Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-02-28, 18:41
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Jag blev riktigt tibiasugen nu! Tror jag joinar er på Hiberna

Har inte spelat tibia på ett bra tag (runt 2 år sedan jag sålde mina högsta chars), har dock lirat på lite olika 7.4 OT's senaste året!

Ska kolla igenom mina accounts och se om jag har någon karaktär på Hiberna, annars så gör jag en ny. Vad nickar du?

Coolt! Jag skickar namn i PM.
Citera
2013-02-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnarberit
Några aurora spelare som är sugna på warmode? Vi är ett gäng rls på 6 pers som letar spelare.
Jag är sugen på att kriga lite, vilka nivåer är ni?
Citera
2013-02-28, 19:18
Medlem
Deathwanderers avatar
rätt sugen på joina er på hiberna.. va sjukt länge sen ja spela.. men, låter kul me fler!
dock kmr tjejen över i helgen, så blir inge lir alls..

vad kör alla ni för vocs? kanske kan botta upp en char på nå skit acc.. orkar inte bli deleted på mains
Citera
2013-02-28, 19:43
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
rätt sugen på joina er på hiberna.. va sjukt länge sen ja spela.. men, låter kul me fler!
dock kmr tjejen över i helgen, så blir inge lir alls..

vad kör alla ni för vocs? kanske kan botta upp en char på nå skit acc.. orkar inte bli deleted på mains

Det är väldigt olika, själv så valde jag knight då jag aldrig spelat där förut och vill ha pengar. Du kan inte köra nästa vecka då? Roligare med premium!
Citera
2013-02-28, 20:12
Medlem
Qins avatar
Vart kan man botta en 150 EK för så mycket profit som möjligt och en 100 MS med mycket waste och bra exp? Inget mainstream ställe utan något unikt!
Citera
2013-02-28, 20:13
Medlem
Robss avatar
Hur är hiberna nu för tiden?

Blev det inte en takeover där och omöjligt att spela?
Citera
2013-02-28, 20:24
Medlem
Skyishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Hur är hiberna nu för tiden?

Blev det inte en takeover där och omöjligt att spela?

Jag har visserligen bara spelat där två-tre dagar men vad jag sett så är det jättebra där nu. Servern är ganska död men den är på uppgång. Börja där du med!
Citera
2013-02-28, 21:41
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Det är väldigt olika, själv så valde jag knight då jag aldrig spelat där förut och vill ha pengar. Du kan inte köra nästa vecka då? Roligare med premium!

hmhm, blir nog pally elr ek isåfall..
Citera
2013-02-28, 22:03
Medlem
Holmquists avatar
Nu har jag börjat på Hiberna, tog level 8 tidigare och lirar som sorcerer!

Jag ska offline-träna ML'n tills jag kommer hem från jobbet imorgon och då djävlar blir det PG'ande!

Tänkte spela helt manuellt på den här karaktären. Kommer möjligtvis att transfera hit en level 150~ EK om det blir kämpigt med cash. Det verkar dock som att mages kan dra helt OK exp utan att wasta nu för tiden, var som sagt ett tag sedan jag lirade senast.

Är det någon här på flashback som spelade på Selena eller Pandoria för 4-6 år sedan?
Jag krigade själv med Glamour och sedan Glamour Reloaded på Pandoria. När jag lirade Selena så var jag med i Mortalions och senare Homerun!

Edit: GFB'a deeper stone tomb efter level 40, är det fortfarande effektivt att levla så?
Senast redigerad av Holmquist 2013-02-28 kl. 22:14.
Citera
2013-03-01, 02:16
Medlem
Varför börjar man inte på aurora? Tycker servern e king. Fullt populated så mycket snabb spawntime, spelar ingen roll om ni e flera på samma ställe. Dessutom tycker jag att man är ofta ensam i spawn iaf. Folk levlar ju ur spawnsen sjukt fort, bara byte char under tiden ifall ngn annan e där, o kolla nästa stamina run typ
Citera
2013-03-01, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
Protosus Corsair är 100% pålitlig, vi förstörde hans poi service och sänkte hans members flera gånger för han förstörde våran, men han gav aldrig upp, han hostade om och om och om igen. de är även väldigt bra på o dra igenom questen, så länge du lyssnar och uppför dig kommer det gå fint. de ska göra en service så fort de är klara med wm
Vilken guild är du i nuförtiden när AO disbandat?
Citera
2013-03-01, 06:06
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor123
Vilken guild är du i nuförtiden när AO disbandat?
vi disbannade AO och gick med i Starkks för vi trodde dem skulle kriga, men när vi märkte att de mest var prat så gjorde vi guilden Old People
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in