Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-11-07, 00:01
Medlem
Någon "high-level" på Azura här?
Citera
2007-11-07, 05:33
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
Säg till om det är någon här som vill börja på Valoria. Hjälper gärna trogna FBare. *Hint µtorrent*

Hahueuhe

Hade varit rätt skoj nästan..

Ska se om jag har ngt pacc över =)
Citera
2007-11-07, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsan10
Finns det någon, förutom jag, som är sugen på att verkställa Die Endlösung på Tibia, dvs. döda alla jävla polacker och brassar? Jag ska börja botta upp en gubbe nu och sen ska dom jävlarna få smaka. Fy fan vad jag hatar dom.

Kan sova gott nu, det är redan gjort. Va som en orgasm varje litet nackskott på dom där brasillianbögarna.
Min öppningsfras va
br? svara dom sim lr si så va de stekta pl funka oxo
Hade en lv15 pala me typ 60 i distans och hade gått upp till typ 67 när dom införde systemet att banna dom som dödar folk för mycke.
Citera
2007-11-07, 10:09
Medlem
Brandfarligs avatar
Föredrar hellre br's än pl's helt ärligt. Där jag spelar (Thoria) finns det knappt brs men dom som finns där är bra på engelska och jag tror det beror på att dom till hör åtminstone medelklassen i Brasilien. Har en polare som bor i någon stor villa, har elgitarr och sånt skit, vilken vanlig br har råd med det? Därav bra engelska skills och inte retarded.

Pl's däremot, fyfan vet inte var jag ska börja så sjukt störande och jävla jobbiga. Noobsen frågar alltid efter free items och skit, men dom värsta är höglvlade pls. Äckliga noobs som får orgasm av att pka/pa folk och tror sig ha ngn jävla makt.
Citera
2007-11-07, 10:17
Medlem
Snusfullerskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
Föredrar hellre br's än pl's helt ärligt. Där jag spelar (Thoria) finns det knappt brs men dom som finns där är bra på engelska och jag tror det beror på att dom till hör åtminstone medelklassen i Brasilien. Har en polare som bor i någon stor villa, har elgitarr och sånt skit, vilken vanlig br har råd med det? Därav bra engelska skills och inte retarded.

Pl's däremot, fyfan vet inte var jag ska börja så sjukt störande och jävla jobbiga. Noobsen frågar alltid efter free items och skit, men dom värsta är höglvlade pls. Äckliga noobs som får orgasm av att pka/pa folk och tror sig ha ngn jävla makt.

ja...fyfan vad jobbigt det är med br folket, "Free itens plxz".

Men är det nån sate som lirar på lunara ?
Citera
2007-11-07, 13:08
Medlem
Doffwards avatar
Usch för br's och pl's, thiefande och irriterande idioter:@

Tycker spelet blir mkt roligare om man spelar ärligt, inte thiefar och bemöter folk trevligt.. Fast har börjat tröttna på alla dioter så är ganska dryg mot dom.

Spelar iof itne helt ärligt nu, bottar endel.. Någon som spelar på Secura(non-pvp jag vet >.<)?

Är inte så jävla haj på bra ställen att botta på i rook, faccsidan. Någon som har bra tips?

/Doffward
Citera
2007-11-07, 13:38
Medlem
Ompalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfullerskan
ja...fyfan vad jobbigt det är med br folket, "Free itens plxz".

Men är det nån sate som lirar på lunara ?

Var aktiv för ca 1-2 år sen på Lunara.
En snubbe på Lunara som hette Sneak bodde hos mig så han övertala mig, pkade rätt friskt med Thulsa Doom tror jag den hette, 20 knight med 70/70.
Citera
2007-11-07, 14:09
Medlem
Jag föredrar också BRs över polackvider. Tål inte språket asså. Kalla mig va som helst, men det är det enda i Tibia jag inte klarar av. Blocka polsk IP plz.
Citera
2007-11-07, 14:14
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Jag känner Jens Ferdinand :P om någon kommer ihåg gubben "Bloody Egon" 102 rp så var det jag iaf

Hallå .

Dig känner man igen. Mitt namn står i tråden någonstans.

Min längsta tråd f.ö!! .

Vilka krigar på premia nu? Måste jag typ kolla upp ;O.
Citera
2007-11-07, 14:44
Medlem
HilluPillus avatar
Jag håller med, många BR's försöker iaf prata så bra engelska de kan men de där polackerna kan typ 3 meningar på engelska och spammar de till alla highlvls ;< "free itens" "help pk" "frend"
Citera
2007-11-07, 16:51
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig

Huehueh, vem eru på thooooria?
Citera
2007-11-07, 17:26
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
Jag föredrar också BRs över polackvider. Tål inte språket asså. Kalla mig va som helst, men det är det enda i Tibia jag inte klarar av. Blocka polsk IP plz.
Håller verkligen med dig, BRs kan vara rätt så roliga i mellan åt, medans PLs är allmänt överblivna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in