Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-11-30, 03:24
Medlem
Mordiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
störd

kunde inte låta bli, förlåt =(
Citera
2007-11-30, 03:34
Medlem
Att man sitter här och kollar igenom forums och kommer fram till detta....helt makalöst.

Slutade med tibia 2 månader sen, försöker bli av med 134 ek och 145 ms men ingen intresserad.

Tycker dom borde lägga ner hela skitspelet även om jag har spelat i 6-7 år, Spelet tappade sin känsla för drygt 4 år sen när dom började mass producera servers, Och det kom tusentals polacker och brs och spelar tuffa när man knappt förstår dom pga deras engelska.
Jag klagar inte på dom, Men själv tycker jag dom har förstört hela rpg tanken med spelet eftersom dom sitter 15h/dag och drar levels och sen kanske dödar någon 10 åring som precis börjat spela. Och sen går det inte förklara att dom ska paya pga deras engelska och sen så blire krig. Min hela uppfattning om detta spel just nu.

Om någon är intresserad,
http://www.blocket.se/vi/14248070.htm?ca=20_s
Citera
2007-11-30, 10:56
Medlem
µTorrents avatar
Ush vad jag hatar å dö utan blessings :/

3 levels back nu

PS: jag hade redskull också
Citera
2007-11-30, 12:12
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamo
Att man sitter här och kollar igenom forums och kommer fram till detta....helt makalöst.

Slutade med tibia 2 månader sen, försöker bli av med 134 ek och 145 ms men ingen intresserad.

Tycker dom borde lägga ner hela skitspelet även om jag har spelat i 6-7 år, Spelet tappade sin känsla för drygt 4 år sen när dom började mass producera servers, Och det kom tusentals polacker och brs och spelar tuffa när man knappt förstår dom pga deras engelska.
Jag klagar inte på dom, Men själv tycker jag dom har förstört hela rpg tanken med spelet eftersom dom sitter 15h/dag och drar levels och sen kanske dödar någon 10 åring som precis börjat spela. Och sen går det inte förklara att dom ska paya pga deras engelska och sen så blire krig. Min hela uppfattning om detta spel just nu.

Om någon är intresserad,
Det är emot reglerna att sälja saker eller annonsera på FB!
Citera
2007-11-30, 19:59
Medlem
Duumburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamo

Om någon är intresserad,

Smart att visa namnet.. om du nu får sålt den, så kommer han att bli huntad pga att han köpte gubben..
Citera
2007-12-01, 13:29
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Ush vad jag hatar å dö utan blessings :/

3 levels back nu

PS: jag hade redskull också
Inte så värst kul
Citera
2007-12-02, 21:57
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Inte så värst kul
Inte så farligt, ska bara köra den charen som moneymaker nu...Levlar en druid nu i stället, dom kommer ju PWNA efter updaten
Citera
2007-12-02, 22:54
Medlem
Duumburks avatar
Har inte lirat sen i somras och känner inte för att kolla tibia.com atm. Så kan någon vänlig själ berätta vad dom har tänkt ändra inför julen? Ska dom göra om sorc/druider nu?

Kanske tar upp tibia till vinter igen om dom äntligen gör något för casters
Citera
2007-12-02, 23:01
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Har inte lirat sen i somras och känner inte för att kolla tibia.com atm. Så kan någon vänlig själ berätta vad dom har tänkt ändra inför julen? Ska dom göra om sorc/druider nu?

Kanske tar upp tibia till vinter igen om dom äntligen gör något för casters
Jorå, mages kommer bli ngt bättre, druiderna framförallt kommer gynnas av updaten, dock verkar det vara mestandels supportspells dom får. Kan erkänna att jag bara skummat igenom teaserna, så klandra mig inte om det jag säger är 100% korrekt...

Sen kommer UHs försvina, och ersättas med manafluid liknande grejer, dvs du kan ej bli exausted när du healar, vilket är bra.

Ska bli skoj å se vad som händer. Druiderna har ju aldrig varit bra tidigare..
Citera
2007-12-03, 16:17
Medlem
Duumburks avatar
Har dom sagt exakt vad för spells dom ska få eller är det bara sagt att dom ska få nya?

Aha, men är det någon som gör dom här "nya uh'sen"? Eller det finns bara att köpa som typ en manafluid? Bra att man inte blir exhausted? Nja, tycker jag är skit faktiskt.. Dom gör spelet lättare och lättare för varje patch..
Citera
2007-12-03, 16:27
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Inte så farligt, ska bara köra den charen som moneymaker nu...Levlar en druid nu i stället, dom kommer ju PWNA efter updaten
Hurså? är inte aktiv inom tibia längre, men ska dom göra mages bättre eller sänka knights/pallys atk etc?
Citera
2007-12-03, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Hurså? är inte aktiv inom tibia längre, men ska dom göra mages bättre eller sänka knights/pallys atk etc?

en 104 druid soloade demon helmet quest på testserver, det säger väl det mesta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in