Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-05, 16:19
Medlem
presarios avatar
Hejsan har gjort en guild på värden Obsidia, och jag undrar om någon här på fb ville joina.
Tänkte att det ska bli en war guild bara att den startas när man är low level. Jag vill att du joinar på din main eller din noobchar som du är aktiv på !
Skriv pm för inv =)
Citera
2011-11-05, 17:34
Medlem
fyfan vad många sidor.. orkar inte läsa igenom allt, så sorry om detta varit uppe tidigare. tänkte fråga om nån har nå bra förslag var jag ska hunta? är facc o kör på secura.

har en 50 knight, kör mest deepling scouts, men de kunde va skoj med nåt annat också.. skills: 67/64
sen har jag en 31 pally, där blir det mest cycs i mt sternum. skills 65/43

kom med tips nu, börjar ledsna på att alltid gå till samma ställe.
Citera
2011-11-05, 20:50
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovechkin
Lizards i zao med power bolts
bra exp, bra profit

Frost dragons med power bolts
bra exp, förmodligen +/- 0 eller lite waste utan bra loot

Cemetey -1 yalahar med power bolts
okej exp, bra profit

Drefia Grim Reapers med assassin stars och fire walls
Grym exp, waste utan bra loot

Hur det ligger till med folk på dom olika ställerna låter jag vara osagt.

Tackar för ditt svar!!

Ett tips för folk som behöver cash snabbt; testa nya stället där man möter Mad Mage för elementalist outfit.. lootade 2 slime moulds från diamond servants rätt snabbt, och mötte även bossen Mad Mage himself..

Dessa slime moulds är 50k each på min server och förutom dessa så lootade jag en massa cash och diverse fina items. Från bossen kan man sedan med tur loota mage's cape eller elemental spikes vilka är värda runt 5kk, olika beroende på server.

Ha de gött!
Citera
2011-11-06, 10:05
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Tackar för ditt svar!!

Ett tips för folk som behöver cash snabbt; testa nya stället där man möter Mad Mage för elementalist outfit.. lootade 2 slime moulds från diamond servants rätt snabbt, och mötte även bossen Mad Mage himself..

Dessa slime moulds är 50k each på min server och förutom dessa så lootade jag en massa cash och diverse fina items. Från bossen kan man sedan med tur loota mage's cape eller elemental spikes vilka är värda runt 5kk, olika beroende på server.

Ha de gött!
Bästa är ju att teamhunta typ 3 pers och placera sig på lite olika ställen, är rätt skoj. Man kan även loota golden can of oil i golden serveants, värd runt 300k.

Är man själv behöver man ju även städa hela skiten, bra tråkigt.
Citera
2011-11-06, 11:08
Bannlyst
Lite nöjd man är nu då tänkte gå hunta necros idag i yalahar första necron man dödar lotar man boh i
Citera
2011-11-06, 15:47
Medlem
McGregors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGudsson
Lite nöjd man är nu då tänkte gå hunta necros idag i yalahar första necron man dödar lotar man boh i

Och jag i necro nummer 2
Citera
2011-11-06, 21:14
Medlem
kilonars avatar
Behöver tips på var man kan manuell hunta en 32 elder, helst runt 40k exp i timmen. Så äckligt trött på tarpit -3!
Citera
2011-11-06, 23:13
Medlem
McGregors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilonar
Behöver tips på var man kan manuell hunta en 32 elder, helst runt 40k exp i timmen. Så äckligt trött på tarpit -3!

Beroende på hur erfaren du är kan du börja köra ancient scarabs, försiktigt dock...
Vet inte riktigt om du profitar eller inte, men det är insane exp
Citera
2011-11-06, 23:43
Medlem
pozies avatar
Någon som lirar Dolera?
Citera
2011-11-07, 00:53
Medlem
NegerHasses avatar
Några här som lirar på Lunara?
Har iallafall en EK 120 där och en EK 47.
Min main är dock 47:an, skulle logga in på min (dåvarande 123) Ek 120 på en polares dator för ett år sen, det han inte nämnde var att han hade NG körandes i bakgrunden, så åkte med i banvågen. Snacka om man blev förbannad.. Fick last warning och den blev därmed värdelös, använder den bara som pk-char numera..
Men inte ger man upp för det!
Citera
2011-11-07, 08:54
Medlem
k1zleezs avatar
helt jävla lost, är lvl 73 Knight 75/70... vart tusan ska jag hunta? jag har prem..!
Citera
2011-11-07, 09:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McGregor
Beroende på hur erfaren du är kan du börja köra ancient scarabs, försiktigt dock...
Vet inte riktigt om du profitar eller inte, men det är insane exp

Vart huntar man ancient scarabs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in