Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-10, 15:19
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
jag lär nog börja där förr eller senare. men kommer börja på calvera först och botta upp pengar, där kommer ingen störa mig (förutom randoms som precis gjort en char)

jag hade en spawn där jag faktiskt var ensam större delen av tiden. ibland var där en 300 ek, men jag outdmgade honom så det var inga problem ;D

!

om du ändå har polare på dolera, varför inte köra där direkt? o varför kör ni mest på usa servers

menar du bugs elr sea serpents? XD antar att du inte har kvar de scriptet ;D
Citera
2014-02-10, 15:42
Medlem
Rolf-Davids avatar
Jag var inne och kikade på ibot, verkar som att dom använder sig av ett företag som heter "Skrill" för att hantera betalningen? Av vad jag kunnat googla fram så är det företaget inte så omtyckta :P Är det safe`?
Citera
2014-02-10, 15:43
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Fungerar alla bottar (typ ibot) med scripts eller finns det något UI i själva botten där man kan få den att botta typ AB troll cave på ett bra sätt?
du måste alltid ha scripts. men du laddar ju bara hem det från forumet, laddar in det, ändrar till dina bp's sen trycker start

Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
om du ändå har polare på dolera, varför inte köra där direkt? o varför kör ni mest på usa servers

menar du bugs elr sea serpents? XD antar att du inte har kvar de scriptet ;D
har tröttnat på tibia, och det går bara mer och mer utför i detta spel, så är inte direkt sugen + vill inte tillföra pengar till ett av de sämsta företagen i världen xd han är från USA så därför vi kör där =)

bugs var det jag menade. näe har tyvärr inte kvar dem, köpte ny dator och formaterade den gamla xd
Citera
2014-02-10, 16:15
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
vilket bot? körde ibot, finns ju massvis med fungerande script till det iaf tyvärr har jag rensat min hårddisk men har delat min folder med flertalet här så säkert någon som kan dela med sig om de känner sig snälla!

Det är ibot! Haha ja, får försöka hitta ngt. Jag är så jävla lat så jag har knappt låst upp de flesta ställena heller. Får sätta mig ngn natt å bara bajta av alla.
Citera
2014-02-10, 16:34
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Det är ibot! Haha ja, får försöka hitta ngt. Jag är så jävla lat så jag har knappt låst upp de flesta ställena heller. Får sätta mig ngn natt å bara bajta av alla.
jag körde med scripts från en 8-200 tråd, massvis med gratis scripts. ibland vissa som inte funkade, men då fixade jag de bara eftersom jag är världsbäst på ibot auhehaueha
Citera
2014-02-10, 16:38
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Jag var inne och kikade på ibot, verkar som att dom använder sig av ett företag som heter "Skrill" för att hantera betalningen? Av vad jag kunnat googla fram så är det företaget inte så omtyckta :P Är det safe`?

har betalat min bott i många månader å inte hänt något... du kan väl välja banktransfer som är säkrare om du nu känner oro, lär dock ta nån dag eller två.
Citera
2014-02-10, 16:40
Medlem
pozies avatar
Citat:
skrill är 100% safe, det är moneybookers. funnits hur länge som helst. jag betalade alltid med det
Citera
2014-02-10, 16:44
Medlem
Rolf-Davids avatar
Köpte iBot nyss bara för skojjs skull. Nu ska jag bara få ett jävla script att fungera också... Provade att köra ett men då stannar gubben och öppnar/stänger BPs så fort han köpt pots
Citera
2014-02-10, 16:45
Medlem
pozies avatar
Citat:
Köpte iBot nyss bara för skojjs skull. Nu ska jag bara få ett jävla script att fungera också... Provade att köra ett men då stannar gubben och öppnar/stänger BPs så fort han köpt pots
kolla i actions, det finns settings där du måste ändra så de passar dina bp's, det finns en waypoints om kollar så du har uppe x antal bps med rätt namn, är det fel så loopar action
Citera
2014-02-10, 16:45
Medlem
Treants avatar
Kolla:
https://www.tibiacast.com/recordings?world=Aurera&sort=date&cutoff=all&page= 1

GM går runt i olika städer och bannar dice bots.
Citera
2014-02-10, 16:51
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
Kolla:
https://www.tibiacast.com/recordings?world=Aurera&sort=date&cutoff=all&page= 1

GM går runt i olika städer och bannar dice bots.
lagom pinig räddning från cip asså. de har redan skämt ut sig på den punkten.
Citera
2014-02-10, 16:53
Medlem
Treants avatar
Citat:
lagom pinig räddning från cip asså. de har redan skämt ut sig på den punkten.

Så jävla omständigt sätt att göra det på hahaha! Det är 2014 nu, dags att uppdatera klienten kanske? CipSoft
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in