Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-12-13, 21:03
Medlem
Ingen inferna-spelare här? Non-restricted pvp gör spelet så mycket mer spännande. Thais är ett blodbad medans levlare håller sig till venore. Att botta är helt plötsligt riskabelt och att bara gå förbi någon är obehagligt eftersom att man inte vet om de vill döda en. Att inte ha vänner på en server som inferna = död.
Citera
2011-12-13, 21:14
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
fast nej, det stämmer inte alls. Cipteam tar inte emot bilder eller filmer som bevis för botting.
Det var värst, jag vet en hel del som åkt dit pga bot.
Citera
2011-12-13, 21:51
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemowski
Ingen inferna-spelare här? Non-restricted pvp gör spelet så mycket mer spännande. Thais är ett blodbad medans levlare håller sig till venore. Att botta är helt plötsligt riskabelt och att bara gå förbi någon är obehagligt eftersom att man inte vet om de vill döda en. Att inte ha vänner på en server som inferna = död.

Jorå, jag och 4 polare lvlar just nu mages till 45, samt 5 dalmasar som vi joinat med. Den som känner sig manad att joina kan dra ett pm eller nå'!
Citera
2011-12-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saftsoppaN123
Jorå, jag och 4 polare lvlar just nu mages till 45, samt 5 dalmasar som vi joinat med. Den som känner sig manad att joina kan dra ett pm eller nå'!
Är ganska låglevlad nu, håller på att dra en sorcerer. Vad heter du? (PMa om du inte pallar skriva ditt namn öppet.)
Citera
2011-12-13, 22:21
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Det var värst, jag vet en hel del som åkt dit pga bot.
pga bot ja, men inte för att cip har sett en bild, eller tibiacam där dem bottar
Citera
2011-12-14, 01:24
Medlem
NegerHasses avatar
Är det riskabelt att botta afk nu under natten? Allt är ju fan under attack, brukar det komma mycket reinforces mot server saven/updaten?
Citera
2011-12-14, 11:12
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Ingen som vet.

Vad snackar du om?

MC är inte olagligt längre såvida du inte modifierar klienten.

Och det känns väl ganska ologiskt att du blir bannad på ett account du inte har brutit mot några regler på, även om du nu bottar på ditt andra.
Citera
2011-12-14, 14:37
Medlem
Robss avatar
Bara jag som verkligen ser framemot denna update? Verkar bli riktigt grym och det nya marknadssystemet som ska införas kommer nog underlätta en hel del!
Citera
2011-12-14, 14:43
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Bara jag som verkligen ser framemot denna update? Verkar bli riktigt grym och det nya marknadssystemet som ska införas kommer nog underlätta en hel del!
kan säga att på dolera kommer detta systemet vara helt jävla underbart, bara kolla vårat trade forum, inte ett enda post typ :P, skönt med nya hunt places med och ladybug mounten är ju bara kung
Citera
2011-12-14, 15:42
Medlem
Robss avatar
En GM har visat sig på Antica, efter lite prat i english chatten om det så skriver han själv

15:40 Skyrr on Antica [2011]: there are no volunteer Gamemasters, but of course we at CipSoft have access to special tool chars and all outfits

Är de ökad risk mot botters nu tro?
Senast redigerad av Robs 2011-12-14 kl. 15:48.
Citera
2011-12-14, 15:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
En GM har visat sig på Antica, efter lite prat i english chatten om det så skriver han själv

15:40 Skyrr on Antica [2011]: there are no volunteer Gamemasters, but of course we at CipSoft have access to special tool chars and all outfits

Är de ökad risk mot botters nu tro?
skyrr har vart aktiv det senaste året, förra året efter uppdate var det folk som sa han hade kommit och kollat upp dem när de bottade. Skyrr är den som leder antibot skiten hos cipsoft
Citera
2011-12-14, 16:03
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
skyrr har vart aktiv det senaste året, förra året efter uppdate var det folk som sa han hade kommit och kollat upp dem när de bottade. Skyrr är den som leder antibot skiten hos cipsoft
Aha, tyckte det verkade märkligt att de hade special chars om de ändå inte är "behöriga" till att banna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in