Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-03-19, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PepperNsalt
Ja verkar som så, men velar lite fram och tillbaka. Tibia är som sagt inte vad det en gång var.

Nej kanske inte men det är fortfarande roligt som fasiken.
Citera
2010-03-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Nej kanske inte men det är fortfarande roligt som fasiken.

De är frågan, nu för tiden verkar ju vem som helst kunna slå igång en bot och bli lvl 100+ på en månad. Annat var det runt 04-05
Citera
2010-03-19, 17:05
Medlem
Lord Ralphs avatar
Kan den som tar bort mina inlägg hela jävla tiden pma mig och förklara vad det är frågan om please...
Citera
2010-03-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Skriv gärna vad du heter !

Så uppdaterar jag dig med info ingame

nickar nition ingame
Citera
2010-03-19, 22:57
Medlem
Sviinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepperNsalt
Ingen som lirar på selena? Funderar på börja igen men alla polare har slutat, känns lite trist å lira själv.
Jag brukade lira Selena då under namn Sviinet, har gjort nystart på Antica nu, och tänker eventuellt föra över min gamla RP från Selena till Antica.
Citera
2010-03-20, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sviinet
Jag brukade lira Selena då under namn Sviinet, har gjort nystart på Antica nu, och tänker eventuellt föra över min gamla RP från Selena till Antica.

Okej, skickar ett meddelande ifall jag är online nån gång.
Citera
2010-03-20, 11:03
Medlem
Hejsan.

Jag och två polare ska börja spela Tibia. Vart är det bäst att hunta i en grupp av tre mellan lvl 8-~30?
Inte hittat någon jättebra hemsida att se sådan information än

Och är det värt att gå i grupp av tre i denna lvl-range, eller är det mer effektivt för alla att gå ensamma?
Citera
2010-03-20, 11:09
Medlem
maxioffs avatar
Lunara Ftw! Lirade för ett par år sen! Skitkul! Men spelet är förstört nu efter alla nya patcher o updates.
Citera
2010-03-20, 13:42
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAdvisor
Hejsan.

Jag och två polare ska börja spela Tibia. Vart är det bäst att hunta i en grupp av tre mellan lvl 8-~30?
Inte hittat någon jättebra hemsida att se sådan information än

Och är det värt att gå i grupp av tre i denna lvl-range, eller är det mer effektivt för alla att gå ensamma?
kör antica! vi är många svenskar och fb:are som spelar där! håller på att starta en guild där
Citera
2010-03-20, 13:49
Medlem
Skogswalds avatar
Spelade förr. Lunara, Isara, Berylia, Azura. Slutade. Kom mig för att börja småpeta i spelet för några månader sen. Siktade då på the original realm, Antica dvs. Inget hejvilt spelande 8h/dygn, utan nån timme på kvällen innan läggdags. Efter en tid hade jag fått upp en l. 33 druid. I considered taking it to the next level, order new premium time, go elder, and so, men kom på andra priorities och det blev liggande. Nåväl, point is, jag känner till spelet. När jag började, någon gång tidigt 2002, var det just precis som övergången till Tibia 7.x blivit ett faktum, och jag vill även säga att detta var något av den stora boomen, när "vanliga kids" hoppade på, och inte bara trofasta rollspelare som levde lyxliv i den [då ännu mer] kantiga grafiken som Tibia 6.x erbjöd. Nåväl.
Citera
2010-03-20, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
kör antica! vi är många svenskar och fb:are som spelar där! håller på att starta en guild där

Heter guilden? Har en lvl 100knirre, snart en 100ms på antica.. utan bott haha, nörd varning..
Citera
2010-03-21, 00:43
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogswald
Spelade förr. Lunara, Isara, Berylia, Azura. Slutade. Kom mig för att börja småpeta i spelet för några månader sen. Siktade då på the original realm, Antica dvs. Inget hejvilt spelande 8h/dygn, utan nån timme på kvällen innan läggdags. Efter en tid hade jag fått upp en l. 33 druid. I considered taking it to the next level, order new premium time, go elder, and so, men kom på andra priorities och det blev liggande. Nåväl, point is, jag känner till spelet. När jag började, någon gång tidigt 2002, var det just precis som övergången till Tibia 7.x blivit ett faktum, och jag vill även säga att detta var något av den stora boomen, när "vanliga kids" hoppade på, och inte bara trofasta rollspelare som levde lyxliv i den [då ännu mer] kantiga grafiken som Tibia 6.x erbjöd. Nåväl.

Håller med dig där , Tibia 6.x var något speciellt, det första online spelet jag fastnade för.. Kommer ihåg när man spenderade en hel kväll under Thais och dödade beholders på min 14 paladin, och Fibula rotworms, satan vad rädd man var för DS som spawna där någonstans, Och att någon ur "Mercenerys~(?)" skulle komma och kräva avgiften man va tvungen att betala för att hunta där :P

Gamla goa tider, längtar tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in