Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-10-16, 22:35
Medlem
hmmm om flashback skulle starta en guild skulle det va coolt

vilka e me skriv i tråden ...... sen förslag om värld
Citera
2008-10-20, 12:08
Medlem
Nercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floodie
Började på xerena för nån vecka sedan med några polare, lvl 25 snart

nån mer som lirar xerena ?

Inte för jag otillräckligt med lowlevel polare, men ja jag lirar Xerena..
Citera
2008-10-21, 01:16
Medlem
Smajos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
tänk inte ens tanken å komma thoria då ;]

Kamikaze [774] VS [917] Alliance - tror inte det finns många servrar som slår den fragcounten, bara 3-4 månader gammalt krig också

Lirar du Thoria och isåfall vilken gubbe?

Vookare här
Citera
2008-10-21, 03:43
Medlem
Morgana

Vilka nostalgitrippar man får när man läser vissa av inläggen.

Ingen som lirar Morgana?
Någon som vet vilka som styr servern och vad som gäller? Fritt pkande för ledande guilden och dess vänner?

Funderar på att börja där igen med 57EK 85/85, dock har alla polare slutat.
Vore kul ifall några FBare lirade och man hade någon att lira/snacka med.
Citera
2008-10-28, 12:01
Bannlyst
Någon Celestain?
Citera
2008-10-28, 15:38
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar
visst... det ger visst nöje när man har kompisar som spelar det, men när man dör på en level över 20 så ser man bara sin tappade exp som alla monster man har dödat och all tid man har lagt ner... inte värt det

Usch, jusst detta som fick mig å sluta, tänkte börja igen här om dan, loggade in och efter 10 min blev jag pkad och såg hur mer än en hel lvl försvann (lvl 44 ek). Då blev jag påmind om hur jävla äckligt det här spelet är egentligen och hur cp man blir när man dör
Citera
2008-10-28, 21:23
Medlem
floodies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Usch, jusst detta som fick mig å sluta, tänkte börja igen här om dan, loggade in och efter 10 min blev jag pkad och såg hur mer än en hel lvl försvann (lvl 44 ek). Då blev jag påmind om hur jävla äckligt det här spelet är egentligen och hur cp man blir när man dör

Då går du och dödar han som dödade dig eller någon annan, så släpper det.
Citera
2008-10-29, 11:58
Medlem
Nån lirar Aldora? Pma isf
Citera
2008-11-04, 15:33
Bannlyst
Idag öppnade tibia.com sin test server som ska vara on hela veckan och man kan tanka clienten från www.tibia.com!
Man ska använda lösenordet man hade 31 OKTOBER och om man har bytt tex. igår så ska man använda det gamla.

Vilket betyder att om någon som inte vill lira test server/är retired så kan dom gå in på www.tibia.com och byta lösenord och låta mig? () spela på doms char med det gamla lösenordet = jag kan inte hacka/accountet är safe.

Detta kan se ut som ett tiggande, ja.. jag är low level på tibia och skulle vara kul att lira en hög för en gångs skull.. Om man dör på test server så händer det inget på vanliga.
Om man byter lösenord idag och ger ut gamla lösenordet (31 okt) så kan man inte få det nya på något vis.

Skulle vara shyst om någon kunde dela med sig!
Citera
2008-11-04, 15:47
Medlem
Elysia någon? ;P
Citera
2008-11-04, 20:55
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke0160
Elysia någon? ;P

Elysia!!

Spelade mycket som yngre, men la av. Nu började jag spela lite på skojj och är en level 8 paladin Blev PKad 2 ggr igår dock, asirriterande. Dör jag igen går jag fan ner till level 7. Måste träna upp mina skills och levla lite bara.

Alla flashbackare till Elysia så backar vi upp varandra!

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av viskapower
hmmm om flashback skulle starta en guild skulle det va coolt

vilka e me skriv i tråden ...... sen förslag om värld

Jamen se där! FBare håller ihop, alla till Elysia! Nejmen seriöst, ska man spela en vanlig värld (icke secure/icke pvp enforced) så går väl det jättebra med tanke på att den är relativt tom och allt. Kan iofs tänka mig att byta värld i värsta fall, men bekvämt för mig med tanke på att jag har en char här redan.
Senast redigerad av Utopia. 2008-11-04 kl. 21:02.
Citera
2008-11-05, 03:04
Medlem
Citat:
Jamen se där! FBare håller ihop, alla till Elysia! Nejmen seriöst, ska man spela en vanlig värld (icke secure/icke pvp enforced) så går väl det jättebra med tanke på att den är relativt tom och allt. Kan iofs tänka mig att byta värld i värsta fall, men bekvämt för mig med tanke på att jag har en char här redan.

haha, braa där hoppas du fortsätter lira !

utopia, ta och pma ditt ingame

ELYSIA!<3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in