Citat:
Ursprungligen postat av
pozie
går utmärkt så länge du vet hur man spelar en mage och är snabb på healen

Okej. Jag känner mig lite ringrostig som mage så har dragit igång healingen på bottet då jag litar mer på det än mig själv. Känns lite slöare att hunta då också och man pallar lite längre!
Fan, vad jag fastnade här på flashback då... hade tänkt börja hunta direkt efter SS
Edit: Ska kolla till souleaters direkt eftersom att okolnir var överfullt som vanligt (Aurora).....
Bottar samtidigt min MS på inferna, det går nästan exakt lika snabbt att levla där fast det är 1x exp då alla spawns är lediga
Edit2: Är medelåldern i tibia lägre nu än för 8-9 år sedan eller är det kanske för att man själv har blivit äldre? Känns som att det bara är småkids även i de starkare guilderna och det är så sjukt mycket snack på forumet om "vem som äger servern" där alla försöker att hävda sig och beter sig allmänt omoget. Hur fan kan man ens äga en server nu för tiden?
Sen var det lite kul tidigare då jag tydligen blev "huntad" av en svensk guild. Visst, dom kom 7-8st och dödade mig. Jag förlorar 50k exp och 20k cash till blessings samtidigt som dom drar en massa unjusts, man förlorar ju så sjukt lite exp av pvp-deaths nu för tiden att det knappt är värt att sänka någon för att djävlas....
ÅHHH, fan nu måste jag lämna flashback och börja hunta....