2012-07-04, 19:30
Medlem
Deathwanderers avatar
vilka ere som gjort, ere bugwt ?
Citera
2012-07-04, 20:14
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
vilka ere som gjort, ere bugwt ?
tror inte det, en polare krigar med en av dem från BugWT (bUgs rl polare), så då skulle han hört något om det
Citera
2012-07-05, 10:36
Medlem
200kgs avatar
Det var många år sedan jag spelade Tibia seriöst, ibland blir jag lite chockad när jag ser alla nya grejer och liknande. Hur som! Jag är exakt level 90, elite knight, och har inte särskilt bra skills men har dugligt EQ. Pots och pengar är inga problem så ifall det är waste för mig bryr jag mig inte, men jag undrar var ni tycker jag skall hunta? Har gjort alla arenor förutom den sista, klarar inte av den efter ett par bossar, skall försöka igen på level 100 med fler pots.
Citera
2012-07-05, 14:08
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
målet är tydligen att få deras fiender på världen bannade/hackade
Låter som blackd gjorde på berylia för några år sedan, många i daniels motståndarlag som använde blackd blev hackade
Citera
2012-07-05, 14:08
Medlem
någon vänlig själ på Berylia som skulle kunna hjälpa mig få tillbaka lite pengar? blev hackad igår...

är level 60 ek

ber inte om items och pengar, utan hjälp med quest... tex Fire axe quset , Medusa shield quest, och banshee quest

skulle uppskattas grovt
Citera
2012-07-05, 14:16
Medlem
Yamals avatar
Hade hjälpt om jag inte var facc där ;s
Citera
2012-07-05, 16:43
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Det var många år sedan jag spelade Tibia seriöst, ibland blir jag lite chockad när jag ser alla nya grejer och liknande. Hur som! Jag är exakt level 90, elite knight, och har inte särskilt bra skills men har dugligt EQ. Pots och pengar är inga problem så ifall det är waste för mig bryr jag mig inte, men jag undrar var ni tycker jag skall hunta? Har gjort alla arenor förutom den sista, klarar inte av den efter ett par bossar, skall försöka igen på level 100 med fler pots.

Dragons vore något, edron dragon cave eller dylikt vore ganska bra för dig tror jag? =)
Citera
2012-07-05, 21:41
Medlem
Han som skrev det om Ibot på forumet är ju motståndare till joantas(stavning?) som gjort Ibot, klart han vill förstöra för honom. Tror de e skitsnack, han kan tjäna rätt mycket pengar på botten varför ska han förstöra det för att hacka ett par accounts.
Citera
2012-07-05, 22:14
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burkoo
Han som skrev det om Ibot på forumet är ju motståndare till joantas(stavning?) som gjort Ibot, klart han vill förstöra för honom. Tror de e skitsnack, han kan tjäna rätt mycket pengar på botten varför ska han förstöra det för att hacka ett par accounts.
för han kan lika gärna göra ett nytt bott sen?:P men ja, de kan vara skitsnack, som jag skrev

hur kommer det sig att han tagit så mycket från neobot? vad jag har hört iaf så är de nästan exakt samma
Citera
2012-07-05, 22:17
Medlem
Skyishs avatar
Någon på Aurora som vill följa med o göra massa små quests? Tänkte göra six rubies, crown helmet, blood herb, The Ultimate Booze Quest och möjligen fler!
Citera
2012-07-06, 11:55
Medlem
Dacobras avatar
Boys, tips på var man kan expa en 80~ MS på Aurora?
Citera
2012-07-06, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
för han kan lika gärna göra ett nytt bott sen?:P men ja, de kan vara skitsnack, som jag skrev

hur kommer det sig att han tagit så mycket från neobot? vad jag har hört iaf så är de nästan exakt samma

Folk kommer ju inte använda en ny bot av honom isf, även om han kallar sig någon annan kommer det ju komma fram tillslut.

Japp den e rätt lik neo har jag hört också, beror väll på att neo funkade och folk vill ha tillbaka neo.

^
Du kan byta gubbe med mig :> nej men bottar du eller manuellt? Om du bottar skulle jag föreslå yala necros, water elementals, någon tomb kanske.

Manuellt, dragons, waters, gfba tombs finns säkert fler ställen kommer inte ihåg mer atm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in