Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-27, 22:36
Medlem
Brandfarligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Jesus christ, var inte dålig loot det där.

Men vart tycker ni jag ska hunta? Är knight lvl 25 med 52/45 Ska jag hunta cyc eller ska jag fortsätta i fibula? Vilket av ställena ger bäst xp?

Du har för dåliga skills för att köra cycs. Du skulle kunna prova Mt. Sternum -1/-2 där det enbart finns skellies och ghouls. Det dåliga är att du måste ta med dig food, helst brown mushrooms. Men får du Fibula solo är det väldigt bra, minns att jag fick 17k/h när jag var där solo med en 20 knigge.
Citera
2008-02-28, 15:12
Medlem
defeatists avatar
Vet någon av er en "säker" sida att köpa guld på och som säljer till Secura?
Citera
2008-02-28, 15:35
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defeatist
Vet någon av er en "säker" sida att köpa guld på och som säljer till Secura?

http://blackdtools.com/worldtrade.php?selserver=Secura

Fattar dock inte varför du måste köpa guld, om det är non-pvp server det handlar om ;S
Citera
2008-02-28, 15:38
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Jesus christ, var inte dålig loot det där.

Men vart tycker ni jag ska hunta? Är knight lvl 25 med 52/45 Ska jag hunta cyc eller ska jag fortsätta i fibula? Vilket av ställena ger bäst xp?

Kanske dags å dra mines? =]
http://tibia.wikia.com/wiki/Dwarf_Mines

Finns en del exp å hämta där
Citera
2008-02-28, 15:45
Medlem
defeatists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent
http://blackdtools.com/worldtrade.php?selserver=Secura

Fattar dock inte varför du måste köpa guld, om det är non-pvp server det handlar om ;S

Jag använder inte bots eller liknande och vill ha en större summa guld på snabbt sätt Tack för tipset
Citera
2008-02-28, 17:51
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defeatist
Jag använder inte bots eller liknande och vill ha en större summa guld på snabbt sätt Tack för tipset
Aight, np...

Level å vocatioN?
Citera
2008-02-28, 17:56
Medlem
Haampuss avatar
Citat:
Aight, np...

Level å vocatioN?

Han är en 39 sorcerer magic level 62.
Citera
2008-02-28, 19:39
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haampus
Han är en 39 sorcerer magic level 62.
aight

Mages e farliga numera..Vi blir floorade av mid-lvl mages om nätterna hela tiden på thoria

Hoppas knightsen blir ngt bättre till sommaren..I alla fall snabbare healing hade ju vatt fint..
Citera
2008-02-28, 20:31
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Kanske dags å dra mines? =]
http://tibia.wikia.com/wiki/Dwarf_Mines

Finns en del exp å hämta där

Glömde säga att jag inte har pacc. Men blir nog att köpa det framöver
Citera
2008-02-28, 20:37
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Skit spel.

RealOT's är vad som gäller om man har någon klass kvar på sig.

Idag är Riktiga Tibia bara skit.
Power Abusing är vardag, alla oldies som man känner inklusive en själv pkar typ bara för att CIP vägrat lyssna och bara gått sin egen väg.

Man blir bannad på forumet om man länkar till vilken sida som helst utom de av CIP stödda sidorna inklusive den största fansiten tibia.de som inte har stöd av CIP. (CIP är de äckliga asen som komplett skiter i kunden).

Lagg och kickar och freezes är enorma, större än på OT servrar (Open Tibia).
Större och fler än på alla andra spel. De har vägrat spendera pengar i att fixa dem.

De har också vägrat spendera pengar i bra anti-cheat system utan har istället helt och komplett FUCKAT det unika pvpsystem som spelet en gång hadde med att lägga till EGNA cheats till spelet.

Typ som att utrota fattigdom genom att döda alla fattiga satar.

Sen ... äh jag orkar inte ens fortsätta. Skit helt enkelt.
Citera
2008-02-28, 20:44
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allt_är_taget
Skit spel.

RealOT's är vad som gäller om man har någon klass kvar på sig.

Idag är Riktiga Tibia bara skit.
Power Abusing är vardag, alla oldies som man känner inklusive en själv pkar typ bara för att CIP vägrat lyssna och bara gått sin egen väg.

Man blir bannad på forumet om man länkar till vilken sida som helst utom de av CIP stödda sidorna inklusive den största fansiten tibia.de som inte har stöd av CIP. (CIP är de äckliga asen som komplett skiter i kunden).

Lagg och kickar och freezes är enorma, större än på OT servrar (Open Tibia).
Större och fler än på alla andra spel. De har vägrat spendera pengar i att fixa dem.

De har också vägrat spendera pengar i bra anti-cheat system utan har istället helt och komplett FUCKAT det unika pvpsystem som spelet en gång hadde med att lägga till EGNA cheats till spelet.

Typ som att utrota fattigdom genom att döda alla fattiga satar.

Sen ... äh jag orkar inte ens fortsätta. Skit helt enkelt.

WoW har inget direkt fungerande anticheatsystem, lagg och freezes är verkligen inte större än på 99% av alla OTs och det som har varit har ju berott på storskaliga DDoS attacker. Den officiella anledningen till att dom itne stödjer Tibia.de vet jag inte, men för runt ett halvår sedan laddade jag ner en trojan därifrån.
Man blir inte alls bannad av att linka till vilken outside sida som helst, youtube t ex är "lagligt" precis som dom flesta bild-uploads.
Du whinar om att PowerAbusing är vardag men säger att du själv och dina vänner random PKar, det är ju i stort sett samma sak.

Var det något mer?
Citera
2008-02-28, 21:05
Medlem
Allt_är_tagets avatar
SUCK.

Man blir visst bannad. Folk har blivit bannade för att ha länkat till jävla imageshack. Och inte fan ska de förbjuda mig att länka till ett piss så länge det är relevant. Om någon idiot klickar på allt den ser så är det dens problem. Bättre att han lära sig som ung.

Laggs är fanime inte värre än på andra spel och på andra OTs? Sluta spela skit OT's som sätts up av pubertala tonåringar. Spela OT's som funnits uppe i 1 år+ och som är seriösa och inte har 9999x exp eller något skit som det.

Anti cheat system finns på de flesta bra spel. WoW är ett skit spel det med.
Men det är ändå tio gånger bättre organiserat än Tibia. För att inte tala om 1 Gm per 5 servrar , äckligt dåliga uppdateringar, ignorering av kunderna, typ ett svar på 100 000 trådar av admins eller GM's.

Alltså dom skiter fullständigt i folk.
Och klart som fan att jag pkar skiten ur alla då?
När inte en jävel orkar ta och sluta betala premmyaccount trots att de whinar dag in och dag ut på forumet. Eller skriva en redig tråd om det.

Äh va fan, folk har ju gjort det faktiskt. Finns trådar med 3000 replies utan ett enda svar från en admin, så kallad "God".

Sen blir man också bannad för små skit och lite vaga förolämpningar medan cheaters, botters och grymma power abusers (som springer runt på level 200 och dödar varenda unge de ser) går fria. Jag skulle gjärna se mig bli bannad för pking men de är ju helt blåsta och verkar inte veta hur man gör. Istället bannar de mig för skit som "språket", "länkning", "namn".

Språket i deras mening är att säga fuck i public chat.

Länkning är att som sagt länka till något som inte stöds av dem.

Och namn är till och med namn som de föreslagit! Ja gott folk, en av mina polare blev bannad på grund av att hans namn betydde något skit på något språk trots att det namnet skapades av namngeneratorn på hemsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in