2014-01-04, 00:52
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Jag har som sagt inte spelat på en stund så jag har ingen som helst koll på de nyare bottarna.
Däremot tror jag scripten kan påminna rätt mycket om varann så jag tar gärna en titt.

Om du är intresserad kan du langa ett PM så slipper vi spamma denna tråd. Klistra gärna in hela
scriptet om det inte är alldeles åt helvete för långt. Du kan lägga det i [ CODE ] eller [ SPOILER ].

hmm.. har dock ingen aning hur man kopierar in waypointsen? :P det är väl dom du ska ha?
Citera
2014-01-04, 01:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
Min hjärna hade ställt in sig på helg förut. Klarade knappt att korrekturläsa min egen text så det vore väl lite mycket begärt att alla ska uppfatta stycket korrekt.

Att folk bara skumläser mina texter har jag misstänkt länge. Jag har en tendens att alltid skapa
en wall of text.

Anyway, säg till om ni har några detaljer som stör er.

Faktiskt börjat kika lite på Tibia igen. Har en gubbe på Isle of Destiny atm.. efter det har jag inte
loggat in, men man vet aldrig när suget kommer.
har nog en del med att göra att jag är lat

Citat:
Jag har som sagt inte spelat på en stund så jag har ingen som helst koll på de nyare bottarna.
Däremot tror jag scripten kan påminna rätt mycket om varann så jag tar gärna en titt.

Om du är intresserad kan du langa ett PM så slipper vi spamma denna tråd. Klistra gärna in hela
scriptet om det inte är alldeles åt helvete för långt. Du kan lägga det i [ CODE ] eller [ SPOILER ].
om du använde neobot så kan du så gott som allt om ibot scripts. hans problem är dock relaterat till waypoints som ligger för långt ifrån varandra, eller en spawn där mycket folk går och han blir blockad exakt när han ska gå upp, och hans checker ligger fel/är kodad fel så den klarar inte att kolla om han hamnat rätt. kan ju även vara ett nab fel med någon som missat en bokstav eller liknande i checkern.

är sjukt drygt att kolla errors i ren text om det ligger i waypoints. om du orkar leta upp en waypoint error i ren text är du otroligt dedikerad
Citera
2014-01-04, 02:09
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
om du använde neobot så kan du så gott som allt om ibot scripts. hans problem är dock relaterat till waypoints som ligger för långt ifrån varandra, eller en spawn där mycket folk går och han blir blockad exakt när han ska gå upp, och hans checker ligger fel/är kodad fel så den klarar inte att kolla om han hamnat rätt. kan ju även vara ett nab fel med någon som missat en bokstav eller liknande i checkern.

är sjukt drygt att kolla errors i ren text om det ligger i waypoints. om du orkar leta upp en waypoint error i ren text är du otroligt dedikerad

Jag letade faktiskt upp iBot för att se hur UI't ser ut och det stod på deras hemsida att den bygger på just NeoBot. Det var just den jag lekte runt med när jag höll på också.

Nu botade jag på Non-PVP (..jag vet ) så min char kunde gå igenom andra.

Det är skitsvårt utan att kunna testa scriptet samtidigt men det skadar ju inte att ta en titt.
Tänkte kolla lite och se om det är något iögonfallande fel. Väntar f.n på waypoints.
Citera
2014-01-04, 02:21
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Jag letade faktiskt upp iBot för att se hur UI't ser ut och det stod på deras hemsida att den bygger på just NeoBot. Det var just den jag lekte runt med när jag höll på också.

Nu botade jag på Non-PVP (..jag vet ) så min char kunde gå igenom andra.

Det är skitsvårt utan att kunna testa scriptet samtidigt men det skadar ju inte att ta en titt.
Tänkte kolla lite och se om det är något iögonfallande fel. Väntar f.n på waypoints.

skickat
Citera
2014-01-04, 21:19
Medlem
Mango123456s avatar
Sorry för att jag inte söker men, vart hunta lvl 100 RP? Ok skills och pengar är inga problem. Muggy Plains funkar fint men är tråkigt! Så undrar bara vad för andra val jag har.
Citera
2014-01-04, 23:18
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Sorry för att jag inte söker men, vart hunta lvl 100 RP? Ok skills och pengar är inga problem. Muggy Plains funkar fint men är tråkigt! Så undrar bara vad för andra val jag har.
Yalahar cemetery -1 funkar rätt bra på din level.
Citera
2014-01-04, 23:21
Medlem
piovs avatar
fel post ^^
Citera
2014-01-04, 23:24
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Yalahar cemetery -1 funkar rätt bra på din level.

Kört där tidigare 70-90 ungefär så tyvärr ganska trött på det med. Jag nötar nog på Muggy till dess att jag får access till chosens Kanske får variera mellan båda ställena så tröttnat jag inte efter varje lvlup.
Senast redigerad av Mango123456 2014-01-04 kl. 23:26.
Citera
2014-01-04, 23:50
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456

Det kanske inte är helt utdaterat och de flesta kollar nog redan här, men: http://tibia.wikia.com/wiki/Hunting_Places fungerade bra förr när jag lirade.

Ta en titt!
Citera
2014-01-05, 05:06
Medlem
DagsForEnRiesens avatar
Vart ska man botta som level 95 EK? Pengar är inga problem.

Kör Cyclopolis för tillfället men det börjar bli segt med 80k exp/timmen.
Senast redigerad av DagsForEnRiesen 2014-01-05 kl. 05:09.
Citera
2014-01-05, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagsForEnRiesen

Ett tips är att kolla på vad dem sem säljer script har att erbjuda för en lvl 100 ek.
Citera
2014-01-05, 13:07
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Ett tips är att kolla på vad dem sem säljer script har att erbjuda för en lvl 100 ek.
fast om han kör med ibot och köper scripts för ek's under lvl 250 e han retard. sluta komma med dåliga tips nu.

finns dessutom en hel tråd med scripts för ek's från lvl 8-250

Citat:
Ursprungligen postat av DagsForEnRiesen

haunted treelings funkar fin fint t.e.x
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in