Citat:
Ursprungligen postat av Skogswald
Spelade förr. Lunara, Isara, Berylia, Azura. Slutade. Kom mig för att börja småpeta i spelet för några månader sen. Siktade då på the original realm, Antica dvs. Inget hejvilt spelande 8h/dygn, utan nån timme på kvällen innan läggdags. Efter en tid hade jag fått upp en l. 33 druid. I considered taking it to the next level, order new premium time, go elder, and so, men kom på andra priorities och det blev liggande. Nåväl, point is, jag känner till spelet. När jag började, någon gång tidigt 2002, var det just precis som övergången till Tibia 7.x blivit ett faktum, och jag vill även säga att detta var något av den stora boomen, när "vanliga kids" hoppade på, och inte bara trofasta rollspelare som levde lyxliv i den [då ännu mer] kantiga grafiken som Tibia 6.x erbjöd. Nåväl.
Håller med dig där , Tibia 6.x var något speciellt, det första online spelet jag fastnade för.. Kommer ihåg när man spenderade en hel kväll under Thais och dödade beholders på min 14 paladin, och Fibula rotworms, satan vad rädd man var för DS som spawna där någonstans, Och att någon ur "Mercenerys~(?)" skulle komma och kräva avgiften man va tvungen att betala för att hunta där :P
Gamla goa tider, längtar tillbaka