2010-09-07, 19:27
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowli
Självklart har jag PACC!
Gissade på att du inte hade PACC eftersom du inte skrev att du var Royal Paladin.
Citera
2010-09-07, 20:48
Medlem
fittleifs avatar
Ingen som är intresserad att köpa en 250+ knigge?
Citera
2010-09-07, 22:30
Medlem
cookizs avatar
tänkte ge detta spel ett litet försök igen då jag ser att den finn bots till detta spel nu mera vilken ska man ha?,, har inte lirat på väldigt många år,, tänkte kolla springer folk fortfarande o dödar varandra helt random?
hörde en gammal polare pratade något om att man bara kan döda visst antal mobs per dag (som ger xp) som en typ energy stämmer det?
Citera
2010-09-08, 13:17
Medlem
Zolthies avatar
Någon som lirar Secura/Valoria? ^^
Citera
2010-09-08, 14:57
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookiz
tänkte ge detta spel ett litet försök igen då jag ser att den finn bots till detta spel nu mera vilken ska man ha?,, har inte lirat på väldigt många år,, tänkte kolla springer folk fortfarande o dödar varandra helt random?
hörde en gammal polare pratade något om att man bara kan döda visst antal mobs per dag (som ger xp) som en typ energy stämmer det?

Stamina, här har du http://tibia.wikia.com/wiki/Stamina

en liten edit. Ja, folk dödar fortfarande varandra helt random. Vissa servers är värre än andra.
Citera
2010-09-08, 16:07
Medlem
Tja

Jag har en 15.6" laptop som är widescreen (1366x768). Det finns tyvärr ingen sådan inställning i tibia så det blir gråa zoner runt skärmen vilket gör att spelytan blir väldigt liten.
Jag har testat att dra ut den så mycket som möjligt men på widescreen skärmar nås en punkt där det alltid finns en liten bit kvar.

Min fråga är, finns det verkligen ingen lösning på detta? Hörde att någon hade fixat det men inte kom ihåg hur man löste det..
Citera
2010-09-08, 16:20
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glassmannen1992
Tja

Jag har en 15.6" laptop som är widescreen (1366x768). Det finns tyvärr ingen sådan inställning i tibia så det blir gråa zoner runt skärmen vilket gör att spelytan blir väldigt liten.
Jag har testat att dra ut den så mycket som möjligt men på widescreen skärmar nås en punkt där det alltid finns en liten bit kvar.

Min fråga är, finns det verkligen ingen lösning på detta? Hörde att någon hade fixat det men inte kom ihåg hur man löste det..

Sänka upplösningen på skärmen?
Citera
2010-09-08, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Sänka upplösningen på skärmen?

sänker ja upplösningen så blir ju skärmen mindre? dvs att gråzonerna går bort men skärmen e mindre, då e de ju ingen skillnad från förut?
Citera
2010-09-08, 17:56
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glassmannen1992
Tja

Går ju alltid att spela "fullscreen tibia". Ser ut som fan men flyter fint göre!
Citera
2010-09-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glennhenry
Går ju alltid att spela "fullscreen tibia". Ser ut som fan men flyter fint göre!

ja de går men skärmen blir bara aningen större för mig då. ingen större skillnad faktiskt
Citera
2010-09-09, 09:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mowli
Självklart har jag PACC!

Jag huntade med min paladin från 45 till 70 på några dagar i Yalahar Dragons Fick ca 130k profit, vilket är otroligt :P
Citera
2010-09-09, 16:47
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tardiuek
Jag huntade med min paladin från 45 till 70 på några dagar i Yalahar Dragons Fick ca 130k profit, vilket är otroligt :P
Inte särskilt otroligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in