Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-11-07, 09:13
Medlem
flesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGudsson
Vart huntar man ancient scarabs?

Finns kanske fler ställe, men i de hemliga grottorna i öknen i Ankrahmun. Första våningen kommer larvas, sen scarabs och larvas, sen bara scarabs, sen ancient scarabs och scarabs Du får leta runt lite för att hitta hur du ska gräva för att hitta hålen, man ska gräva med spade ute i öknen!
Citera
2011-11-07, 09:29
Medlem
MastaZs avatar
Vissa påstår att man inte behöver skilla alls knigge då man får skills medans man huntar, men detta verkar inte hålla är lvl 60 skills runt 67/64 vad tycker ni, dax att börja skilla eller köra på som vanligt?
Citera
2011-11-07, 09:35
Medlem
Codeones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MastaZ
Vissa påstår att man inte behöver skilla alls knigge då man får skills medans man huntar, men detta verkar inte hålla är lvl 60 skills runt 67/64 vad tycker ni, dax att börja skilla eller köra på som vanligt?

Det är en smaksak. Vissa skiter i att träna, dom lägger tiden på att hunta istället. Själv stog jag och skillade hela tiden när jag lirade men på den tiden ville dom flesta träna. Nu vet jag inte riktigt hur det funkar.
Jag hade iaf 87/85 på lvl 60.. Tycker det är mkt roligare att hunta med bra skills än utan.

my 2 cents.

Code~
Citera
2011-11-07, 09:38
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Topic, om ni vill så skicka ett pm (värld namn lr ngt)

eller skriv bara här..

Eller (troligen) skit it efterosm ingen lirar detta .

Jag lirar Tibia, dock inte Real tibia för det är bara ett skämt numera.. spelade tibia i 8-9 år sedan barndomen, men sen dog det ut pga idiotiska updates i spelet.

Men men, du är välkommen att börja lira en Seriös ot med mig kan hjälpa dig från början =)
Citera
2011-11-07, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flesk
Finns kanske fler ställe, men i de hemliga grottorna i öknen i Ankrahmun. Första våningen kommer larvas, sen scarabs och larvas, sen bara scarabs, sen ancient scarabs och scarabs Du får leta runt lite för att hitta hur du ska gräva för att hitta hålen, man ska gräva med spade ute i öknen!
Ah men äre mkt space i tombsen då? jag är 57 rp med 78/59 i stats

Citat:
Ursprungligen postat av Codeone
Det är en smaksak. Vissa skiter i att träna, dom lägger tiden på att hunta istället. Själv stog jag och skillade hela tiden när jag lirade men på den tiden ville dom flesta träna. Nu vet jag inte riktigt hur det funkar.
Jag hade iaf 87/85 på lvl 60.. Tycker det är mkt roligare att hunta med bra skills än utan.

my 2 cents.

Code~

Ja man saknar fan gammla goda tibia tiden 7.1 när man kunde träna veckor i sträck o ha sköna skills sen när man skulle hunta.
Citera
2011-11-07, 10:04
Medlem
MastaZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Codeone

my 2 cents.

Code~

Jå såklart det blir roligare o hunta när man har bättre skills och mera profit men känns bara som att jag inte orkar stå o traina ändlösa timmar bara för några extra skills. Körde en knight innan också som jag tränade upp till 80/80 på runt lvl 45~
Citera
2011-11-07, 10:26
Medlem
flesks avatar
Citat:

Ja man saknar fan gammla goda tibia tiden 7.1 när man kunde träna veckor i sträck o ha sköna skills sen när man skulle hunta.

Tveksamt om du klarar det, dem paralyzar rätt mkt + scarabs på det, kan bli hårt...
Citera
2011-11-07, 13:35
Medlem
pozies avatar
Citat:

rp ska inte hunta ancient scarabs, gå yalahar dragons eller necromancers, eller kör darashia dragons och dl's
Citera
2011-11-07, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k1zleez
helt jävla lost, är lvl 73 Knight 75/70... vart tusan ska jag hunta? jag har prem..!

Antar att du använder bott. Det är bara att slafsa på ett script i Mistrock cyc, North levitate spawn. Cirka 55 k exp/h och profit.
Citera
2011-11-07, 14:56
Medlem
k1zleezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jauua
Antar att du använder bott. Det är bara att slafsa på ett script i Mistrock cyc, North levitate spawn. Cirka 55 k exp/h och profit.

Nja, behöver inte vara bott heller. Jag tänkte att det är dags att spela själv lite.! Så ja.
Citera
2011-11-07, 15:45
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1zleez
Nja, behöver inte vara bott heller. Jag tänkte att det är dags att spela själv lite.! Så ja.
kights solo är sjukt tråkigt... men kör dragons, orc fort, yalahar arena, mutated rats....
Citera
2011-11-07, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
rp ska inte hunta ancient scarabs, gå yalahar dragons eller necromancers, eller kör darashia dragons och dl's

Dragons döda jag lätt men hur är det med DL's? kommer jag inte o wasta sönder på dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in