Citat:
Ursprungligen postat av
Deathwanderer
haha, de e de, man kmr nog alltid tillbaka! o skulle ni vara ett gäng som börjar igen på dolera som ja läste nåra va sugen på, så gör ja nog en char där jag med.. (y)
men brimstone bugs e väl massa folk i o sea serpent också? fast d kanske e mkt bättre än spiders iaf!

jag lär nog börja där förr eller senare. men kommer börja på calvera först och botta upp pengar, där kommer ingen störa mig

(förutom randoms som precis gjort en char)
jag hade en spawn där jag faktiskt var ensam större delen av tiden. ibland var där en 300 ek, men jag outdmgade honom så det var inga problem ;D
Citat:
Ursprungligen postat av
Robs
Hur är det att MC botta med bot som iBot/Windbot? Är det inte lätt att de blir fel i och med att de simulerar mus och tangentbord?
det är inga problem alls, det är bara i klienten själv som de simulerar, dock kan jag säga redan nu att iaf ibot simulerar snabbare än en mäninska xd
Citat:
Ursprungligen postat av
PhilMorris
Det var väl själva fan. Så fort man byter botställe dör man.. har på riktigt typ ett fungerande script för min ek. #problem
vilket bot? körde ibot, finns ju massvis med fungerande script till det iaf

tyvärr har jag rensat min hårddisk men har delat min folder med flertalet här så säkert någon som kan dela med sig om de känner sig snälla!