DET FINNS MEGASTORT INTRESSE HÄR FÖR EN SÅDAN GAMMAL SERVER.
KAN LÄGGA UPP DEN PÅ MIN DATA 24/7 SÅLÄNGE DE ÄR EN ÄLDRE VERSION ÄN 7.4
CAPSLOCK: MÅSTE BARA FÖR JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT NÅGON SITTER PÅ EN SERVER.
Ojdå, jag kan fixa en 7.1 server i alla fall. Är nämligen medlem på www.otfans.net så gjorde jag en så kallad sökning på "tibia 7.1" och vipps, nu finns ett stort utbud av 7.1 servers! Önskas äldre version kanske?
Ojdå, jag kan fixa en 7.1 server i alla fall. Är nämligen medlem på www.otfans.net så gjorde jag en så kallad sökning på "tibia 7.1" och vipps, nu finns ett stort utbud av 7.1 servers! Önskas äldre version kanske?
Oj oj oj! En OTfansare här på FB!
Inte för att jag vill vara en glädjeförstörare, men de där 7.1-servrarna brukar vara väldigt instabila...
lol, trodde det stod "Någon på FB som lurar Telia?" men det var ju bara en speltråd angående något halvtaskigt game istället för en intressant tråd om flashbackare som blåser Telia
Inte för att jag vill vara en glädjeförstörare, men de där 7.1-servrarna brukar vara väldigt instabila...
Finns en 7.1 som kallas Survival, har för mig att den var rätt stabil och så. Minns flera sådana med 70 players +/- som max och dom funkade redigt bra. Jag tror faktist att det finns en del rätt schyssta.. Det finns 8a stycken olika 7.1 servers nu som jag kan skaffa.
lol, trodde det stod "Någon på FB som lurar Telia?" men det var ju bara en speltråd angående något halvtaskigt game istället för en intressant tråd om flashbackare som blåser Telia
Använde du verkligen dina fina harrypotterstuk läsglasögon när du läste detta?
Haha, tyckte din "synvilla" var ganska skön ändå. Haha.
Ingen som har intresse för en 7.1 server, någon?
Jag och Zacay har fixat en server som vi tror kan fungera.. Zacay skulle kunna hosta den 24/7 men skulle vara kul om lite fler blev intresserade.
Jag och Zacay har fixat en server som vi tror kan fungera.. Zacay skulle kunna hosta den 24/7 men skulle vara kul om lite fler blev intresserade.
Man behöver väl inte prem. för att kunna njytta den fullt ut? Jag är intresserad.
Jag - how long are you hunting here?
Retard - 5 hours
Jag - on all floors?
Retard - Yes.
[Random lvl 96 ek] - ?
[Random lvl 96 ek] - Any problems?!??
[Random lvl 96 ek] - Leave!!!!!
Jag - how long are you hunting here?
Retard - 5 hours
Jag - on all floors?
Retard - Yes.
[Random lvl 96 ek] - ?
[Random lvl 96 ek] - Any problems?!??
[Random lvl 96 ek] - Leave!!!!!
Skitspel.
Alltid rekomenderat att känna någon highlevel när du börjar lira på en server...Annars får man stå ut med sån där skit hela tiden..