funkar d o botta o afka utan o dö jämt? när ja testade inferna för några år sen dog jag flera ggr o gav upp direkt.
vad kör ni då, 1 pally, o 2 mages?
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Ja verkar vara 1 pally och 2 mages än så länge. Botta afk på egen risk skulle man väl kunna säga. Eller snarare, gå utanför PZ på egen risk haha
Håll en låg profil så kommer det ordna sig
Botta afk går ju absolut, men man får välja sina ställen^^ Helst ska det vara jobbigt att ta sig dit samt att man också ska behöva ha gjort en quest för att komma dit
Råkade dö vid Dwacatra med alla nycklar till stället, samt en hel del annat. Ingen som är online nu med en någorlunda hög gubbe som skulle kunna hjälpa mig få tillbaka det? Inferna då.
Botta afk går ju absolut, men man får välja sina ställen^^ Helst ska det vara jobbigt att ta sig dit samt att man också ska behöva ha gjort en quest för att komma dit
Precis, jag va dum nog att försöka mig på att botta darashia rotworms igår när jag gick och la mig. Blev dödad inom loppet av 20 minuter så dom allra vanligaste ställena är inte mycket att ha känner jag
Precis, jag va dum nog att försöka mig på att botta darashia rotworms igår när jag gick och la mig. Blev dödad inom loppet av 20 minuter så dom allra vanligaste ställena är inte mycket att ha känner jag
Haha ne, Dara rots är nog ett av de vanligaste ställena att kolla, typ tillsammans med tombs och larvas.
Så man får passa sig