Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-11-24, 13:39
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foorg
Gaah,

Jag - how long are you hunting here?
Retard - 5 hours
Jag - on all floors?
Retard - Yes.
[Random lvl 96 ek] - ?
[Random lvl 96 ek] - Any problems?!??
[Random lvl 96 ek] - Leave!!!!!

Skitspel.
Jävla polaker, CIP borde IP banna hela Polen då hade alla i hela tibia blivit glada!
Citera
2007-11-24, 13:40
Medlem
Foorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Alltid rekomenderat att känna någon highlevel när du börjar lira på en server...Annars får man stå ut med sån där skit hela tiden..

Hade jag kunnat hade jag dödat han. Reason; för många utropstecken.

Easton, har fått problem med dom förrut, dom är 12 åriga ungar från "Essex - Inglaend" ://

Aja, loggade över till askara istället
Citera
2007-11-24, 13:43
Medlem
Eastons avatar
Citat:

Easton, har fått problem med dom förrut, dom är 12 åriga ungar från "Essex - Inglaend" ://

Haha , försök asslicka någon high level svensk som kan skydda dig, och dra många levels sen skapar du revolotion och utrotar alla på servern
Citera
2007-11-24, 13:49
Medlem
Foorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Haha , försök asslicka någon high level svensk som kan skydda dig, och dra många levels sen skapar du revolotion och utrotar alla på servern

Pgade faktist till lvl 30 på 3 dagar, men kan inte pga längre pga av att jag bara lirar helger, (har inget internet i min lägenhet där jag pluggar) och då verkar alla vänner jag träffat på valoria vara ute och hålla sig onyktra, på ett eller annat sätt

Har aldrig pallat asslicking, man måste kunna stå på egna ben, sen hittar man vänner som frivilligt ställer upp för en. :P Sen blire inte lättare om man är under lvl 70~~ Då är man ju inte lika häftig
Citera
2007-11-24, 13:51
Medlem
µTorrents avatar
Citat:

Haha, sant

Vilken serv var det på?
Citera
2007-11-24, 14:09
Medlem
Foorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
Haha, sant

Vilken serv var det på?

valoria
Citera
2007-11-24, 14:13
Bannlyst
Tibia var ett alldeles utmärkt och mycket fritt spel när jag började lira, runt 2001. Men sen kom skull systemet, auto bann, anti trap system och liknande "förbättringar". Sen att spelet har tagits över helt av patraskt från polen och brasilien gör inte det hela bättre. Säger inte att alla PLS och BRS som spelar tibia är dumma i huvudet, bara de flesta
Citera
2007-11-24, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FerrAr!
Tibia var ett alldeles utmärkt och mycket fritt spel när jag började lira, runt 2001. Men sen kom skull systemet, auto bann, anti trap system och liknande "förbättringar". Sen att spelet har tagits över helt av patraskt från polen och brasilien gör inte det hela bättre. Säger inte att alla PLS och BRS som spelar tibia är dumma i huvudet, bara de flesta
word!!

Ifall man kunde återskapa den känslan som fanns förr hade det var grymmast!
Citera
2007-11-24, 15:30
Medlem
µTorrents avatar
Citat:

valoria

Aah, då va det säkert babbas som PA dig

Citera
2007-11-24, 15:49
Medlem
Citat:
valoria

Jag är I samma guild som honom, vill du att jag ska säga åt honom på skarpen ?
Citera
2007-11-24, 17:21
Medlem
Foorgs avatar
Nej, Babbas va ju han som bjöd in mig till valoria, han har hjälpt mig massor, rör honom och ni får smaka mina spjut.

Dom som bråkade med mig förrut däremot va en 50 knight och en 96 eller något. Dom om några förtjänar nog lite stryk för att dom va så sjukt jobbiga bara för jag fråga om spawn. Och för att dom spammar utropstecken framför allt. Finns nog inget jobbigare med folk som hävdar sig med caps lock och utropstecken.
Citera
2007-11-24, 17:29
Medlem
jakoebs avatar
Jag säger bara, börja lira open tibia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in