Om ett account har FW och man köper till prem. Sen kallar man tillbaka premet så accet på ban. Kommer det resultera i att accet blir deleted? eller kommer det bara vara bannat tills man köper nytt prem?
Om ett account har FW och man köper till prem. Sen kallar man tillbaka premet så accet på ban. Kommer det resultera i att accet blir deleted? eller kommer det bara vara bannat tills man köper nytt prem?
Bannat tills du köper nytt prem. Dock så blir accountet deletat efter två år på grund av inaktivitet ifall att du inte skulle köpa nytt prem.
Kan bara hålla med vad flera säger om att tibia har blivit sämre och sämre. Började nyss spela igen efter ett uppehåll på ca 1 ½ år och nu är det ännu sämre än vad det var när jag slutade. 7.6 Var nog det bästa.
Förut så kunde man ju iaf trapa folk och döda botter även på non-pvp världar men inte ens det går att göra nu :S
Sen att man lirar på en non-pvp just nu gör ju inte saken så mycket bättre. Och om jag har förstått det hela rätt så kan man inte "world tranfera" en char från non-pvp till en pvp värld.
Är grymt sugen på att lira en pvp värld nu men orkar inte starta en helt ny char från lvl 0. Så är det någon som har en lvl 40-50 char som dem kan tänka sig ge bort på en pvp värld? Så tar jag mer än gärna emot den.
Annars så undrar jag väll om det finns några som lirar på Celesta.