Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-09-19, 23:04
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestaUtan_Skuld
Jag vill testa tibia men nu behöver jag lite hjälp.

När jag försöker skapa ett konto på skitsidan fuckar hela internet ner sig och ja, alla nerladdningar etc bara stoppas.

Så någon vänlig själ som har lust att göra ett nytt konto och bara skicka mig lösen/inloggning?
Du måste ändå in på sidan och göra din karaktär, pröva med en annan webbläsare eller så.
Citera
2007-09-19, 23:27
Medlem
Tibia är ganska dumt eftersom nästan allt går över deras hemsida och inte i spelet.
Citera
2007-09-20, 00:21
Medlem
Bulldoozers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
Tibia är ganska dumt eftersom nästan allt går över deras hemsida och inte i spelet.

Citera
2007-09-20, 00:40
Medlem
Schooners avatar
Deahay 80ms på Premia.

runt 2003/2004..... u5 var de goda dagarna... När Zelphus var högsta sorcen i gillet med sina level 80, och vi var 50st vitdräktade lvl50s mot 10-20 i the gathering och blackened(?)... gamla vcf'arna. killen på Doombringer va kung.

...tror att detta kan vara svårt att förstå för de som varken lirade premia eller tibia.
Citera
2007-09-20, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
tombs klarar du lätt. Kör tomben som är vänster om ank längst ut på udden där, så kör du flooret längst ner. Du kommer få crazy xp. Vilken serv lirar du btw?
Vid vilken level rekommenderar du att jag drar dit på? Brukar just nu nöta Dwarf-Guards i Kazordoon eller -2 på "udde-tomben". Har lvl 40 nu så tips uppskattas!
Citera
2007-09-20, 15:53
Medlem
yantras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tius
öhh va snackar du om?
Citera
2007-09-20, 16:13
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schooner
Deahay 80ms på Premia.

runt 2003/2004..... u5 var de goda dagarna... När Zelphus var högsta sorcen i gillet med sina level 80, och vi var 50st vitdräktade lvl50s mot 10-20 i the gathering och blackened(?)... gamla vcf'arna. killen på Doombringer va kung.

...tror att detta kan vara svårt att förstå för de som varken lirade premia eller tibia.
Var du med när Trigor var med i U5?
Citera
2007-09-20, 16:22
Medlem
yantras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Vid vilken level rekommenderar du att jag drar dit på? Brukar just nu nöta Dwarf-Guards i Kazordoon eller -2 på "udde-tomben". Har lvl 40 nu så tips uppskattas!
min polare går i pennisula tomb lvl 49 rp han har 40k/h
Citera
2007-09-20, 20:12
Medlem
Tycker spelet har tappat precis allt som gjorde det värt att spela det. Utan pvp systemet och möjligheten att göra sin char hur bra som helst (okej, det går fortfarande levla oändligt men eftersom man inte tjänar magicdmg för varje level så känns det inte värt det) så är Tibia bara som vilket annat skit mmorpg som helst
Citera
2007-09-20, 20:42
Medlem
Indianpundares avatar
De var tider de när man kunde göra uhs på lvl 11 och stå och afka på nätterna och få en 2-4bp uhs när man vaknar, muums , de var då man tyckte det var jobbigt att göra en sd maker som man var tvungen och lvla till 15, mlvl15 haha fyfan nu måste man väl va 30+
Citera
2007-09-20, 20:44
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schooner
Deahay 80ms på Premia.

Jaaaah Deahay!! Tjena. Dig känner man igen.

Jag var med i u5 länge och slogs i 3 krig.

Har även träffat Trigor mfl irl...

Sjukt att denna tråd fortf är up and running...
Citera
2007-09-20, 21:20
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Har även träffat Trigor mfl irl...
Åfan. Han gick i min klass mellan 1:an och 6:an (eller om det var 5:an), sen drog han till Karlstad.
Vi och de andra grabbarna i klassen spelade Tibia på datornerna som fanns i klassrummet redan runt år 2000, även om jag inte spelade allt för mycket på den tiden. Man skulle nästan kunna säga att vi skulle varit "old school" om vi fortfarande spelade .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in