Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-05-27, 16:43
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
http://www.tibiaauto.net/ är rätt okej. Om du inte vill betala så är det den bästa jag vet om i alla fall!
Dock har jag inte spelat på flera år så det kanske hänt saker, .

tibiaauto är det sämsta man kan ladda ned! man måste installera massa olika program för att få det att starta, och för mig tog det 1 dag innan jag lyckades få igång programmet och insåg att det var skit. www.tibiabot.com är defenitift värt pengarna!
Citera
2009-05-27, 17:38
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittSoft.Com
But there are more things we are going to change about the skull system. If a whole group of players attacks and kills an unmarked player, all should be punished for the unjustified murder. Therefore, the last 20 damage dealers that have done damage within the last 60 seconds before the death will be counted as killers and get displayed and linked on the character information page of the victim.

Kan dom inte bara inse hur extremt dåliga dom är på att "updatera" tibia?
Citera
2009-05-27, 17:50
Medlem
€rics avatar
mh, blir fan trött på att de inte riktigt fattar vad folk vill ha. Black skull iden är OK men de dåliga är att du inte blir PZ om du dödar en som atk dig och att alla får unjust.
Citera
2009-05-27, 17:53
Medlem
45 dagars black skull eller 7 dagars ban, råkar man dra en black skull är det för fan lika bra att lägga ner.
Citera
2009-05-27, 18:00
Medlem
µTorrents avatar
det här med att 20 pers får unjust kan ju vara det dummaste dom någonsin kommit på...jävla idioter rent ut sagt som inte fattar ett piss vad detta spelet handlar om

sen har dom alltid sånna här småskumma ideer också som dom blandar in i alla updates, typ att en blackskull ska spawnas i tempel med 40 hp och 0 mana, wtf är det? jävla lsd trippar dom måste ha när dom kommer på dom här cp ideerna
Citera
2009-05-27, 18:06
Medlem
µTorrents avatar
alltså spånare vidare på detta, vilka jävla idioter dom är

det är ju inte direkt svårt på ngt sätt alls att skaffa en kompis eller second char som kommer till templet där man är med sin jävla nigger skull och be honom/henne UH:a / sio:a sin char och langa lite manas, det är ENBART ett irritationsmoment som dom tvingar på spelarna...Hur tänker man?
Citera
2009-05-27, 20:13
Medlem
Wevons avatar
För att inte nämna en vecka fri Prem till Free accs... Fyfan vilken usel idé.
Citera
2009-05-27, 20:35
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wevon
För att inte nämna en vecka fri Prem till Free accs... Fyfan vilken usel idé.
hahahha jag som köpte prem på mitt nya konto för första gången igår

nu till saken: hur är det nya skullsystemet? det med black skull? det verkar suga iaf man vill ju kunna dra en pk runda om man känner för det jag tycker t.om. att man får red skull för snabbt! det borde fixas till inte göras ännu mer inskrämt och jobbigt! om man inte vill bli pkad får man väl köra på bögservrar som secura
Citera
2009-05-27, 21:38
Medlem
Gör dom en oldschool Tibia 7,4~ Server börjar jag lira direkt. När kom skullsystem btw?
Citera
2009-05-27, 23:15
Medlem
Stuuuuutes avatar
Nej nej 7.0 och 7.1, å fyfan vilka tider de var
Citera
2009-05-28, 01:11
Medlem
Wevons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r
Gör dom en oldschool Tibia 7,4~ Server börjar jag lira direkt. När kom skullsystem btw?

7.2

Cip har dock sagt att dom inte tänker öppna en sådan server. Lite synd.
Citera
2009-05-28, 02:40
Medlem
Ok då är det 7.0/7.1 jag vill ha. Tibia år2002/2004 var perfekt enligt mig. Synd att inte CIP vill göra en "Oldschool" server. Fattar verkligen inte varför dom inte vill det. En oldschool server borde vara mycket mer eftertraktat än en NONE-PVP server. Hur fan kan man vilja lira Tibia på en none-pvp server?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in