Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-25, 01:48
Medlem
Duumburks avatar
Började precis som sagt, level 10 paladin. Lär nog vara rätt så mycket online eftersom jag bottar, så ganska aktiv lär jag nog vara Roligare om vi blir fler iaf!
Citera
2008-03-25, 03:35
Medlem
Någon som kan ge lite tips på vart man kan hitta en säker bot? Inge keylogger skit alltså :P
Citera
2008-03-25, 03:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Medelmåttan
Någon som kan ge lite tips på vart man kan hitta en säker bot? Inge keylogger skit alltså :P
Blackd Proxy är det ultimata! kostar dock en slant. du kan även köpa för tibia cash.

www.blackdtools.com
Senast redigerad av sobchak 2008-03-25 kl. 03:53.
Citera
2008-03-25, 12:48
Medlem
Duumburks avatar
Jag använder tibiabot NG (www.tibiabot.com)

Vet inte vad för stor skillnad det skulle vara på dessa två botsen, men min funkar fint. Denna kostar också en slant iofs.
Citera
2008-03-25, 17:43
Medlem
Är dom säkra då? Eller får man massa keyloggers och skit?
Citera
2008-03-25, 20:26
Medlem
Haampuss avatar
Citat:
Är dom säkra då? Eller får man massa keyloggers och skit?

Tibia NG bot är säkert.

BlackD är säkert sålänge du inte spelar Berylia, eller det va rinte säkert om du spelade Berylia eftersom Daniel (Skaparn till BlackDs) bror spelade på Berylia så hackades alla med BlackD förr eller senare. Utan dom i hans guild då.

Annars kan du kära Tibiatek bot. Gratis, helt säker och mycket bra.
Citera
2008-03-25, 20:27
Medlem
Devreauxs avatar
Citat:

NG
Citera
2008-03-25, 21:59
Bannlyst
Citat:
tibiaNG kostar 70kr sen har du den resten av livet www.tibiabot.com
tibiaauto gratis dock lite ads.men det har väll ingen dött utav? du är ju inte där www.tibiaauto.net
www.blackdtools.com kostar 40spänn i månaden aldrig provat dock :/
sen finns det tibiatek? tror jag hört lite snack om den allafall vett ej om den är säker
Citera
2008-03-26, 11:25
Medlem
Bestinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
tibiaNG kostar 70kr sen har du den resten av livet www.tibiabot.com
tibiaauto gratis dock lite ads.men det har väll ingen dött utav? du är ju inte där www.tibiaauto.net
www.blackdtools.com kostar 40spänn i månaden aldrig provat dock :/
sen finns det tibiatek? tror jag hört lite snack om den allafall vett ej om den är säker
NG är ren jävla service, kundsupporten är extremt bra. Forumet bjuder också på många bra scripts
Citera
2008-03-26, 11:34
Medlem
TokyoBarns avatar
NG kickar rumpan ur BlackD =)

60-70kr, sen har du det hela livet, kommer där en ny update så har Tibia NG redan uppdaterat sig redan samma dag eller dagen därpå så att du kan botta vidare elr vad du nu ska ha boten till

Är snart lvl 40 med min MS, något bra ställe att hunta på? kommer köra den manuellt när den nått lvl 50, Och du som sålde tibiacharen som är lvl 100+ med halvt rareset, vilken värld är den på?

Edit: Det som är bra är att man kan köpa NG genom att skicka vanliga sms till ett speciellt nr, kan man inte ens med BlackD inu
Citera
2008-03-27, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
NG kickar rumpan ur BlackD =)

60-70kr, sen har du det hela livet, kommer där en ny update så har Tibia NG redan uppdaterat sig redan samma dag eller dagen därpå så att du kan botta vidare elr vad du nu ska ha boten till

Är snart lvl 40 med min MS, något bra ställe att hunta på? kommer köra den manuellt när den nått lvl 50, Och du som sålde tibiacharen som är lvl 100+ med halvt rareset, vilken värld är den på?

Edit: Det som är bra är att man kan köpa NG genom att skicka vanliga sms till ett speciellt nr, kan man inte ens med BlackD inu

Hunta i tomb det är nog det bästa skulle jag tro, vamps. Vilken server lirar du på btw?
Citera
2008-03-27, 18:34
Medlem
ShmotZs avatar
Är det någon som skulle kunna hjälpa mig lite med Tibia privata servers. Jag har skaffaat Tibia multi-ip changer, och tibia 8.10. Men sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra Försöker hitta på google, en privat server.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in