mage på inferna med och bara latcha runt lite o kasta sds
Citera
2011-12-19, 15:58
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Det är väl just det som gör Tibia att du faktiskt förlorar saker/twist of fate när du dör och vetskapen om att andra också gör det när du dödar dom, hade de inte varit så har jag nog inte börjat spela tibia eller inte ens spelat än idag.

Har köpt prem på mitt andra acc nu där jag inte bryr mig så mycket om accet blir bannat, bottar en pally på elysia nu, har även en moneymaker där jag tänkt börja botta för pengar så fort jag fixar eq till den då charen är naken. Sen vet jag inte riktigt hur man bottar mages, men skulle uppskatta tips på hur jag bör botta min 71 ed på hiberna

Fan, lite sugen på att dra upp en 45 mage på inferna med och bara latcha runt lite o kasta sds
Lycka till att få charen till 45 utan att känna folk där. xD
Citera
2011-12-19, 18:42
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Lycka till att få charen till 45 utan att känna folk där. xD
Är de så illa?
Citera
2011-12-19, 18:59
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Citat:
Är de så illa?

Ta lvl 45 and we got your back.
Citera
2011-12-19, 21:51
Medlem
Citat:

71 ed är det waters som gäller sjukaste expn.
Citera
2011-12-19, 22:12
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
71 ed är det waters som gäller sjukaste expn.
Jo folk brukar säga det, men även att spawnsen alltid är fulla av folk?
Citera
2011-12-19, 22:41
Medlem
Puertis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHumpe
Någon som lirar Inferna förresten? Drog precis upp en paladin då jag känner för att spela lite hardcore-pvp.

Hade behövt lite starteq, cash och liknande om det finns någon därute.

Har en 180RP på Saphira, och kan betala tillbaka gott och väl om ni vill det. Har även något kk liggandes på Xerena om jag inte minns fel.

Edit: Nickar 'partillejohnny' , så skicka gärna ett PM.

Vad nickar du på Saphira? Om du inte vill skriva öppet, PMa.
Citera
2011-12-19, 23:02
Medlem
Bigtimepommess avatar
Detta spelet var underbart alla patchar innan 8.0. Alltså < 8.0. Nu får du ca 20 extra damage med sd's per hundra levels. Jo, det är sant. Bullshit är vad det är!
Citera
2011-12-19, 23:54
Medlem
Marphiuss avatar
Jag tänkte köpa en tibiachar, bara för att döda folk med. Tänkte köpa en 120+, men vilket voc är bäst nu för tiden?
Citera
2011-12-20, 00:07
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marphius
Jag tänkte köpa en tibiachar, bara för att döda folk med. Tänkte köpa en 120+, men vilket voc är bäst nu för tiden?

Om du ska pka är det rätt soft o va knight faktiskt. Dessutom är det dom som är lättast att levla upp, således billigast. Man crittar rätt hårt med kniggar om man vet hur man spelar dem. De har nämligen fått en hel arsenal med nya spells. Dock kan det vara bra att ha en druid med sig som kan casta m-walls och Paralyzes. Känner du att du vill vara helt i din ensamhet hade jag helt enkelt valt en Drulle att pka med p.g.a paralyzes.
Citera
2011-12-20, 00:31
Medlem
MrHumpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puerti
Vad nickar du på Saphira? Om du inte vill skriva öppet, PMa.

Skickar ett PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in