Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-09, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Jaha, men så har det ju alltid varit, inget nytt mao.

Nej, det har du inte. Beror på hur länge "alltid" är?

Citat:
Ursprungligen postat av Sixerzi
Fast så är det ju inte...

Det är precis så det är

Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
^

förutom kom gms o kolla än ofta..

förutom? förstår inte riktigt vad du menar men idag finns inte GMs kvar.
Citera
2011-08-09, 14:29
Medlem
Deathwanderers avatar
förut* skulle d vara.

o neobot e inte 10000000% safe enligt min mening, sen vad ekx o alla säger så spelar d ingen roll.

dock kmr jag fortsätta använda det iaf, manuell lvling e ej skoj.

o de har alltid funnits nåt slags fuskande så länge tibia funnits, om det e bugabuse elr macros/taskers w/e
Citera
2011-08-09, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jampeman
CipSoft kan ej banna personen eftersom de omöjligt kan se att man bottar, speciellt om man har ett bra script(förutsagt att personen använder NeoBot, och ingen av dem gamlaskit programen som TibiaNG eller ELfBot). Nya botet ändrar inte heller på Tibias koder, vilket gör det ännu svårare för Cip att avgöra om personen bottar eller inte. Därför blir i princip bara botters bannade om de råkar erkänna att dem använder olagliga program att spela med :/

Ja det är ju inte direkt någon som använder NGbot eller ELFbot eftersom att dom slutats uppdatera till senaste versionen...
Citera
2011-08-09, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
förut* skulle d vara.

o neobot e inte 10000000% safe enligt min mening, sen vad ekx o alla säger så spelar d ingen roll.

dock kmr jag fortsätta använda det iaf, manuell lvling e ej skoj.

o de har alltid funnits nåt slags fuskande så länge tibia funnits, om det e bugabuse elr macros/taskers w/e

Sure, jag håller med. Inget fusk är 100% säkert. Men har du sätt en tibiacast/använt BugOTs scripts? Botten spelar typ bättre än en manual player lol.

Citat:
Ursprungligen postat av Nooniz
Ja det är ju inte direkt någon som använder NGbot eller ELFbot eftersom att dom slutats uppdatera till senaste versionen...

Inte elfbot men man kan fortf använda NGbot, blackd etc
Citera
2011-08-09, 19:42
Medlem
Deathwanderers avatar
bugsOTscript?

menar du hans vanliga som han säljer? isåfall så aa, dom e sjukt bra.. använder sj neobot o har 2 av hans, sen nåra från blakw.. funkar bra
Citera
2011-08-09, 20:16
Medlem
divinepride1s avatar
Fan vad jag hatar Tibia supporten.... På något sätt råka jag bekräfta ett mailbyte som jag aktiverat för hundra år sen på kontot och mailen var .com ist för .se. Där försvann mitt konto för alltid, roligt att dem byter lösenord också utan anledning bara för att man byter mail. Köpte prem igår också... där försvann det kontot..
Citera
2011-08-09, 20:43
Medlem
Deathwanderers avatar
hade du nån hög char/mkt cash där? skit trist..
Citera
2011-08-09, 22:11
Medlem
Deathwanderers avatar
du kan väl ansöka/köpa en ny req key om det e skrivet på din andress
Citera
2011-08-09, 22:43
Medlem
divinepride1s avatar
Hade väll inget speciellt några månaders speltid på kontot bara, ganska segt att man la till prem igår och så händer det här. Tyvärr så var jag yngre när jag gjorde kontot så jag skrev bara massa trams på adressen... Sjukt att kontot bara kommer stå där orört
Citera
2011-08-10, 01:24
Medlem
^

SYnd o höra..

aja. vilka servers lirar ni på då? Lirade själv på Lunara innan jag tog min break.. eller vad man ska kalla de.
Citera
2011-08-10, 02:52
Medlem
Citat:
Sure, jag håller med. Inget fusk är 100% säkert. Men har du sätt en tibiacast/använt BugOTs scripts? Botten spelar typ bättre än en manual player lol.

Inte elfbot men man kan fortf använda NGbot, blackd etc

Nej, man kan inte använda NGbot för riktiga tibia längre eftersom att den inte är uppdaterad till 9.10
Citera
2011-08-10, 03:56
Citat:
^

SYnd o höra..

aja. vilka servers lirar ni på då? Lirade själv på Lunara innan jag tog min break.. eller vad man ska kalla de.

Jag själv har nyligen börjat lira på Inferna, och det är en riktigt schysst server hittills. Här har man respekt för varandras spawns på allvar, eftersom var man är medveten om farorna att inskränkta på någon annans territorium, kontakter har mycket större betydelse än på andra servrar (precis som det är i verkliga livet). Dessutom är det en del i charmen att hela tiden vara på sin vakt ifall en pkare dyker upp.

Utöver detta är communityn faktiskt jävligt trevlig om jag får säga det själv. Väldigt mycket svenskar. Visserligen finns det en del nötter, som på vilken server som helst, men detta är rent spelmässigt den schysstaste servern jag personligen spelat på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in