Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerka
Vafan, gjorde en char osv men kan ej ladda ned klienten pga jag inte har speedyshare premium, what the hell?

Ska gå med mirror 2 utan problem
Citera
2012-03-03, 05:06
Medlem
Slickas avatar
om jag vill pga en gubbe från typ 33-50 vad borde jag göra?
Pengar är inte ett så stort problem har typ 130k fast ja, vill inte slösa allt utan max kanske.. 30-50k

är rp förresten
Citera
2012-03-03, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slicka
om jag vill pga en gubbe från typ 33-50 vad borde jag göra?
Pengar är inte ett så stort problem har typ 130k fast ja, vill inte slösa allt utan max kanske.. 30-50k

är rp förresten

Kör Oljetomben genom scarabcoin portalen sen kör du exori san på alla monster samtidigt. Med en lvl 50 rp skills 80/56 mag 14 hade jag 70 k / h utan HH så du bör ligga runt 50 k om du har ok skills
Citera
2012-03-03, 14:08
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezron
Kör Oljetomben genom scarabcoin portalen sen kör du exori san på alla monster samtidigt. Med en lvl 50 rp skills 80/56 mag 14 hade jag 70 k / h utan HH så du bör ligga runt 50 k om du har ok skills

Paladins har inga skills
Citera
2012-03-03, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjuktrandom
Var är det smidigast och billigast att inhandla guld?

www.blackdtools.com, 100% säkert och fruktansvärt smidigt. Billigast är ju tveklöst från privata personer dock, men det är ju risky.
Citera
2012-03-03, 14:15
Medlem
Finns det något sätt att boosta lvls nu för tiden? Vet att jag drog typ lvl 15-50 på 1-2 dar när jag blockade med en high lvl knight i tombs förut, men det har dom ju "åtgärdat".

Har en 140 EK och en mage på lvl 15ish~, någon som har något vettigt förslag? Pengar är inga problem...
Citera
2012-03-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KTMmarkus
Finns det något sätt att boosta lvls nu för tiden? Vet att jag drog typ lvl 15-50 på 1-2 dar när jag blockade med en high lvl knight i tombs förut, men det har dom ju "åtgärdat".

Har en 140 EK och en mage på lvl 15ish~, någon som har något vettigt förslag? Pengar är inga problem...

Worker golems, sett ngra cams med folk som kör där. försök fixa så du har någon wave spell å när du kan köra thunderstorm så kör det å ha en relativt bra mlvl (botta ngra nätter black d funkar utmärkt till det)
Citera
2012-03-03, 15:40
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Man går till poh, tar hålet ner och sen behöver du lite blod, en holy tible och lite olja, sen är saken biff.
haha älskar uttrycket "sen är saken biff"
Citera
2012-03-03, 16:02
Medlem
Flandmans avatar
Nån som har testat Redbot pro än? Funderar på att kirra nån men kan inte bestämma mig mellan Xenobot eller förstnämnda.

Tack på förhand.
Citera
2012-03-03, 17:52
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Nån som har testat Redbot pro än? Funderar på att kirra nån men kan inte bestämma mig mellan Xenobot eller förstnämnda.

Tack på förhand.

RedBot pro ska tydligen vara bättre men finns ju inga riktiga bevis än. Är du osäker så vänta tills det blir en banwave :P.

Har redan frågat var en level 30 ED ska expa för att få så snabb exp som möjligt. Pengar är no problemo, svaret jag fick var tombs men vilken tomb är bäst och vad är det för exp/h (kommer såklart att hunta med avalanches)? peninsula, stone eller tarpit? Har för mig att de andra inte är så bra :P
Senast redigerad av Cpt.Pepper 2012-03-03 kl. 17:55.
Citera
2012-03-03, 20:08
Medlem
Cpt.Peppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTMmarkus

Får ett år sedan var det någon som slösade ett antal kk och drog från level 9-100 på tre dagar, då körde han nästan bara grim reapers med höga knights som blockade och druider som healade knightsen. Har för mig att han blev deletad på sin char och hans guildmates hjälpte honom att lvla upp en ny char.

EDIT! Hittade youtube filmen om det: http://www.youtube.com/watch?v=vjHq5-XNnp8

EDIT! Var tvungen att ta reda på hur mycket han slösade när han gjorde sådär. Tydligen så använde han 5kk cash för manas, spells osv, lootade items för 3kk, fick items från quests för 1.5kk så i slutändan slösade han 500k på att ta level 9-100 på 3 dagar. Känns som ett bra pris även om man måste förstöra en hel helg :P
Senast redigerad av Cpt.Pepper 2012-03-03 kl. 20:22.
Citera
2012-03-03, 21:05
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Pepper
Får ett år sedan var det någon som slösade ett antal kk och drog från level 9-100 på tre dagar, då körde han nästan bara grim reapers med höga knights som blockade och druider som healade knightsen. Har för mig att han blev deletad på sin char och hans guildmates hjälpte honom att lvla upp en ny char.

EDIT! Hittade youtube filmen om det: http://www.youtube.com/watch?v=vjHq5-XNnp8

EDIT! Var tvungen att ta reda på hur mycket han slösade när han gjorde sådär. Tydligen så använde han 5kk cash för manas, spells osv, lootade items för 3kk, fick items från quests för 1.5kk så i slutändan slösade han 500k på att ta level 9-100 på 3 dagar. Känns som ett bra pris även om man måste förstöra en hel helg :P
Du kan inte expa som han gjorde längre då dem har satt cooldown på spells.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in