Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-25, 23:43
Medlem
cookizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Hjälper det något om vi har användarnamn & egna lösenord för att kunna nå nätverket i skolan?

Jag tycker att du ska sätta dig ner i lugn och ro nu. Tänk över hur gärna vill du spela tibia på skolans nätverk? Hur mycket är det värt för dig?

Någon som kan säga mig ifall jag har 50 i axe och 64 i shielding rotworms börjar dö lite väl enkelt (typ 4min på full def) ska jag börja gå på något annat monster? Eller ska jag bara fortsätta byta monster väldigt ofta (tränar med sickel)
Citera
2011-11-26, 00:01
Medlem
presarios avatar
Kan man kriga på en non pvp server?
Citera
2011-11-26, 00:03
Medlem
Någon som har lust att lira lite på Antica?
Är en 136ED, kommer till Antica imorgon! :<
Citera
2011-11-26, 01:42
Bannlyst
Gåre o få tag på nån gratis skit bot just nu?
Citera
2011-11-26, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sundsvallspojken
Gåre o få tag på nån gratis skit bot just nu?

finns en himla massa bots, dock ingen som är säker! förutom NEO såklart

TUGbot och TibiaAuto är väl dom vanligaste kan jag tänka mig för dom som inte har neo
Citera
2011-11-26, 12:17
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingseek
finns en himla massa bots, dock ingen som är säker! förutom NEO såklart

TUGbot och TibiaAuto är väl dom vanligaste kan jag tänka mig för dom som inte har neo
neobot är inte säkert.

Citat:
Ursprungligen postat av presario
Kan man kriga på en non pvp server?
ja om båda guildsen går med på warmode
Citera
2011-11-26, 12:25
Medlem
presarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
neobot är inte säkert.

ja om båda guildsen går med på warmode
tyty
Citera
2011-11-26, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
Jag tycker att du ska sätta dig ner i lugn och ro nu. Tänk över hur gärna vill du spela tibia på skolans nätverk? Hur mycket är det värt för dig?

Någon som kan säga mig ifall jag har 50 i axe och 64 i shielding rotworms börjar dö lite väl enkelt (typ 4min på full def) ska jag börja gå på något annat monster? Eller ska jag bara fortsätta byta monster väldigt ofta (tränar med sickel)

Det bästa är att träna på monk, läste någonstans att det är så man går upp snabbast i skills, varför inte fråga någon polare om dom har lust att slänga upp en monk åt dig i ett par dagar samtidigt som dom kan manasitta lite runor?

Ifall inte det är ett alternativ och du har okej gear funkar slimes utmärkt.
Citera
2011-11-26, 12:59
Medlem
McGregors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskedii
Det bästa är att träna på monk, läste någonstans att det är så man går upp snabbast i skills, varför inte fråga någon polare om dom har lust att slänga upp en monk åt dig i ett par dagar samtidigt som dom kan manasitta lite runor?

Ifall inte det är ett alternativ och du har okej gear funkar slimes utmärkt.

Finns inget som är bättre eller sämre, det gäller bara att bloda tillräckligt ofta.
Dock blir ju monken smidigast att träna på eftersom att den healar mycket..
Citera
2011-11-26, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McGregor
Finns inget som är bättre eller sämre, det gäller bara att bloda tillräckligt ofta.
Dock blir ju monken smidigast att träna på eftersom att den healar mycket..
Så länge man inte tränar dist så är det ultimata att få en blood hit ca var 10:e slag.
Detta beror på att det monstret du tränar på får shielding skill om du blodar.
Gäller även om du har monster som slår på dig, blodar dom för ofta så får dom "melee" skill och slår hårdare och kommer bloda oftare.

Citera
2011-11-26, 21:50
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
neobot är inte säkert.
Vi är ett gäng på 30 pers som har bottat med neobot i över ett år nu, under denna tid har EN person blivit bannad (han använde elfbot förut), det var helt enkelt du som gjorde något som fick dig bannad.
Citera
2011-11-26, 22:41
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Vi är ett gäng på 30 pers som har bottat med neobot i över ett år nu, under denna tid har EN person blivit bannad (han använde elfbot förut), det var helt enkelt du som gjorde något som fick dig bannad.
ja men att argumentera med dig är ju helt waste, för du kan allt, vet allt. jag är inte den enda som blivit bannad med neobot, och jag kan scripta, blivit förfrågad att börja göra script med flera av dem kända på neobot. så jag är ganska säker på vad jag gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in