Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-05, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
fast om han kör med ibot och köper scripts för ek's under lvl 250 e han retard. sluta komma med dåliga tips nu.

finns dessutom en hel tråd med scripts för ek's från lvl 8-250

Och varför skulle han vara en retard om han köper ett script till en 100ek?

Förresten vad är ditt jävla problem? Var du mobbad som liten eller? Sluta vara så jävla otrevlig hela tiden din jävla tönt.
Citera
2014-01-05, 16:02
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Och varför skulle han vara en retard om han köper ett script till en 100ek?

Förresten vad är ditt jävla problem? Var du mobbad som liten eller? Sluta vara så jävla otrevlig hela tiden din jävla tönt.
bara trött på dina otroligt värdelösa förslag. för att alla scripts som finns till 100ek's som går att köpa, finns även gratis.

dragit upp 4 ek's till 200 med endast gratisscripts så ta livet av dig nu, du tillför 0.

du är mitt problem, du ger som sagt värdelösa förslag. säg något vettigt istället så slipper du attityd. dock roligt att du tar åt dig.
Citera
2014-01-05, 16:44
Medlem
Herr.Hanss avatar
Jag har en liten fråga, vart är det bäst att lvla snabbt med en 140 sorc? kör manuellt. Kör just nu Hellspawns men börjar bli tråkigt..
Citera
2014-01-05, 16:47
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Jag har en liten fråga, vart är det bäst att lvla snabbt med en 140 sorc? kör manuellt. Kör just nu Hellspawns men börjar bli tråkigt..
testat souleaters med gfb?
Citera
2014-01-05, 16:59
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
testat souleaters med gfb?

Nej det har jag inte, ska kolla upp vart dem finns! Tack för tipset!
Citera
2014-01-05, 17:09
Medlem
Citat:

Väldigt slitigt pre-quest om du inte har acces, och var försiktig så i början så du lär dig spawnen. Du kan lätt dö om du blir surroundad på din level. Ta med dig en bra sköld
Citera
2014-01-05, 17:21
Medlem
pozies avatar
Citat:
np! gör dock som killen ovanför mig sa, riktigt bra tips när du väl lärt dig den är de riktigt fin exp och profit
Citera
2014-01-05, 20:09
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addio
Väldigt slitigt pre-quest om du inte har acces, och var försiktig så i början så du lär dig spawnen. Du kan lätt dö om du blir surroundad på din level. Ta med dig en bra sköld

Citat:
np! gör dock som killen ovanför mig sa, riktigt bra tips när du väl lärt dig den är de riktigt fin exp och profit

Okej, tack för tipset. Kom på nu varför jag inte har huntat dem innan, det där jobbiga pre-questet. Nu låter jag som en otacksamt litet barn, men finns det inget annat på min lvl? Pengar är inte ett bekymmer. Eller är det värt att göra pre-queten kanske?
Citera
2014-01-05, 21:03
Medlem
fendadens avatar
Ideellt huntingställe för 160 RP?

Har nötat deeper Banuta på hydra/serp spawn/medusa missions men börjat tröttna. Drar några rundor i Fenrock DL's för snabb exp och trollar Demons i Edron då och då.

Vill börja dra igång ett seriöst PG'ing på ett bra ställe, vad kan ni rekommendera?
Citera
2014-01-05, 21:31
Medlem
pozies avatar
Citat:
Okej, tack för tipset. Kom på nu varför jag inte har huntat dem innan, det där jobbiga pre-questet. Nu låter jag som en otacksamt litet barn, men finns det inget annat på min lvl? Pengar är inte ett bekymmer. Eller är det värt att göra pre-queten kanske?
det är värt det men håller med om att det är drygt, du kan ju alltid ava i muggy plains
Citera
2014-01-05, 21:59
Medlem
DagsForEnRiesens avatar
Citat:
fast om han kör med ibot och köper scripts för ek's under lvl 250 e han retard. sluta komma med dåliga tips nu.

finns dessutom en hel tråd med scripts för ek's från lvl 8-250

haunted treelings funkar fin fint t.e.x

Tack för tipset! Använder Xenobot och hittat ett par gratis scripts. Men gillar inte dem så mycket då man inte riktigt vet 100% vad man får med scriptsen.
Jag skapar mina egna scripts med waypoints osv, mina scripts är inte 100% afk fria. Men jag bottar aldrig när jag inte är hemma. Sitter oftast med Tibia på ena skärmen och något annat spel, film, whatever på main skärmen :P
Det är så pass enkelt att fixa en "vanlig" script att min mormor skulle kunna fixa det
Undrade mest bara VAD man skulle botta, vilket du svarade på. Tack återigen!

Kör just nu min egna Yalahar Dragon script just med cirka 135k exp/timmen (utan happy hour). Ska testa Haunted Treelings nu och se vilka resultat jag får där
Senast redigerad av DagsForEnRiesen 2014-01-05 kl. 22:06.
Citera
2014-01-05, 23:45
Medlem
Citat:
bara trött på dina otroligt värdelösa förslag. för att alla scripts som finns till 100ek's som går att köpa, finns även gratis.

dragit upp 4 ek's till 200 med endast gratisscripts så ta livet av dig nu, du tillför 0.

du är mitt problem, du ger som sagt värdelösa förslag. säg något vettigt istället så slipper du attityd. dock roligt att du tar åt dig.
Vad duktig du är som bottat upp 4 st knektar till 200 med gratis script.

Syftade mer på att du är så jävla skitnödig och otrevlig i varje inlägg du skriver. Men visst, jag tyckte också det var fränt att sitta och flama på WoT när det begav sig. Antar att du kommer mogna du också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in