Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-13, 18:19
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoffzi
nån på premia?
Lirade på Premia, transferade dock till Isara för drygt en månad sen. Elyhrion heter jag.
Citera
2011-03-13, 19:12
Medlem
Är Lunara fortfarande en bra server med många Svenskar? Lirade lite smått där för några år sedan pga min kusin tyckte att det var en bra server, han var med i Reverto Vox (tror att guilden hette så?)
Saphira börjar bli lite tråkigt
Citera
2011-03-13, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Lirade på Premia, transferade dock till Isara för drygt en månad sen. Elyhrion heter jag.
Hur kommer det sig att du miggade från Premia?
Citera
2011-03-14, 05:08
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zett
Hur kommer det sig att du miggade från Premia?
Vi krigade mot folk som transferat från Lunara. Så när det började gå dåligt så payade folk ut. Tillslut hade vi inte nog med folk för att göra mycket åt saken. Så nu krigar jag på Isara istället.
Citera
2011-03-14, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrata
Kan garantera att han inte är Deathwanderer då han kom från tyskland
Jo menar det, men fan pallar nicka det här sen då lr lol?

Citat:
Ursprungligen postat av Fliinch
Har lirat mycket på Eternia, slutade dock när man kunde börja transferera sina chars.
Tyckte communityn försvann, var roligare när alla kände alla.
Det stämmer helt, slutade dock en stund innan men börjat lite ibland osv, men det är fan dåligt nu när alla byter hit-o-dit..

-Liquid.
Citera
2011-03-14, 09:49
Bannlyst
Funderar på att börja igen till sommaren, har då ett par valmöjligheter..

1. Har en 100+ rp på Morgana (neutral), någon som e sugen på att byta sin Eterniachar mot denna? (Den har final warning, annars hade jag transferat)

2. Göra ny char på Eternia, vilken voc är det som gäller? Funkar rp fortfarande? Det jag har lirat sedan 2001...
Vilka pally spells har cooldown?

Hur ser läget ut på Eternia, kan man claima spawns, är det mycket PA osv?, hur stor är den s.k. FB-guilden?

Peace.
Citera
2011-03-14, 12:46
Medlem
Fliinchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtrata
Drew Rock känner ja igen, runt 70-80 sorc lr något om ja minns rätt :P

Ingen som kör på Secura?

Aaa precis :P Tog faktiskt lvl 90 tillslut efter många år.
Citera
2011-03-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyskedii
Funderar på att börja igen till sommaren, har då ett par valmöjligheter..

1. Har en 100+ rp på Morgana (neutral), någon som e sugen på att byta sin Eterniachar mot denna? (Den har final warning, annars hade jag transferat)

2. Göra ny char på Eternia, vilken voc är det som gäller? Funkar rp fortfarande? Det jag har lirat sedan 2001...
Vilka pally spells har cooldown?

Hur ser läget ut på Eternia, kan man claima spawns, är det mycket PA osv?, hur stor är den s.k. FB-guilden?

Peace.

Jag kör själv rp på eternia och det är det bästa för mig. Cooldownen har inte påverkat mitt spel nämnvärt.
Ang. Eternia som server så är det krig, vilket gör det mesta lugnt. Darashia drags är alltid fullt av botters, några få ggr dl zao. Men överlag så är det väldigt lungt
Citera
2011-03-14, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Bjuder du på start eq?
Kanske en aning sent men jag sitter på hyggligt mycket pengar så jag kan ge dig lite grejer i början Vi är som sagt 3 nu men det hade varit roligt om fler ansluter, speciellt nu när man börjat komma upp en aning i levlarna så man kan kötta lite trevliga monster..
Citera
2011-03-14, 19:11
Medlem
Går TibiaBot NG fortfarande eller?
Citera
2011-03-14, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Det är nog inget att lägga sina pengar på eftersom dom har satt in banwaves som upptäcker NG, skaffa Neobot istället.
Citera
2011-03-14, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix

Jag kör på Tibia Auto och har alltid gjort, funkar hur bra som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto