Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-09-20, 22:03
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan-Banan
Åfan. Han gick i min klass mellan 1:an och 6:an (eller om det var 5:an), sen drog han till Karlstad.
Vi och de andra grabbarna i klassen spelade Tibia på datornerna som fanns i klassrummet redan runt år 2000, även om jag inte spelade allt för mycket på den tiden. Man skulle nästan kunna säga att vi skulle varit "old school" om vi fortfarande spelade .

Haha, hälsa den kepsbärande tomten om du ser han.

Jo, onekligen skulle man nästan varit oldschool då. Jag spelade själv innan världar fanns, då bara "tibia" fanns, spelade ett tag, la av, seadn började jag igen efter något år eller så. Slutade och började igen.
Citera
2007-09-20, 23:46
Medlem
Dan-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Haha, hälsa den kepsbärande tomten om du ser han.

Jo, onekligen skulle man nästan varit oldschool då. Jag spelade själv innan världar fanns, då bara "tibia" fanns, spelade ett tag, la av, seadn började jag igen efter något år eller så. Slutade och började igen.
Jo, samma här, har väl hunnit sluta och börja ett par gånger under årens lopp, men nu får det fanemig vara nog, har sålt undan kontot för sista gången nu, försökte spela ett tag nu i våras, men alla polacker blev helt enkelt för mycket.
Aja, ingen anledning att gråta över spilld mjölk eller vafan det heter, själva spelet i sig är ju inte så mycket att skryta över idag.
Citera
2007-09-21, 00:30
Medlem
Schooners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Jaaaah Deahay!! Tjena. Dig känner man igen.

Jag var med i u5 länge och slogs i 3 krig.

Har även träffat Trigor mfl irl...

Sjukt att denna tråd fortf är up and running...

Vad hette du ingame?

Dan-Banan, ja, Trigor, Mergoth, LoL, Aqzol(?) och va nu den sista orginal u5'arn hette... Jag var med i första vågen som joinade när fortfarande blackened osv hade makten. Tibia var ruggigt bra på den tiden
Citera
2007-09-21, 02:08
Medlem
Skulltorchas avatar
Spelar på Amera.. Helt ospelbar server om du inte har någon som skyddar dig -_- 92 EK.
Citera
2007-09-21, 07:56
Medlem
Rostadvåfflas avatar
har alldrig pallat tibia fult och tråkigt, näe håller mig till wow
Citera
2007-09-21, 07:59
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostadvåffla
har alldrig pallat tibia fult och tråkigt, näe håller mig till wow

Vafan skriver du i tråden för då?

Citera
2007-09-21, 10:10
Medlem
ThePasts avatar
Tibia = fail
Citera
2007-09-21, 13:05
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan-Banan
Jo, samma här, har väl hunnit sluta och börja ett par gånger under årens lopp, men nu får det fanemig vara nog, har sålt undan kontot för sista gången nu, försökte spela ett tag nu i våras, men alla polacker blev helt enkelt för mycket.
Aja, ingen anledning att gråta över spilld mjölk eller vafan det heter, själva spelet i sig är ju inte så mycket att skryta över idag.

Samma sak här, har slutat på hletid och spelar inga spel som tar tid längre. Händer att jag sätter mig ned om jag har tid och spelar lite natural selection eller dylikt (HL mod).

Ang personen som undrade vem jag är så tar jag det helst i pm!

Mvh
Citera
2007-09-21, 17:46
Medlem
Aldrig spelat aktivt men har haft en char sen 2001 som jag plockat fram och lirat på när lusten infunnit sig. Numera lvl 80 EK på antica. Har tröttnat totalt p.g.a. alla töntar i LAH/SAT/Anticas Finest och gud vet vad de heter.

Den enda som är värre är den där jävla Petros. Och Vallianna Amaranth. Äh, listan kan göras lång men jag slutar nog där.
Citera
2007-09-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indianpundare
De var tider de när man kunde göra uhs på lvl 11 och stå och afka på nätterna och få en 2-4bp uhs när man vaknar, muums , de var då man tyckte det var jobbigt att göra en sd maker som man var tvungen och lvla till 15, mlvl15 haha fyfan nu måste man väl va 30+

Nej nej nej, 11st level 11 druider som afkar och gör uhs, DET var grejer det!
Citera
2007-09-21, 23:33
Bannlyst
Hatar spelet

Gjorde en knight i lördags. Idag hade jag bottat sen kl 9 imorse, var typ 30% från lvl 31 så PANG kommer en jävla hora och dödar mig.
Dum som jag är börjar jag slå henne när jag kommer ut från templet och dör ytterligare en gång, losar då FS och plate shield.
Losar sammanlagt 1,5 levlar, alltså 5 jävla extratimmar nu.

JÄVLA SKIT
Citera
2007-09-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Cool
Hatar spelet

Gjorde en knight i lördags. Idag hade jag bottat sen kl 9 imorse, var typ 30% från lvl 31 så PANG kommer en jävla hora och dödar mig.
Dum som jag är börjar jag slå henne när jag kommer ut från templet och dör ytterligare en gång, losar då FS och plate shield.
Losar sammanlagt 1,5 levlar, alltså 5 jävla extratimmar nu.

JÄVLA SKIT

Vad använder du för bot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in