2014-03-03, 07:54
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Jag är starkast på tibia grabbar cuttar upp er alla med min war hammer come at me broes Nostalgi!
Citera
2014-03-03, 08:49
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
ja, jag vet vad jag talar om. Har spelat paladin sen jag började spela tibia 2001. Pozie, Deathwanderer och alla andra tungviktare i denna tråd kan intyga!
shit såg mitt namn och tänkte, "vem fan skäller på mig nu då?" xD

Citat:
Ursprungligen postat av BenzoGrabben
Jag är starkast på tibia grabbar cuttar upp er alla med min war hammer come at me broes Nostalgi!
haha ja de va fina tider när folk sprang runt med war hammer och våldtog folk
Citera
2014-03-03, 09:15
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
shit såg mitt namn och tänkte, "vem fan skäller på mig nu då?" xD

haha ja de va fina tider när folk sprang runt med war hammer och våldtog folk
Hahaha! Ja, du hamnar ju i bråk med var och varannan ny postare i denna tråd!
Citera
2014-03-03, 11:08
Medlem
Holmquists avatar
Flyttade igår in i en ny lägenhet och har precis fixat till datorhörnan! Så nu börjar jag med ett djävla PG'andet av min ED då jag slipper mitt tidigare mobila bredband och nu kan manuella utan något störande lagg

För övrigt så har jag precis hämtat 2g tjack för att fira inflyttningen och känner att det kommer att bli 12+ timmars PG utan paus! Enda hindret är nog om jag skulle fastna framför porr och runka hela dagen, lätt att det blir så

Nästan 2kk har jag att wastea, börjar med att SD'a frosts under min hh!

Tips på var jag annars kan manuella en 104 ED för lite omväxling?

Citat:
Hahaha! Ja, du hamnar ju i bråk med var och varannan ny postare i denna tråd!

Du som har spelat länge, kommer du ihåg vilken version det var den stora grafikuppgraderingen kom? Tänkte då min polare påstår sig ha spelet innan den kom och han skapade sitt första account 6 månader innan mig, i slutet av 2003 började jag.

Ljuger den djäveln eller var det precis innan jag började som den kom?
Senast redigerad av Holmquist 2014-03-03 kl. 11:13.
Citera
2014-03-03, 11:12
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Flyttade igår in i en ny lägenhet och har precis fixat till datorhörnan! Så nu börjar jag med ett djävla PG'andet av min ED då jag slipper mitt tidigare mobila bredband och nu kan manuella utan något störande lagg

För övrigt så har jag precis hämtat 2g tjack för att fira inflyttningen och känner att det kommer att bli 12+ timmars PG utan paus! Enda hindret är nog om jag skulle fastna framför porr och runka hela dagen, lätt att det blir så

souleaters så de bara stänker om det
Citera
2014-03-03, 11:14
Medlem
chullans avatar
Citat:

Du som har spelat länge, kommer du ihåg vilken version det var den stora grafikuppgraderingen kom? Tänkte då min polare påstår sig ha spelet innan den kom och han skapade sitt första account 6 månader innan mig, i slutet av 2003 började jag.

Ljuger den djäveln eller var det precis innan jag började som den kom?
Eller lizard city om du vågar och har access!
Citera
2014-03-03, 11:16
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
souleaters så de bara stänker om det
Ahh, att jag inte tänkte på det! Har ju massa GFB's som skräpar i DP, tror du det är för hardcore att dra på sig ett gäng och GFBA då jag är level 104?

Citat:
Eller lizard city om du vågar och har access!
Har i princip inte gjort något quest alls då den tidigare är 95% bottad eftersom jag inte har pallat manuella med kass uppkoppling. Känner mig därför ganska begränsad till vad jag kan hunta då jag inte heller orkar börja questa nu direkt!
Senast redigerad av Holmquist 2014-03-03 kl. 11:19.
Citera
2014-03-03, 11:16
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ahh, att jag inte tänkte på det! Har ju massa GFB's som skräpar i DP, tror du det är för hardcore att dra på sig ett gäng och GFBA då jag är level 104?
går utmärkt så länge du vet hur man spelar en mage och är snabb på healen
Citera
2014-03-03, 11:25
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
går utmärkt så länge du vet hur man spelar en mage och är snabb på healen
Okej. Jag känner mig lite ringrostig som mage så har dragit igång healingen på bottet då jag litar mer på det än mig själv. Känns lite slöare att hunta då också och man pallar lite längre!

Fan, vad jag fastnade här på flashback då... hade tänkt börja hunta direkt efter SS

Edit: Ska kolla till souleaters direkt eftersom att okolnir var överfullt som vanligt (Aurora).....
Bottar samtidigt min MS på inferna, det går nästan exakt lika snabbt att levla där fast det är 1x exp då alla spawns är lediga

Edit2: Är medelåldern i tibia lägre nu än för 8-9 år sedan eller är det kanske för att man själv har blivit äldre? Känns som att det bara är småkids även i de starkare guilderna och det är så sjukt mycket snack på forumet om "vem som äger servern" där alla försöker att hävda sig och beter sig allmänt omoget. Hur fan kan man ens äga en server nu för tiden?

Sen var det lite kul tidigare då jag tydligen blev "huntad" av en svensk guild. Visst, dom kom 7-8st och dödade mig. Jag förlorar 50k exp och 20k cash till blessings samtidigt som dom drar en massa unjusts, man förlorar ju så sjukt lite exp av pvp-deaths nu för tiden att det knappt är värt att sänka någon för att djävlas....

ÅHHH, fan nu måste jag lämna flashback och börja hunta....
Senast redigerad av Holmquist 2014-03-03 kl. 11:47.
Citera
2014-03-03, 13:30
Medlem
Antar att det inte skadar att fråga haha..
Är det någon här som har något noob konto som ligger och skräpar någonstans? Har en väldig nostalgitripp just nu och tänkte börja lira igen, men märkte till förfäran att alla mina chars har blivit rookade.. Om det är någon som har ett konto som de kan tänkas ge bort så skicka ett PM, skulle verkligen uppskattas! (förväntar mig inget dock )
Citera
2014-03-03, 13:36
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonLidl
Antar att det inte skadar att fråga haha..
Är det någon här som har något noob konto som ligger och skräpar någonstans? Har en väldig nostalgitripp just nu och tänkte börja lira igen, men märkte till förfäran att alla mina chars har blivit rookade.. Om det är någon som har ett konto som de kan tänkas ge bort så skicka ett PM, skulle verkligen uppskattas! (förväntar mig inget dock )
Kan kolla om jag kommer ihåg acc + pass till något av mina gamla moneymakers acc. Det är endast knights och på valoria eller pandoria isf, kommer ej ihåg level men inte över 70 på någon av dom. Ingen eq, cash eller någonting finns. Ska jag kolla upp det ändå?

Du kan PM'a mig så slipper vi att ta det här (vet inte varför jag ej PM'a dig).

Efter jag har kollat upp det här så måste jag fan börja att hunta!
Citera
2014-03-03, 14:11
Medlem
xaniixs avatar
Men om jag ska hunta är det spear som gäller då eller.? Kan tillägga att jag har jävligt kassa eq noble armor och k-legs är allt jag har att kriga med

Edit: Sen har jag 150 small stones i DP hur mycket kan jag få för dom tro?
Senast redigerad av xaniix 2014-03-03 kl. 14:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in