Citat:
Ursprungligen postat av
dryslian
Hade du tagit 1 min o läsa igenom någonting som stod på den sidan så vet du att det är inte en OT .. Ot är slöseri på tid har det alltid varit därmed denna server.. Ingen är otrevlig på denna clienten då alla uppskattar vad gm försöker bygga o har byggt i 3-4 år nu .. stängas ner? vilka bajs servrar har du varit på? testa testa inte men uttala dig inte om du absolut inte kan någonting

old school är back för en anledning o det är för att så fort du loggar in o bara checkar in trade eller gamechat så vet du (om du spelade den tiden du kanske bara är en liten p 12 ja vet ej ) att denna är legit o den oldschool känslan som du verkar vilja ha är tillbaka . som sagt testa testa det inte de som testar kommer ej ångra sig om de nu inte föredrar global tibia med mc , bots, och allt skit som har kommmit med de nya uppdt igenom åren ... msg zuttlan om ni lirar!:=)
fast det spelar ingen roll vad det står, det är en OT. förstår inte ens hälften av vad du säger för du verkar påverkad. en OT stängs alltid ner, förr eller senare. det spelar ingen roll vad du säger, de kommer inte finnas lika länge som vanliga tibia, du kan lägga ner din fanboy fantasi.
klart som fan jag kan uttala mig även om jag inte spelat på din pissot för alla är likadana. hosten kan vara super seriös men så fort något händer i hans liv som är viktigare så ryker ot'n, så har det alltid varit. funnits super seriösa ot's ända sen det kom ut för flera år sedan, men de dör ALLTID.
fast vad i trade/game är det som påverkar om spelet är oldschool eller inte? du har ju ingen koll alls, och nej jag är inte 12 men bra argument. börjar seriöst tro att du är 12 så som du skriver. det spelar ingen roll vad du säger, det är som sagt en ot och den kommer stängas ner. alla som spelar på den servern slösar sin tid och det är helt onödigt och jag kommer aldrig testa den. mc finns definitivt på den servern med och antagligen även bots. ingen aning om vilken version de använder på klient men bots har funnits otroligt länge.
Citat:
Ursprungligen postat av
ModerinoNazirino
inte om man är ed, då drar man 500 om man har tur.
fast förr whinade folk på att ue's 1 shottade nästan alla om man var hög nog. som jag säger så är folk aldrig nöjda och jag förstår helt och hållet varför cip ändrade UE. pvp ska inte vara 1 spell sen smack, död. de flesta har ju faktiskt polare i spelet så bara dra med en polare och sänka en lvl 80 om de nu är sånt problem. de dör dock förr eller senare med tanke på att du drar ut mer dmg än de pumpar mana
Citat:
Ursprungligen postat av
dryslian
att folk ens kallar dagens tibia för tibia

du kallar ju OT för tibia så du kan ta dina dysse åsikter och dö i ett hörn, PCE