Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-14, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caputski
Lvl 50 rp, med 96/85, var borde jag hunta?
Tröttnat på Yalahar Zombie/Nightmares eller Tarantulas. Någon ny task kanske?
Kör manuellt och vill helst gå pluss
Jävlar vilka skills! Jag hade gått till yalahar gs (task) vet dock inte om bossen blir för svår. Men alltid en utmaning.

Annars är mutated rats helt ok exp och bra profit (med boss).
Citera
2011-06-14, 00:47
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boteboi
Valoria!

Vi är atm 10 RL's som lirar tillsammans där, alla är mellan level 120-185 och vi har rätt stora planer på att ta över servern om ca 2 månader.
Recruitar folk för fulla muggar just nu och det ser rätt lovande ut!
Kommer ju inte gå för fem öre.
Citera
2011-06-14, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Kommer ju inte gå för fem öre.

Har gjort det innan på en annan server, så varför inte?
Citera
2011-06-14, 01:30
Medlem
chullans avatar
Citat:
Har gjort det innan på en annan server, så varför inte?
Vilken server var det då?
Citera
2011-06-14, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Vilken server var det då?

Elysia, Prohibited Reality vs Divinitum
Citera
2011-06-14, 01:32
Medlem
Citat:
Valoria!

Vi är atm 10 RL's som lirar tillsammans där, alla är mellan level 120-185 och vi har rätt stora planer på att ta över servern om ca 2 månader.
Recruitar folk för fulla muggar just nu och det ser rätt lovande ut!

Haha, lycka till!
Citera
2011-06-14, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extil
Haha, lycka till!

Vet inte om ni har missförstått mig, jag menar inte att vi kommer att gå 10 pers mot servern.
Vi väljer en sida och joinar kriget, uppstår det inte något krig så skapar vi det.
Citera
2011-06-14, 02:27
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caputski
Lvl 50 rp, med 96/85, var borde jag hunta?
Tröttnat på Yalahar Zombie/Nightmares eller Tarantulas. Någon ny task kanske?
Kör manuellt och vill helst gå pluss

Bara kötta necros i yalahar, du kommer gå plus med dina skills och kan ju alltid gå fetplus och loota boh. Dragons skulle du dra plus utan svårigheter på också, för att höja expn kan du dra en dl då och då, om du inte är ny såklart.
Citera
2011-06-14, 03:48
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neverstop120kcal
Kör på Thoria. Rätt så bra server, och så länge man inte pkar någon så blir man inte dödad

Usch.. Nu var det visserligen 2009 jag senast satte min fot på Thoria och lyckades arbeta mig upp till level 60. Sedan förstod jag att det enbart var polacker som spelade där, som också huntade randomfolk för pengar till krig.
Jag själv råkade aldrig ut för det som tur var.. Sedan är det väl en sjukt tom server?
Citera
2011-06-14, 07:26
Medlem
Estresss avatar
Använder paladins någonsin crossbow, eller bow nu för tiden? Levelar upp en pally nu, men känner att jag gärna växlar mellan att hunta med spears, och med bow. Är än så länge låg level.
Citera
2011-06-14, 13:25
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Använder paladins någonsin crossbow, eller bow nu för tiden? Levelar upp en pally nu, men känner att jag gärna växlar mellan att hunta med spears, och med bow. Är än så länge låg level.
Kör med royal spears/enchanted spears till du är hög nog att kunna hunta med power bolts. Då kan du börja switcha mellan dem beroende på vad du huntar och känner för.
Citera
2011-06-14, 13:28
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Usch.. Nu var det visserligen 2009 jag senast satte min fot på Thoria och lyckades arbeta mig upp till level 60. Sedan förstod jag att det enbart var polacker som spelade där, som också huntade randomfolk för pengar till krig.
Jag själv råkade aldrig ut för det som tur var.. Sedan är det väl en sjukt tom server?

Jo lirade själv Thoria nyligen för andra gången. Säkert soft värld om man har allt, men behöver man köpa en K axe tar det två dagar för det är inte en jävel som använder trade typ. Man kan ha många spawns och så tycker jag då det är lite folk, men vart huntad snabbt och tror det förekommer en hel del PA när man väl kommer upp lite i level också.

Kör Nova igen nu i brist på annat. Trivs inte svinbra, men får duga tills jag hittar en server värdig min närvaro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in