Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-10, 08:20
Medlem
Topppis avatar
kört Ibot cracket hela natten å de funkar prima! för den som ville veta
Citera
2014-02-10, 10:06
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det är vad jag hade på min lvl 50 hauehuaehua håller det hemlig ifall jag börjar igen, man vet ju aldrig ;D körde på sea serps för lvls, sen brimstone bugs! =)

haha, de e de, man kmr nog alltid tillbaka! o skulle ni vara ett gäng som börjar igen på dolera som ja läste nåra va sugen på, så gör ja nog en char där jag med.. (y)

men brimstone bugs e väl massa folk i o sea serpent också? fast d kanske e mkt bättre än spiders iaf!
Citera
2014-02-10, 10:10
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
haha, de e de, man kmr nog alltid tillbaka! o skulle ni vara ett gäng som börjar igen på dolera som ja läste nåra va sugen på, så gör ja nog en char där jag med.. (y)

men brimstone bugs e väl massa folk i o sea serpent också? fast d kanske e mkt bättre än spiders iaf!

Jag har kommit tillbaka till och från sen oktober 2004 :P
Citera
2014-02-10, 10:11
Medlem
Rolf-Davids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
kört Ibot cracket hela natten å de funkar prima! för den som ville veta

Vart tankade du den?
Citera
2014-02-10, 10:25
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolf-David
Vart tankade du den?

http://poisonx.us/forum/

du måste regga dig sen ligger cracket på "official releases" tråden
Citera
2014-02-10, 11:53
Medlem
Robss avatar
Hur är det att MC botta med bot som iBot/Windbot? Är det inte lätt att de blir fel i och med att de simulerar mus och tangentbord?
Citera
2014-02-10, 12:28
Medlem
PhilMorriss avatar
Det var väl själva fan. Så fort man byter botställe dör man.. har på riktigt typ ett fungerande script för min ek. #problem
Citera
2014-02-10, 12:39
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Hur är det att MC botta med bot som iBot/Windbot? Är det inte lätt att de blir fel i och med att de simulerar mus och tangentbord?

inte haft nåra problem iaf
Citera
2014-02-10, 13:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer

jag lär nog börja där förr eller senare. men kommer börja på calvera först och botta upp pengar, där kommer ingen störa mig (förutom randoms som precis gjort en char)

jag hade en spawn där jag faktiskt var ensam större delen av tiden. ibland var där en 300 ek, men jag outdmgade honom så det var inga problem ;D

Citat:
det är inga problem alls, det är bara i klienten själv som de simulerar, dock kan jag säga redan nu att iaf ibot simulerar snabbare än en mäninska xd

Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Det var väl själva fan. Så fort man byter botställe dör man.. har på riktigt typ ett fungerande script för min ek. #problem
vilket bot? körde ibot, finns ju massvis med fungerande script till det iaf tyvärr har jag rensat min hårddisk men har delat min folder med flertalet här så säkert någon som kan dela med sig om de känner sig snälla!
Citera
2014-02-10, 14:18
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
det är inga problem alls, det är bara i klienten själv som de simulerar, dock kan jag säga redan nu att iaf ibot simulerar snabbare än en mäninska xd
Okey! Lust att förklara lite hur du menar när du säger att ibot simulerar snabbare än en människa? Har för snabb reaktionsförmåga än vad en människa skulle klara av när den gör saker?
Citera
2014-02-10, 14:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
Okey! Lust att förklara lite hur du menar när du säger att ibot simulerar snabbare än en människa? Har för snabb reaktionsförmåga än vad en människa skulle klara av när den gör saker?
den försöker ofta göra flera saker samtidigt. ju fler actions du har, desto större risk är det att du gör fler saker samtidigt. t.e.x den klassiska softboots buggen. ditt bott tänker slänga på sig softs, men en annan action försöker köras samtidigt så de krockar och musen fuckar ur mitt på skärmen och droppar dina softs. cip har även lagt till ett litet meddelande i mitten av skärmen precis ovanför textrutan där det står om du t.e.x spammar saker för snabbt. vissa ibot scripts har det meddelandet uppe konstant. sämst förklaring jag vet, men är sjuk så leave britney alone
Citera
2014-02-10, 15:05
Medlem
Rolf-Davids avatar
Fungerar alla bottar (typ ibot) med scripts eller finns det något UI i själva botten där man kan få den att botta typ AB troll cave på ett bra sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in