Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-02-14, 12:35
Medlem
4283s avatar
Flickvännen avinstallerade mitt Tibia! :O
Citera
2009-02-14, 12:36
Medlem
Datorholists avatar
Haha, varför då? ^^,

Ja du svampen där uppe.. Börja
Vi har en guild som heter Flashback nu
Citera
2009-02-14, 12:38
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datorholist
Haha, varför då? ^^,

Ja du svampen där uppe.. Börja
Vi har en guild som heter Flashback nu
Hon tycker det är förjävla nördigt. Men jag gör en egen användare på datorn nu,
Citera
2009-02-14, 14:05
Medlem
The Crashs avatar
Då har man börjat! - Saphira

Kan säga såhär, jag har nu börjat på Saphira. Jag kommer köra min bott 24 / 7, när den är level 8 kommer jg börja upp min bottfarm. När den ligger uppe så kommer jag tjäna ca. 4K / dag. Rätt mycket pengar. Eftersom tibia har gjort så du bara kan ta med dig 2K till main (1K insatt på banken, 1K i bagen) så kommer alla som börjar på Saphira få 2K, varav när ni kommer till main vill jag ha 1K. På så sätt kan jag börjar hjälpa personer o Main också, och ni som fått 1K har en bra start i Main och Rook. Fast detta gäller endast när jag fått upp min bottfarm, och jag kommer självklart informera när den ligger uppe och när jag har mina första 2K intjänade.

dessutom är ett tips till alla som börjar nu på rook ~ gå ner i råtthålet, skaffa 30gp - köp short sword så klarar du dig.
Senast redigerad av The Crash 2009-02-14 kl. 14:10.
Citera
2009-02-14, 14:22
Medlem
Insuliins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Kan säga såhär, jag har nu börjat på Saphira. Jag kommer köra min bott 24 / 7, när den är level 8 kommer jg börja upp min bottfarm. När den ligger uppe så kommer jag tjäna ca. 4K / dag. Rätt mycket pengar. Eftersom tibia har gjort så du bara kan ta med dig 2K till main (1K insatt på banken, 1K i bagen) så kommer alla som börjar på Saphira få 2K, varav när ni kommer till main vill jag ha 1K. På så sätt kan jag börjar hjälpa personer o Main också, och ni som fått 1K har en bra start i Main och Rook. Fast detta gäller endast när jag fått upp min bottfarm, och jag kommer självklart informera när den ligger uppe och när jag har mina första 2K intjänade.

dessutom är ett tips till alla som börjar nu på rook ~ gå ner i råtthålet, skaffa 30gp - köp short sword så klarar du dig.

Så vad heter du?

F.ö behöver vi alltså EN till som har premium och kan ta rollen som vice leader i guilden.
Citera
2009-02-14, 14:30
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Så vad heter du?

F.ö behöver vi alltså EN till som har premium och kan ta rollen som vice leader i guilden.
nickar Opswrong

ska inte fixa premium om inte det blir något seriöst och ska nog helst vara level 30-40 iaf innan jag fixar prem
Citera
2009-02-14, 15:54
Medlem
Flufffens avatar
Citat:

Vilken bot kör du med blackd eller elfbot ?
Jag körde med blackd för ungefär ett halvår sedan och var mycket nöjd med den, undrar om du vet vilken som är bäst just nu ?
Citera
2009-02-14, 15:58
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Vilken bot kör du med blackd eller elfbot ?
Jag körde med blackd för ungefär ett halvår sedan och var mycket nöjd med den, undrar om du vet vilken som är bäst just nu ?

TibiabotNG kör jag med. Funkar helt perfa. Finns på tibiabot.com med 3 dagars trial
Citera
2009-02-14, 16:34
Medlem
Flufffens avatar
Då har man skapat sin gubbe lägg till Obscenity, ses ingame!
Citera
2009-02-14, 17:35
Medlem
Insuliins avatar
Nu är guilden klar Skriv till Smygizz så får ni invite!
Citera
2009-02-14, 17:38
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insuliin
Nu är guilden klar Skriv till Smygizz så får ni invite!
kan man få invite fast man e lvl 6, eller måste man maina först?
Citera
2009-02-14, 17:58
Medlem
Insuliins avatar
Citat:
kan man få invite fast man e lvl 6, eller måste man maina först?

Nej då, alla får joina. Har invitat dig nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in