Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-04, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
tog mig 1 sök för att få fram den :P

(FB) Tibia - Stora tråden om guilds, servrar och bots

kör på, den handlar om lite mer än 1 sak så du kan nog lyckas dra igång den!

Hittade den också så jag är inte helt värdelös på att söka Sökte mer efter en tråd där det bara diskuteras bot, men jag själv kommer inte starta någon då jag inte bottar, så gissar jag på att det kommer fortsätta diskuteras här :P

Äh ska sluta vara irriterande nu känner jag

Btw, jag har riktigt dålig fantasi när det gäller hunts, så någon som kan hjälpa mig komma på något nytt ställe? Helst inte allt för mycket waste. Level 190~ RP ca 108/93 skills.

Ställen jag huntat sönder:
Drakens (Överallt där dom spawnar)
Ghastlys
Lizards (Lägre level)
Banuta SS/Goroma
Demons
DL's
Frosts
Citera
2014-02-04, 13:47
Medlem
Tips på huntingställen för paladin lvl 50? DArashia dragons är upptaget 24/7 och cyclopolis har jag börjat tröttna på. 84 i distance 72 shielding kan wastea behöver ej gå profit.
Citera
2014-02-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokowski
Tips på huntingställen för paladin lvl 50? DArashia dragons är upptaget 24/7 och cyclopolis har jag börjat tröttna på. 84 i distance 72 shielding kan wastea behöver ej gå profit.

Hade satsat på Lizards eller trede eller fjärde floor i någon tomb, jag huntade iallafall på dessa ställen runt din level har jag för mig
Citera
2014-02-04, 13:55
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
finns redan en tråd om bots, men ingen bryr sig eftersom 90% i tråden bottar, så du kommer sitta här med 1 inlägg om året med den attityden. får jag leva med whineinlägg får du fan leva med bottinlägg.

Tibiabottares attityd är så härlig. "Om ni klagar på att jag beter mig som en respektlös fuskare så har jag rätt att fuska, dessutom på eran bekostnad."
Citera
2014-02-04, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Tibiabottares attityd är så härlig. "Om ni klagar på att jag beter mig som en respektlös fuskare så har jag rätt att fuska, dessutom på eran bekostnad."

Haha så sant
Citera
2014-02-04, 14:23
Medlem
pozies avatar
Citat:
varför är man respektlös för att man fuskar? lovar att jag har tillfört mer till communityn än vad någon av er har xd

+ att jag inte ens spelar mer så förstår inte ditt svar.

+ att han klagade inte på att folk fuskar, utan på inlägg, så förstår inte din vinkel där heller

sen förstår jag inte hur våra inlägg är på någons bekostnad...................................
Senast redigerad av pozie 2014-02-04 kl. 14:41.
Citera
2014-02-04, 16:18
Medlem
jordrobsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrefan
Btw, jag har riktigt dålig fantasi när det gäller hunts, så någon som kan hjälpa mig komma på något nytt ställe? Helst inte allt för mycket waste. Level 190~ RP ca 108/93 skills.

Ställen jag huntat sönder:
Drakens (Överallt där dom spawnar)
Ghastlys
Lizards (Lägre level)
Banuta SS/Goroma
Demons
DL's
Frosts

Testa War Golems i yalahar borde va rätt nice profit, annars är väl roshamuul jävligt bra också men hunta då med firewall så borde de inte bli någon waste, du borde kunna köra inq också.
Senast redigerad av jordrobss 2014-02-04 kl. 16:24.
Citera
2014-02-04, 17:12
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
varför är man respektlös för att man fuskar? lovar att jag har tillfört mer till communityn än vad någon av er har xd

+ att jag inte ens spelar mer så förstår inte ditt svar.

+ att han klagade inte på att folk fuskar, utan på inlägg, så förstår inte din vinkel där heller

sen förstår jag inte hur våra inlägg är på någons bekostnad...................................

Diggar att du personligen tar åt dig, även fast du inte ens spelar spelet. Men aja...

Ni är en idioter som bottar för att ni förstör för andra spelare, om ni inte kan se det själva så spelar det ingen roll vad jag säger, hur mycket jag än förklarar för er.

Spelar ingen roll om du har tillfört mycket till communityn på din värld, ni bottare har samtidigt fått mer än hälften av alla tibiaspelare att sluta spela. Spelar heller inte någon roll ifall du tycker det är CIPs fel som tillåter dig att botta, ni sabbar lika mycket som det sabbade för alla som gillade att skilla när offline-trainers kom. Helt plötsligt så blev det en självklarhet med 100/100 i skills även på en level 50-char. Nu är det nästan löjligt att inte botta, då man inte kan plocka level 200 på ett par månader manuellt.

Sen så är det väl ändå ganska rimligt att han syftar på både bottare och era inlägg, eftersom han själv inte använder bot så är det ganska störande att behöva plöja igenom 10 sidor för att hitta ett vettigt inlägg om spelet varje gång man kommer in här.

Och att du nu syftar på hur inläggen är på någons bekostnad, det bevisar bara att du är tom i huvudet.
Citera
2014-02-04, 17:25
Medlem
Xenobot nere?
Citera
2014-02-04, 17:29
Medlem
pozies avatar
Citat:
Diggar att du personligen tar åt dig, även fast du inte ens spelar spelet. Men aja...

Ni är en idioter som bottar för att ni förstör för andra spelare, om ni inte kan se det själva så spelar det ingen roll vad jag säger, hur mycket jag än förklarar för er.

Spelar ingen roll om du har tillfört mycket till communityn på din värld, ni bottare har samtidigt fått mer än hälften av alla tibiaspelare att sluta spela. Spelar heller inte någon roll ifall du tycker det är CIPs fel som tillåter dig att botta, ni sabbar lika mycket som det sabbade för alla som gillade att skilla när offline-trainers kom. Helt plötsligt så blev det en självklarhet med 100/100 i skills även på en level 50-char. Nu är det nästan löjligt att inte botta, då man inte kan plocka level 200 på ett par månader manuellt.

Sen så är det väl ändå ganska rimligt att han syftar på både bottare och era inlägg, eftersom han själv inte använder bot så är det ganska störande att behöva plöja igenom 10 sidor för att hitta ett vettigt inlägg om spelet varje gång man kommer in här.

Och att du nu syftar på hur inläggen är på någons bekostnad, det bevisar bara att du är tom i huvudet.
ja för att det verkade vara riktat mot mig. du citerar mig så klart man tror det är riktat åt mig och inte bara allmänt, + att jag är välkänd bottare. du är naiv om du tror att det är bottarna som förstört tibia, för det är det inte. bottare finns i alla spel, det är cip som förstörde tibia. du är en sån person som inte når dina mål så du väljer att klaga på andra och hålla dig i ditt hörn med knuten näve.

det är du som formulerar dig råefterblivet, du kommer in och säger en random mening taget ur luften och tror man ska fatta att du menar andra personer. hade du inte citerat mig så sure, då hade jag kopplat vad du menade.

du är ypperligt välkommen att förklara hur bottare förstör spelet mer än cip. du är helt tom i skallen om du inte förstår att det är cip som körde spelet i botten.

sen angående plöja igenom 10 sidor, om du går bak 10 sidor så hittar du inlägg som är månader gamla. exakt så aktiv är tråden även med våra bottfrågor. du är helt tom i skallen om du inte förstår hur död tråden skulle vara utan oss som håller den vid liv. kasta inte sten i glashus
Citera
2014-02-04, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordrobss
Testa War Golems i yalahar borde va rätt nice profit, annars är väl roshamuul jävligt bra också men hunta då med firewall så borde de inte bli någon waste, du borde kunna köra inq också.

Har för mig att War golem spawnen är jävla liten och dålig exp :/ Har inte spelat något sen nya updaten kom upp så har inte testat Roshamuul än, utan funderade bara eftersom jag ska börja spela om 1 månad igen hade jag tänkt

Har huntat några gånger i INQ, men har inte alltid tillgång till någon att teamhunta med (lättare då)

Vi kör såhär istället, kan wastea och vill ha bra exp
Citera
2014-02-04, 18:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrefan
Har för mig att War golem spawnen är jävla liten och dålig exp :/ Har inte spelat något sen nya updaten kom upp så har inte testat Roshamuul än, utan funderade bara eftersom jag ska börja spela om 1 månad igen hade jag tänkt

Har huntat några gånger i INQ, men har inte alltid tillgång till någon att teamhunta med (lättare då)

Vi kör såhär istället, kan wastea och vill ha bra exp
det beror på vilken av spawnsen man får ,finns en som är helt ok, sen kan man alltid springa mellan flera för maximal xp (om spawnrate nu är för slö)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in