Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-06, 17:46
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Aha, I see. Men hur är den jämfört med TibiaNg?
Om man jämför med NG är det divine ;]
Citera
2008-02-06, 21:52
Medlem
Hej_tjos avatar
Har en lvl 32 (Inferna) , 55 (Harmonia) , 40 (Eternia) , 30 (Premia) och 21 (Rook)
sen har jag massa andra men inte värda att nämna xD Massa lvl 20+
Citera
2008-02-06, 22:08
Medlem
Wzzys avatar
Fyfan vad less jag börjar bli nu, går ju för fan inte att hunta i fred. Var och huntade i fibula i ungefär 3h. Han bli attackerad av 3 st. Saknar tiden då man fick vara ifred.
Citera
2008-02-06, 22:24
Medlem
Seriegy - Saphira nån annan som lirar saphira?
Citera
2008-02-06, 22:40
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Fyfan vad less jag börjar bli nu, går ju för fan inte att hunta i fred. Var och huntade i fibula i ungefär 3h. Han bli attackerad av 3 st. Saknar tiden då man fick vara ifred.

Men du kan ju inte hunta freeacc :P Det går bara på non-pvp världar numera ;P

Citat:
Ursprungligen postat av Larionowskij
Seriegy - Saphira nån annan som lirar saphira?

Min polare lirar shemoz där ;D
Citera
2008-02-07, 10:11
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Men du kan ju inte hunta freeacc :P Det går bara på non-pvp världar numera ;P

Min polare lirar shemoz där ;D

Mm, har märkt det det är andra gången jag blir dödad nu. Är grymt less. Fattar inte vad det är för nöjde med att döda low lvl's.

Så dags att sluta på den har charen och hitta ny värld. Någon har på FB som lirar? Som har lust att hjälpa en stackare lite då och då?

Fan, vad less jag blir fattar inte va det är för fel på alla jävla polacker. Är dom sura för att dom lever i ett rövhål till land?
Kan någon säga mig vad det är för nöjde med att gå runt och döda lvl 24?
Citera
2008-02-07, 14:40
Medlem
Citat:

Testa spela på Valoria. Jag har inte dött någon gång än och jag har en level 21, en level 15 och ett par level 8. Eftersom det är så många som bottar här så är det ingen som har lust att pka i grottan eftersom det gynnar båda om båda bottar .. men visst finns det väl undantag för det finns det alltid. Iochförsig har jag blivit pkad av 2 st level 10 och en level 12 med min sorc (Level 21). Fattar inte varför dom gör så när dom inte har en chans att döda mig, dumma satans noobs. Men som sagt, testa spela på Valora, fungerar väldigt bra för mig än så länge iallafall.
Citera
2008-02-07, 16:01
Medlem
Wzzys avatar
Okej, tack för tipset men verkar som om jag har hitta protector. Så får se hur det blir.
Citera
2008-02-08, 03:45
Medlem
µTorrents avatar
Citat:

Mm, har märkt det det är andra gången jag blir dödad nu. Är grymt less. Fattar inte vad det är för nöjde med att döda low lvl's.

Så dags att sluta på den har charen och hitta ny värld. Någon har på FB som lirar? Som har lust att hjälpa en stackare lite då och då?

Fan, vad less jag blir fattar inte va det är för fel på alla jävla polacker. Är dom sura för att dom lever i ett rövhål till land?
Kan någon säga mig vad det är för nöjde med att gå runt och döda lvl 24?

Men det är dessvärre så tibia fungerar numera..Polackerna avreagerar sig efter en hård dag av blåbärsplockning på så vis ;/

Som tur är har inte lika många PLs råd med prem, så rekomenderar dig att investera i det och sen levla i lugn och ro
Citera
2008-02-08, 06:57
Medlem
Jag bottade upp till level 30 på Valoria i Fibula. Kom någon sa jag stick sen fick jag vara i fred, skitmys.
Citera
2008-02-08, 12:31
Medlem
Eastons avatar
Ingen som spelar premia?
Citera
2008-02-08, 14:49
Medlem
Premia, en av dom sämre servrarna om man är en krigare, dom som "äger" världen har inget liv, kom ihåg en som hade 60 % frånvaro, Jevahi eller vad han hette.

sitta hemma och spela tibia när man kan gå i skolan, herregud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in