Några som är sugna på att dra igång igen ett helt gäng? Skulle vara sjukt kul! eller om någon redan spelar och har lite saker att erbjuda på någon server. Hör gärna av er här!
Spelar också på antica, har en 87 ED som jag manuellar och en 77 EK som jag bottar för pengar där kanske joinar guilden, den verkar väldigt aktiv i varje fall!
Jag lirar på Nova, gubben heter Getslaktarn och är just nu K24, men håller på att botta upp den så snabbt jag bara kan, lite synd att man stöter på pkare lite då och då bara... Har prem och bottar såklart på premhuntställen för att få vara i fred så mkt som möjligt. Finns det någon FB-Guild på Nova? Annars får vi allt starta en! Skriv i tråden och PMa gärna ni som också spelar på Nova. Ha det gött alla!
Jag lirar på Nova, gubben heter Getslaktarn och är just nu K24, men håller på att botta upp den så snabbt jag bara kan, lite synd att man stöter på pkare lite då och då bara... Har prem och bottar såklart på premhuntställen för att få vara i fred så mkt som möjligt. Finns det någon FB-Guild på Nova? Annars får vi allt starta en! Skriv i tråden och PMa gärna ni som också spelar på Nova. Ha det gött alla!
Äsch, sluta spela på den gubben och börja på Antica istället. Tror knappast alla kommer gå över till Nova bara för att du är där
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Tycker ni att vi ska skapa en egen tråd på fb om vår guild, så den tråden bara gäller Antica och vår guilld? så slipper vi spamma den här tråden