Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-21, 21:53
Medlem
Softm00ns avatar
Vart kan man botta en level 30 druid ? just nu kör jag på Larvas norr om ankrahmun men det går förjävla segt, skulle vara gött med en nice ghoul spawn eller något där man inte går för mycket waste (har inte så mycket cash på gubben) =)
Citera
2011-03-21, 22:17
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softm00n
Vart kan man botta en level 30 druid ? just nu kör jag på Larvas norr om ankrahmun men det går förjävla segt, skulle vara gött med en nice ghoul spawn eller något där man inte går för mycket waste (har inte så mycket cash på gubben) =)
Yalahar undeads ska tydligen vara riktigt bra för mages på din lvl.
Citera
2011-03-21, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softm00n
Antingen tar du Yalahar Undeads 25-30k/h eller så kör du tarantulas och gör tasks, du ligger på runt 20k/h men varje gång du har dödat 300 tarantulas så får du döda Hide som kan droppa K-Legs, Terra Hood och Spider Silk, har själv dödat honom runt 15 gånger och fått ihop 8 silks, 6 k-legs och 3 hoods, samt nästan en bp time rings.
Citera
2011-03-22, 00:52
Medlem
Deathwanderers avatar
kanske blir en transfer till hibernia istället för lunara... -.-
Citera
2011-03-22, 03:29
Medlem
Deathwanderers avatar
öhhhh, wtf?

credit card payments are blocked for your account.. ?? kan inte köpa 30 dars prem, transfera elr nåt.. bara via national bank skit.. wtf? står att man kan få game card hos deras resellers, men allt står på br elr pl -.-

what 2 do!?
Citera
2011-03-22, 11:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
öhhhh, wtf?

credit card payments are blocked for your account.. ?? kan inte köpa 30 dars prem, transfera elr nåt.. bara via national bank skit.. wtf? står att man kan få game card hos deras resellers, men allt står på br elr pl -.-

what 2 do!?

Det kan hända att du fått en s.k. "Chargeback" , vet inte helt vad det innebär men så som jag förstått det har du betalat och sen har antingen du/banken dragit tillbaks payment (eller så fanns det inga pengar på kontot).

Detta gör att du är rätt fucked, jag blev också "chargebackad" och mitt account kunde inte transferas. Tror jag i.a.f. var ett tag sedan jag lirade. Googla så finner du!
Citera
2011-03-22, 12:45
Medlem
Deathwanderers avatar
tack..

hmm får söka o se om man kan fixa d där på nåt sätt.. fan va sugit -.-
Citera
2011-03-22, 13:14
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
den nya flashklienten, kommer den vara webbaserad eller .exe baserad?
ingen som vill svara?
Citera
2011-03-22, 13:33
Medlem
Stevies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
ingen som vill svara?

"Browser-based vs. stand-alone client
Our current inhouse Flash client prototype is browser-based. You start your web browser, log into our website, click on "Play" next to one of your characters, then another browser window opens where Tibia is running. Making a stand-alone client in Flash is a possible way to go as well, but we focus on the browser-based version first."
Citera
2011-03-22, 15:00
Medlem
Är det någon som spelar på guardia? Har en hemsk massa saker som jag inte har någon användning för, inget av värde direkt - men om någon vill titta igenom så kan ni skriva en rad. Har slutat spela sedan länge
Citera
2011-03-22, 16:42
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stevie
"Browser-based vs. stand-alone client
Our current inhouse Flash client prototype is browser-based. You start your web browser, log into our website, click on "Play" next to one of your characters, then another browser window opens where Tibia is running. Making a stand-alone client in Flash is a possible way to go as well, but we focus on the browser-based version first."
perfekt! då kan vi som har mac äntligen börja spela igen

frågan är hur det blir med bottar då... dem kommer ju behövas göras om från grunden!
Citera
2011-03-22, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
öhhhh, wtf?

what 2 do!?

Ta den Element 5, betalade med mastercard där och det fungerade perfekt.

När jag ändå skriver, någon som har köpt gp och kan rekommendera en sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in